جاباما
۷۷۱۷۷۱
۶ نظر
۵۰۰۱
۶ نظر
۵۰۰۱
پ

توشاک: بازی دادن به شجاعی و دژاگه اشتباهی بزرگ بود

جان توشاک اینکه در دیدار مقابل صنعت نفت آبادان از وجود مسعود شجاعی و دژاگه به عنوان بازیکن تعویضی استفاده کرده است را اشتباهی بزرگ دانست.

خبرگزاری تسنیم: جان توشاک، سرمربی تراکتورسازی پس از شکست تیمش مقابل صنعت نفت آبادان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اظهار داشت: امروز عملکرد خیلی خوبی داشتیم و می‌توانستیم بازی را ببریم.

ما سه گل زدیم و برنده بازی بودیم. بعد از اینکه بازی ۳ بر یک شد تغییراتی در تیم‌مان دادیم و من دو بازیکن ملی‌پوشم، دژاگه و شجاعی را وارد زمین کردم. به نظرم این یک اشتباه بزرگ بود و ما بازی را از دست دادیم.

وی در ادامه افزود: ما حتی نتوانستیم با دو بازیکن ملی‌پوش‌مان بازی را تمام کنیم. یکی به خاطر اینکه کارت قرمز گرفت و نفر دوم هم به این دلیل که من فکر می‌کردم هنوز شرایط کامل برای بازی را ندارد. این می‌تواند خیلی سخت باشد که ما با ۱۰ نفر بازیکن کار را ادامه دهیم. در آخر باید به تیم حریف تبریک بگویم، ولی برای ما این عملکرد ناامیدکننده بود.

توشاک: بازی دادن به شجاعی و دژاگه اشتباهی بزرگ بود

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی با اشاره به ضربات پنالتی پایان بازی خاطر نشان کرد: ما خودمان تصمیم گرفته بودیم و پنج نفر را برای زدن پنالتی انتخاب کردیم. به نظرم اصلاً مهم نیست که چه اتفاقی افتاد، چون پنالتی مانند شرط‌بندی است و 50-50. تنها چیزی که در پنالتی اهمیت دارد، دروازه‌بان شماست.

من شاید دوست نداشته باشم پنالتی بزنم و وقتی ما در پنالتی بازی را از دست دادیم برای من ناامیدکننده نیست و نگرانم نمی‌کند. چیزی که من را نگران می‌کند این است که ما بازی را خوب شروع کردیم و با 11 بازیکنی که در زمین بودند، 3 بر یک از حریف پیش افتادیم، اما مشکل از جایی آغاز شد که ما دو تعویض انجام دادیم.

توشاک ادامه داد: در واقع این اشتباه ما بود وقتی دو بازیکنی که دو هفته با ما حضور نداشتند را به زمین فرستادیم. درباره دو بازیکن باتجربه‌مان صحبت می‌کنم که یکی از آنها از زمین اخراج شد و دیگری هم دوباره تعویض شد. اشکان را تعویض کردیم، چون او نتوانست انتظارات را برآورده کند. باید به خودم بگویم، «جان امروز دو اشتباه کردی و ما بازی را به حریف دادیم». باید از هواداران تراکتورسازی همین‌جا بابت اشتباهات‌مان عذرخواهی کنم.

وی در واکنش به طرح این موضوع که «به نظر می‌رسد بازیکنانی را به خدمت گرفته‌اید که فوتبال‌شان رو به پایان است و اشکان دژاگه در جام جهانی بازی نکرد و مسعود شجاعی هم پا به سن گذاشته است»، گفت: مردم می‌توانند بازی را نگاه کنند و نظر بدهند در مورد اینکه چه کسی چگونه بازی کرد، اما من باید در این خصوص نظر بدهم.

بعضی وقت‌ها مربی کارهایی انجام می‌دهد که جواب عکس می‌گیرد. گاهی وقت‌ها این تغییرات مثبت و گاهی منفی است. من تصمیم گرفتم بازی را بدون این دو بازیکن که دو هفته کنار ما نبودند، آغاز کنم و این تصمیم درست من بود. فکر می‌کردم وقتی 3 بر یک جلو هستیم، می‌توانیم با دو بازیکن باتجربه خود بازی را حفظ کنیم، اما این تصمیم اشتباه من بود.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در خصوص اینکه آیا با اشکان دژاگه به دلیل رفتارهایش پس از تعویض برخوردی انجام خواهد داد یا نه، تصریح کرد: من دوست ندارم هیچ برخوردی با او داشته باشم. وقتی شما بازیکن را از زمین خارج می‌کنید، نباید انتظار داشته باشید او بخندد و شاد باشد و بیرون بیاید.

توشاک درباره اینکه تکلیف حضور رامین رضاییان در تراکتورسازی چه شد و آیا این بازیکن هم به جمع سرخپوشان تبریزی اضافه خواهد شد یا نه، اظهار داشت: من در این مورد چیزی نمی‌دانم!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خیلی راحت تقصیر باخت رو بعهده گرفت و گردن بازیکن نینداخت و توضیح داد که چرا؟

    • بدون نام

      کیسه هم با ۶ بازیکن کارش زاره

    • بدون نام

      تراکتور سازی تبریز شعبه دوم استیل آذین

    • بدون نام

      این عکس مسعود شجاعیه؟ چه شکمی زده ماشاءالله.......

    • 《 ** پاسارگاد ** 》

      آقای مالک مولتی میلیاردر ..... تحویل بگیر .....
      گَنده کاری های بازیکنان تیمتو تحویل بگیر....
      آقا همه چه به پول و بستن قراردادهای میلیاردی.نیستش...
      اونهم چه بازیکنانی.... بایستز پیرمردهای میلیاردی بگیم .....
      واقعاً جای بسی تاسف و نا امیدی... واله... !!

    • حامد

      چقدر عالی حرف زد احسنت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج