جاباما
۷۷۱۶۵۹
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

کره شمالی: فرد مورد تحریم آمریکا، وجود ندارد

کره شمالی ضمن محکوم کردن تحریم‌های جدید آمریکا علیه این کشور اعلام کرد فردی که واشنگتن روز گذشته در لیست تحریم قرار داده است اصلا وجود خارجی ندارد.

خبرگزاری ایرنا: کره شمالی ضمن محکوم کردن تحریم های جدید آمریکا علیه این کشور اعلام کرد فردی که واشنگتن روز گذشته در لیست تحریم قرار داده است اصلا وجود خارجی ندارد.

خبرگزاری کره شمالی روز جمعه در واکنش به اتهامات واشنگتن مبنی بر اینکه کره شمالی مسئول حملات سایبری سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۷ است، این اقدام آمریکا را فرافکنی و ترور شخصیت عنوان کرد.

وزارت خزانه داری آمریکا روز گذشته (پنجشنبه) یک شخص حقیقی و دو شرکت فناوری اطلاعات وابسته به کره شمالی که در روسیه و چین فعالیت دارند را به اتهام انتقال غیرقانونی منابع مالی به کره شمالی و نقض تحریم های آمریکا، تحریم کرد.

آمریکا در تازه ترین تحریم های خود علیه کره شمالی، 'جونگ سونگ هووا' مدیرعامل شرکت 'یانبیان سیلور استار' که اهل کره شمالی است را تحریم کرده بود اما پیونگ یانگ می گوید این فرد اصلا وجود خارجی ندارد.

تشدید تنش بین آمریکا و کره شمالی از زمان روی کار آمدن دونالد ترامپ آغاز و منجر به وضع تحریم های چند جانبه و تحت قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل شد.

پس از حدود یکسال از تنش های کلامی، با ابتکار عمل کره جنوبی و چین، رهبر کره شمالی و رئیس جمهوری آمریکا در ۱۲ ژوئن در سنگاپور با یکدیگر دیدار و گفت و گو کردند که گفته می شود عاری سازی شبه کره از سلاح اتمی یکی از توافق های آن بوده است.

با این حال، دو طرف هنوز دستاورد ملموسی نداشته اند و دیدار در سطح وزیر خارجه نیز لغو شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چه خنده دار!

    • بدون نام

      ترامپ عصاره ونتیجه سرمایه داری خصوصی هست که باعث شده درآمریکا شرکتهی شخصی راصاپرت کند برای همینس که کوچکترین شرکتی درامریکا صدایش بلندنیس ومردم آمریکا درکشتی شخصی ترامپ سوارند که هرآن امکانه شکسته شدنش باعث مردم آمریکا وسناتورهای جیره خادمکرات جمهوریخواه به نابودی کشیده خواهندشدانشااله

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج