۷۷۲۴۹۶
۹ نظر
۵۰۰۴
۹ نظر
۵۰۰۴
پ

ناجا: همه کودکان مفقود شده پاکستانی پیدا شدند

فرمانده نیروی انتظامی از پیدا شدن همه کودکان گم شده پاکستانی که چندی پیش خبر مفقودی آن‌ها منتشر شده بود، خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: فرمانده نیروی انتظامی از پیدا شدن همه کودکان گم شده پاکستانی که چندی پیش خبر مفقودی آن‌ها منتشر شده بود، خبر داد.

روز گذشته با پیدا شدن ۲ کودک پاکستانی که مفقود شدن‌شان به همراه ۵ کودک دیگر در ماجرای اخراج مهاجران غیرقانونی پاکستانی حاشیه شهرری که مدتی پیش جنجال زیادی به پا کرده بود، پرونده این کودکان بسته شد.

پیدا شدن این دو کودک در روز گذشته در حالی اتفاق افتاد که یکی از آن‌ها در پاکستان و دیگری نزد یکی از اقوامشان شناسایی شد و با شناسایی آن‌ها تمامی هر ۷ کودکی که خبر گم‌شدنشان خیلی‌ها را نگران کرده بود، با پایانی خوش به انتها رسید.

سردار حسین اشتری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، با تأیید پیدا شدن هر ۷ کودک پاکستانی که پس از آن ماجرا خبری از آن‌ها نبود،‌ گفت: همان طور که ما از ابتدا می‌گفتیم ماجرای گم شدن این کودکان به هیچ وجه، به شکلی که در شبکه‌های مجازی مطرح شد نبوده و مفقود شدن آن‌ها هم اصلاً به شایعاتی که مطرح شده بود، ارتباطی نداشته است.

وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی خود را نسبت به رعایت حقوق تمامی افراد موظف می‌داند و خبر مفقودی این کودکان گرچه ارتباطی به شایعات مطرح شده و حواشی آن نداشت و به شکلی که مطرح شد، نبود ولی برای همه ما دردناک بود و ما تمام تلاش خود را برای پیگیری موضوع انجام دادیم.

به دنبال گم شدن این کودکان و پیگیری‌های انجام شده برای یافتن خبری از آن‌ها، دو تیم از نیروی انتظامی با دستور فرمانده ناجا موضوع را در دست بررسی قرار دادند که نهایتاً روز گذشته با پیدا شدن ۲ کودک باقی مانده از ۷ کودک مفقودی، پرونده کودکان مهاجر پاکستانی شهرری بسته شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پس تکذیب شده بود این چه وضعیه اخه

    • سهیل

      چطور کسی که گم نشده پیدا شده؟

    • بدون نام

      اولش که تکذیب میکردن

    • بدون نام

      همان اولش خیلی ها گفتند خود خانواده هاشون اطلاع دارند و این دستاویز برای موندن هست و نخ نما و منسوخ شده .باید به اون طراح این خانواده تذکر لسانی بدن بهشون که تونستند از احساس و هم دینی و یا موارد مشابه یه سری داخلی را باخود همراه کنند .

    • بدون نام

      اقای قاسمی چنان واکنشی نشان داد برای ایرانی پناهجو که در زندان اتریش خودسوزی کرده که وزیر خارجه اتریش یکی از حرفاش این بوده: شما ( ایران) از چهار نفر همراه افغانی که هم دین خودتون هستند حتی در بیانیه و مصاحبه به عنوان افراد حادثه دیده حالشونو نپرسیدید .چطور از پناهجویی که بخاطر برنگشتن به ایران .....!؟!واقعا دیپلماسی کشور در این چهل سال اینقدر کوچک نشده بوده که با هر چیزی بیانیه وتکذیب ...

    • فرزانه

      بهزاد خله افغان کجایی بیا جواب بده خخخخ

    • بدون نام

      اخه این چه وضعیه،؟ پس چرا کلا تکذیب کرده بودید .مملکت نیست که دیوانه خانه است.

    • بدون نام

      عادت شده ، اول تکذیب می کنند بعد ادای سوپرمن رو در میارن !

    • بدون نام

      امیر پلنگ کجاست ؟ بابای اینا باید تنبیه شوند چون همه میدونستیم که وجود داره خبر اما با گرای والدین و گوشی همراشون و یا علامت گذاری شده هست .اون بچه ها که پارک شکوفه توسط شهروند با والدینشون تماس گرفته شد وافغانی بودن ازاین بهتر هستند که این سیاه بازی راه انداختن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج