۷۷۱۷۲۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

ستاره پاری سن ژرمن، لیورپولی است!

درحالیکه باشگاه‌های بزرگ متعددی خواهان جذب آدرین رابیو ستاره‌ی پاری سن ژرمن هستند و برای اولین فرصت به خدمت گرفتن او لحظه‌شماری می‌کنند، ابراز علاقه‌ی رابیو به باشگاه لیورپول کفه را به نفع این باشگاه سنگین کرده است.

ورزش سه: درحالیکه باشگاه‌های بزرگ متعددی خواهان جذب آدرین رابیو ستاره‌ی پاری سن ژرمن هستند و برای اولین فرصت به خدمت گرفتن او لحظه‌شماری می‌کنند، ابراز علاقه‌ی رابیو به باشگاه لیورپول کفه را به نفع این باشگاه سنگین کرده است.

ماجرا از آنجا شروع شد که روزنامه‌ی فرانسوی اکیپ گزارش داد باشگاه‌های بارسلونا، بایرن مونیخ، یوونتوس، چلسی و لیورپول خواهان جذب آدرین رابیو هافبک پاری سن ژرمن هستند که تابستان سال آینده قراردادش با این باشگاه فرانسوی به پایان می‌رسد.

لیورپول تابستان امسال در فصل نقل و انتقالات عملکرد خوبی داشته و با جذب فابیانو، نبی کیتا و ژردان شقیری خط هافبک خود را تقویت کرده است اما به گزارش اکیپ این باشگاه انگلیسی در عین حال برای جذب آدرین رابیو برنامه‌های جدی‌ داشته و با ورونیک رابیو، مادر و ایجنت آدرین تماس‌هایی داشته است.

با اینکه جیمز میلنر با وجود سن بالا همچنان در خط هافبک لیورپول عملکرد خوبی دارد اما سن بالای او و مصدومیت‌های متعدد آدام لالانا، یورگن کلوپ و مسئولین لیورپول را به این نتیجه رسانده که این باشگاه به زودی باید برای تقویت خط میانی خود به فکر جذب ستاره‌ای جدید باشد.

رابیو برای این پست نامزد ایده‌آلی به نظر می‌رسد او در ۱۸۰ بازی خود برای پاری سن ژرمن ۱۷ گل به ثمر رسانده و از همه مهمتر تنها ۲۳ سال سن دارد. توانایی او برای کنترل توپ در خط میانی از جمله خصوصیاتی است که او را برای لیورپول به شدت جذاب کرده است.

رابیوی دربیل‌زن در عین در حال قطع کردن توپ حریف در خط میانی و خراب کردن بازی تیم مقابل تبهر دارد. اینها همان خصوصیاتی است که یورگن کلوپ در خط میانی تیمش به آنها نیاز دارد. همانطور که اکیپ گزارش داده چندین باشگاه بزرگ اروپایی مترصد پایان فصل جاری هستند تا برای جذب این هافبک ستاره‌ی فرانسوی اقدام کنند اما در لیورپول کمتر کسی است که نداند رابیو قصد دارد راهی بندر لیورپول شده و به تیم محبوبش بپیوندد.

رابیو از کودکی شیفته‌ی لیورپول بوده و یکی از هواداران پر و پا قرص استیون جرارد اسطوره‌ی این تیم انگلیسی است. رابیو چندی پیش با انتشار یک پست اینستاگرامی علاقه‌ی خود به لیورپول و استیون جرارد را علنی کرده بود. با توجه به این پست اینستاگرامی، به نظر می‌رسد مسئولین لیورپول و یورگن کلوپ با وجود رقبای بزرگ، خیال‌شان از بابت جذب رابیو راحت شده است.

ستاره پاری سن ژرمن، لیورپولی است!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج