۷۷۲۱۶۹
۶ نظر
۵۰۰۱
۶ نظر
۵۰۰۱
پ

پرسپولیس محله برو بیا نیست!

چندی پیش مصاحبه‌ای از قول محمد نوری بازیکن کنونی پارس جنوبی جم خواندیم که آرزو می‌کرد کاش بتواند با پیراهن شماره ۱۴ پرسپولیس از عالم فوتبال خداحافظی کند!

خبر ورزشی: چندی پیش مصاحبه‌ای از قول محمد نوری بازیکن کنونی پارس جنوبی جم خواندیم که آرزو می‌کرد کاش بتواند با پیراهن شماره ۱۴ پرسپولیس از عالم فوتبال خداحافظی کند!

با خواندن صحبت‌های جدید محمد نوری یاد گذشته افتادیم. تیرماه ۱۳۹۴ و زمانی که محمد نوری برخلاف تصور پرسپولیسی‌ها با عقد قراردادی رسمی به تیم نه‌چندان شناخته شده المسیمیر قطر پیوست.

این در حالی بود که پس از پایان فصل برانکو و باشگاه پرسپولیس خیلی تلاش کردند کاپیتان خود را حفظ کنند. محمد نوری که آن زمان ستاره پرسپولیس محسوب می‌شد، یک تصمیم عجیب و غریب گرفت و قبل از آن همه را پیچاند.

اخباری هم از گوشه و کنار شنیده می‌شد که محمد نوری کاپیتان پرسپولیس از لیگ ستارگان قطر پیشنهاد دارد و ماندنی نیست. آن روزها، اما شماره ۱۴ جواب هیچ‌کس را نمی‌داد و بعدتر مدعی شد به قطر سفری نداشته و همراه خانواده برای استراحت به شمال کشور رفته است در حالی که در ادامه مشخص شد این بازیکن با المسیمیر توافق کرده تا پس از جدایی از پرسپولیس در لیگ ستارگان توپ بزند.

محمد نوری که به امید درخشش در لیگ ستارگان و دریافت پیشنهادات بهتر از تیم‌های قطری به المسیمیر پیوسته بود، دوران سختی را در این تیم ضعیف سپری کرد. تیمی که چند هفته به پایان لیگ سقوطش به دسته دوم قطعی شد و خود محمد نوری هم اعتراف کرد سطح تیم المسیمیر از لیگ ستارگان قطر پایین‌تر است.

نوری در حالی که پس از سقوط المسیمیر پیشنهاد دیگری از قطر نداشت، به تهران بازگشت به امید آنکه دوباره به پرسپولیس برگردد و بازوبند کاپیتانی را بر بازو ببندد، اما برانکو او را نخواست.

مرد کروات زمانی محمد نوری را می‌خواست که بازیساز نداشت. پیام صادقیان با رفتارهایش دیگر جایی در پرسپولیس نداشت و محمد نوری هم به رغم اصرار باشگاه ترجیح داد به لیگ ستارگان و تیم پولدارتر (ولو ضعیف‌تر!) قطری برود.
محمد نوری رفت تا پل‌های پشت سر خودش را خراب کند و از آن طرف برانکو هم محسن مسلمان را پیدا و احیا کرد.

بنابراین سرمربی کروات پرسپولیس دیگر احساس کرد نیازی به محمد نوری ندارد و در ادامه هم با موفقیت‌های تیمش و محسن مسلمان ثابت شد تصمیم درستی گرفته است.

امروز که بحث رامین رضاییان داغ شده است، بد ندیدیم بار دیگر این خاطره فوتبالی را با هم مرور کنیم. پاره‌ای اوقات بازیکنان فوتبال تصمیماتی می‌گیرند که پشیمانی به دنبال خود دارد. البته محمد نوری اولین نفری نیست که از رفتن پشیمان شده و دوست دارد بازگردد. مگر پیام صادقیان دوست ندارد برگردد؟

مگر علیرضا حقیقی بدش می‌آید بار دیگر پیراهن شماره یک پرسپولیس را بپوشد؟ و همین‌طور دیگرانی که بعد‌ها فهمیدند بازی در پرسپولیس چه نعمتی است که شاید قدرش را ندانسته باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محسن مینایی

      دمت‌گرم واقعا هم خوب نوشتی.همین بازیکنا میان با پرسپولیس استقلال بزرگ میشن اونموقع که باید بکار تیمشون بیان میذارن میرن.برانکو واقعا این اخلاقش خیلی خوبه

    • رضا

      درودبرشرفت اقای نویسنده .واقعاگل گفتی .

    • بدون نام

      تشخیص اینکه چه کسی در تیم بازی بکنه به هیچ کسی ارتباطی نداره شما هم لازم نیست مطلب چرند بنویسید

    • بدون نام

      رویشان سیاه

    • بدون نام

      بالاخره خبر ورزشی یه مطلب درست چاپ کرد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاملا با نظر نویسنده موافقم بااینکه یک پرسپولیسی ۶اتیشه هستم اما بازیکنان گمنامی که میان پرسپولیس واستقلال از صدقه سری نام این دوتا باشگاه وهواداراشون نامی برای خودشون دست وپا میکنن اما در عین ناجوانمردانگی وبی تعصبی در سختترین شرایط باشگاه را ترک میکنن ومیرن پی سرنوشتی که بیشترشون پشیمونی بوده نمونه های زیادی بوده که گل سرسبدش طارمی از پرسپولیس وابراهیمی از استقلال جالا اگه این بازیکنان از لیگ وتیمهای خوب اروپایی پیشنهاد داشتن ادم جیگرش نمیسوخت اونا رفتن به تیمهای که زنگ تفریح پرسپولیس واستقلال های لیگ اون کشورهان اونا هیچ وقت نمیتونن برگردن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج