۷۷۲۰۰۱
۱۶ نظر
۵۰۰۴
۱۶ نظر
۵۰۰۴
پ

واکنش کدخدایی به اظهارات یک نماینده

سخنگوی شورای نگهبان در واکنش به اظهار نظر یکی از نمایندگان مبنی بر اینکه "مردم به دلیل نظارت استصوابی شورای نگهبان مجبور به انتخاب ما نمایندگان هستند"، گفت: آنکه خود را شایسته نمی‌بیند کناره گیری کند. چرا خود را در معرض انتخاب قرار می‌دهد؟

انتخاب: سخنگوی شورای نگهبان در واکنش به اظهار نظر یکی از نمایندگان مبنی بر اینکه "مردم به دلیل نظارت استصوابی شورای نگهبان مجبور به انتخاب ما نمایندگان هستند"، گفت: آنکه خود را شایسته نمی‌بیند کناره گیری کند. چرا خود را در معرض انتخاب قرار می‌دهد؟

عباسعلی کدخدایی در نشست خبری صبح امروز با خبرنگاران با بیان اینکه نشست امروز به ارائه نظرات شورای نگهبان در رابطه با گزارشاتی از مصوبات ارسالی مجلس، نامه های دیوان عدالت اداری و سایر گزارشات ارسالی اختصاص دارد، اظهار کرد: روز پنج شنبه ظهر عدم مغایرت لایحه اصلاح قانون منع به کارگیری بازنشستگان برای مجلس شورای اسلامی ارسال شد. این لایحه علاوه بر اینکه طرح خوبی در جهت اصلاح نظام اداری بود در دو بند دارای ابهاماتی بود و برای رفع ابهام به مجلس اعاده شد و مجلس اصلاحات را به عمل آورد و برای ما ارسال شد.

سخنگوی شورای نگهبان در رابطه با لایحه اصلاح مبارزه با پولشویی عنوان کرد: در مرحله اول قانون مبارزه با پولشویی با ایراداتی مواجه شد و این ایرادات که شامل ۴ بند می شد برای مجلس ارسال شد.

وی، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اخیرا بعضی جریان‌های سیاسی حمله به نهادها را آغاز کردند و به طور مشخص یکی از نمایندگان در صحبت‌های خود گفته بود به دلیل نظارت استصوابی شورای نگهبان مردم مجبور به انتخاب ما نمایندگانی هستند که شاید صلاحیت نداریم انتخاب شویم، نظر شورای نگهبان در رابطه با این اظهارنظر چیست؟ تصریح کرد: شورای نگهبان از نقد و انتقاد و نصیحت به خیر نه ضرر کرده و نه از آنها ناراحت می شود همیشه هم اعلام می‌کنیم که اگر به عملکرد ما ایرادی وجود دارد آن را بیان کنند.

عضو حقوقدان شورای نگهبان در ادامه، بیان کرد: نقدی که ما داریم این است که نظرات صحیح باشد نه خلاف واقع زیرا اعتبار گوینده را زیر سوال می‌برد. اگر کسی خود را شایسته نمی بیند کناره گیری کند. چرا خود را در معرض انتخاب قرار می‌دهد؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اقای کدخدایی منظور ان نماینده خودش نبوده

      پاسخ ها

      • AAAAAA

        کدخدایی شورای نگهبان چرا بیخیال دولت شده دولت درمانده شده زودتر تکلیف مردم را روشن کنید

      • بدون نام

        کاملا حرف درستی زدن آقای کدخدایی. اصلاح طلبا لطفا کولی بازی درنیارن 2 دوره زمام مملکت رو دست گرفتین و بلایی سر این ملت آوردین که هیچ جوره نمیشه جمش کرد. شما احمقا که دولت قبلی رو مسخره میکردین!چی شد؟ گندای شما که همه جارو گرفته وطن فروشا!

    • بدون نام

      اقای کدخایی قلبا متوجه میش ی منظورش چیست

      پاسخ ها

      • a

        ازهمه بهترمتوجه شده ومیشه ملت را.......گیرآورده اون نمایده واقعیت راگفته ودیگه هم تائیدنمیشه

      • کرم احمدی

        جناب اقای کدخدایی منظور اون نماینده خودش نبوده بلکه نمایندگانی که از طریق رابطه وبدون هیچ توانایی کاری وارد مجلس شده اند بوده چرا بجای جواب را را کج میکنی وخودش را ناتوان جلوه میدهی

    • کرم احمدی

      اقای کدخدایی چرا مثل کبک سرتان را کرده اید زیر برف این مشکلات امروز کشور نتیجه انتخاب نمایندگانی هست که هیچ توان رفع مشکلی را ندارند توسط شورای نگهبان تایید شده اند اگر یه نفر در مسئولین حرف راستی زده باشد همین نماینده هست و بدان که او از همه بهتر هست واکثر نمایندگان با رابطه وارد مجلس شده‌اند

    • مش قاسم

      آقای کدخدایی منظور نماینده را نفهمیده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مردم تحت تاثیر تبلغات قرار گرفتند وخوب انتخاب نکردند یعنی کسان بودند که توانایی وتخصص داشتند وتایید صلاحیت هم شدند اما متاسفانه مردم دراین دوره مجلس نمایندگانی درخور وشایسته انتخاب نکردند والبته ریاست جمهور را هم خوب انتخاب نکردند الان دودش داره به چشم همه ما میرود هیهات .....هیهات واقعا اصلاح طلبها یعنی عوام فریبی

    • بدون نام

      آقای کدخدایی تقصیری ندارد چون فرامین رئیسش را انجام میدهد آب از سرچشمه خراب است

    • مجتبی

      آقای کدخدایی شما خدمتگزارید ، کدوم خدمت ، گرانی پدر کارگر و کارمند را درآورده شما سکوت کردید بعد صحبت از خدمت می کنید ، جنابعالی و امثالهم زجر این گرانی را نمی کشید ، زجر گرانی داروها و مشکلات اقتصادی را نمی کشید بعد صحبت از خدمت و آنهایی که نمی توانند کنار بکشند اولین کسیکه بایستی کنار بکشد شما هستید این خدمت را در حق ملت بکنید دیگران به حمایت از شما کنار می کشند .

    • بدون نام

      بله این نماینده راست می گوید چون هر کسی که به کام عده محدود است تعیید میشوند

    • کوروش

      ما در طول دوران زندگی یک خدمتگزار دیدیم انهم بابای مدرسه بود که در کمال خضوع و فروتنی هم سرایدار بود ، هم کارهای اداری انجام میداد و هم سنگ صبور و هم حامی دانش آموزان بود ، ای کاش از آن مردان به اصطلاح بیسواد که سوادشان به اندازه شعور تمامی شما و امثال شماها بود یاد میگرفتید

    • بدون نام

      چرا جواب درست به سوال نماینده محترم نمیدی

    • بدون نام

      تا امثال این کدخدایی با این طرز فکر است وضع ما از این بهتر نمیشه.

    • بدون نام

      اقای کدخدایی این یک نقد است امیدوارم شنیده شود .
      ایا غیر از این است که اول شما انتخاب میکنید پس وضع موجود در وحله اول حاصل انتخاب شماست بعد مردم.
      این چه تایید صلاحیت کردنی است که اخر ان یا بی بصیرت یا فتنه گر یا منحرف در میاید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج