۷۷۱۹۹۹
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

احتمال اکران «دخترشیطان» در نوروز ۹۸

تصمیم داریم فیلم را در نوروز ۹۸ اکران کنیم ولی باید ببینیم با توجه به محدودیت های نمایش، جناب سرتیپی چه تصمیمی برای اکران فیلم خواهند گرفت.

خبرگزاری صبا: تصمیم داریم فیلم را در نوروز ۹۸ اکران کنیم ولی باید ببینیم با توجه به محدودیت های نمایش، جناب سرتیپی چه تصمیمی برای اکران فیلم خواهند گرفت.

قربان محمدپور؛ تهیه کننده و کارگردان فیلم سینمایی «دخترشیطان» در ارتباط با آخرین وضعیت این فیلم سینمایی به «صبا» گفت: هفته آینده فیلم وارد مرحله صداگذاری و ضبط موسیقی خواهد شد و به زودی مراحل فنی «دخترشیطان» به پایان خواهد رسید. به دلیل حجم زیاد جلوه های ویژه، این مرحله مدت زیادی طول کشید و برای اولین بار است که این حجم از جلوه های ویژه در سینمای ایران دیده می شود و تاکنون مشابه آن را نداشتیم.

احتمال اکران «دخترشیطان» در نوروز ۹۸

وی در ادامه افزود: فکر می‌کنم تا دو هفته آینده تدوین و فاین کات را به اتمام برسانیم و همزمان صداگذاری و ساخت موسیقی فیلم را آغاز کنیم.

محمدپور در خصوص دریافت پروانه نمایش و زمان اکران فیلم توضیح داد: پس از پایان مراحل فنی، تا پایان مهرماه نسخه ای از فیلم را برای دریافت پروانه نمایش تحویل خواهیم داد و برنامه اکران ما که قرار بود در پاییز باشد به نوروز سال ۹۸ تغییر پیدا کرد. تصمیم مان این است که فیلم را در نوروز اکران کنیم ولی باید ببینیم با توجه به محدودیت های نمایش جناب سرتیپی چه تصمیمی برای اکران فیلم خواهند گرفت.

گفتنی است؛ «دختر شیطان» داستان یکی از بچه‌های ابلیس است که می‌خواهد توبه کند و شرط پذیرش توبه‌اش آن است که به یک آدم بی‌گناه سجده کند. دختر شیطان وارد زمین می‌شود و به دنبال یک آدم بی‌گناه می‌گردد.

این فیلم سینمایی بعد از «سلام بمبئی» دومین فیلم مشترک ایران ‌و هند محسوب می شود.

ایشا روات، حمید فرخ نژاد، جکی شروف، گلشن گروور، سیمران میشکروتی، محمدرضا شریفی نیا و فردین حفیظی از بازیگران اصلی فیلم هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج