۷۷۲۱۸۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

فارابی و کانون، فیلم کودک مشترک می‌سازند

بنیاد سینمایی فارابی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در تولید ۴ اثر سینمایی مشترک و نگارش ۴ فیلمنامه سینمای کودک و نوجوان به تفاهم رسیدند.

خبرگزاری فارس: سمعی و بصری، تفاهم‌نامه همکاری میان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سازمان سینمایی با هدف ارتقای سینمای کودک و نوجوان در سه بند امضاء شد.

بر اساس این تفاهم نامه و در بند اول، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در برگزاری جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران به مدت سه سال، به میزان ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای سال اول همکاری خواهند کرد.

این رویداد به طور همزمان در ۳۱ استان برگزار خواهد شد.

همچنین معاون انیمیشن مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی بر اساس این تفاهم نامه به عنوان دبیر جشنواره بین المللی پویانمایی انتخاب شده است و تدوین سیاست های برگزاری میان دو نهاد انجام می شود.

بر اساس بند دوم این تفاهم‌نامه، که به امضای محمد مهدی حیدریان رییس سازمان سینمایی و فاضل نظری رییس هیات مدیره و مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رسیده چهار فیلم بلند سینمایی کودک و نوجوان با مشارکت کانون و بنیاد سینمایی فارابی تولید خواهد شد و از نگارش چهار فیلمنامه نیز در این زمینه حمایت می‌شود.

مدت زمان این تفاهم نامه در این بخش دو سال است و میزان مشارکت فارابی ۵۰ درصد از هزینه تولید هر فیلم و فیلمنامه خواهد بود.

در بند سوم از این تفاهم نامه همچنین به تجهیز سینماهای کانون و به روز رسانی تجهیزات این سالن‌ها اشاره شده است. بر این اساس، سازمان سینمایی در به روز رسانی و توسعه تجهیزات سینماهای در اختیار کانون به فناوری‌های روز صدا، تصویر و فضای فیزیکی سینماها با حمایت و سرمایه‌گذاری موسسه سینما شهر به مدت ۵ سال کمک خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج