۷۷۲۵۶۲
۱۳ نظر
۵۲۰۹
۱۳ نظر
۵۲۰۹
پ

خواهرانِ سلبریتی و ماجراهایشان!

رفتار‌های سلبریتی‌ها با خواهر و سایر اعضای خانواده در نوع خود جالب است و گاهی اوقات شوخی‌های سلبریتی‌ها در شبکه‌های اجتماعی با خواهرانشان دست به دست می‌شود. بعضی از این سلبریتی‌ها حسابی به فکر خواهرشان هستند و در صفحه‌های شبکه‌های اجتماعی پست‌های زیادی از تفریح‌ها و خوش‌گذرانی‌های خواهرانه منتشر می‌کنند.

برترین ها - ترجمه از محمد کاملان: سلبریتی‌ها نیز مانند انسان‌های معمولی رفتارهای متفاوتی با خانواده‌شان دارند و در کنار سلبریتی‌هایی که همیشه در کنار خواهرشان دیده می‌شوند سلبریتی‌هایی هم هستند که هیچ خبری از خواهر خود نمی‌گیرند.

خواهرانِ سلبریتی و ماجراهایشان!

رفتارهای سلبریتی‌ها با خواهر و سایر اعضای خانواده در نوع خود جالب است و گاهی اوقات شوخی‌های سلبریتی‌ها در شبکه‌های اجتماعی با خواهرانشان دست به دست می‌شود. بعضی از این سلبریتی‌ها حسابی به فکر خواهرشان هستند و در صفحه‌های شبکه‌های اجتماعی پست‌های زیادی از تفریح‌ها و خوش‌گذرانی‌های خواهرانه منتشر می‌کنند.

از طرف دیگر سلبریتی‌هایی را نیز سراغ داریم که سال به دوازده ماه خبری از خواهرشان نمی‌گیرند. با این حساب در ادامه قصد داریم به سلبریتی‌هایی که حسابی هوای خواهرشان را دارند و سلبریتی‌هایی که خواهرشان را فراموش کرده‌‌اند اشاره کنیم.

۲۰. جی‌جی و بلا حدید

خواهرانِ سلبریتی و ماجراهایشان!

اگر صفحه‌‌های جی‌جی حدید در شبکه‌های اجتماعی را دنبال کنید بدون شک تصاویر زیادی از جی‌جی و بلا مشاهده خواهید کرد. این دو خواهر حسابی هوای همدیگر را دارند و وقتی یکی از آن‌ها به موفقیت جدیدی دست پیدا می‌کند خواهر دیگر بدون اینکه به او حسودی کند خوشحالیش را ابراز می‌کند.

جی‌جی حدید در مصاحبه‌ای در خصوص خواهرش گفته زمانی که بلا در کنارش در محیط کار حضور دارد احساس راحتی می‌کند و با به یادافتادن خانه و زندگی‌شان شرایط سخت کاری را فراموش می‌کند. جی‌جی‌، بلا حدید را اولین و بهترین طرفدار خودش می‌شناسد. او تمام سعی خود را انجام می‌دهد تا بلا به عنوان خواهر کوچکتر به موفقیت‌های بیشتری دست پیدا کند.

۱۹. نیکول و سوفیا ریچی

خواهرانِ سلبریتی و ماجراهایشان!

این دو خواهر که فرزندان لایونل ریچی، خواننده معروف هستند رابطه خوبی با هم ندارند. خواهران ریچی در شبکه‌‌های اجتماعی حضور فعالی ندارند و به اندازه‌ای از آن‌ها می‌شنویم که گاهی اوقات فراموش می‌کنیم نیکول خواهری با نام سوفیا دارد.

شاید اگر نیکول ریچی همانند پاریس هیلتون تمایل زیادی به حضور در صفحه اول مجله‌ها داشت و زندگی پرحاشیه‌‌تری را دنبال می‌کرد شاهد محبوبیت نیکول ریچی نیز می‌بودیم. جالب است بدانید نیکول و ریچی مادر مشترکی ندارند اما هر دو خواهر حسابی عزیزدردانه‌های لایونل ریچی هستند و سوفیا ریچی را مدتی در عرصه مدلینگ شاهد بودیم.

عکس این دختر زیبارو در گذشته در مجله‌های معتبر Elle و Teen Vogue منتشر می‌شد اما این روزها خبری از سوفیا نیست. سوفیا خواهر بزرگ‌تر نیکلول است اما کاملاً مشخص است که زیاد به نیکول روی خوش نشان نمی‌دهد.

۱۸. مایلی و نوآ سایروس

خواهرانِ سلبریتی و ماجراهایشان!

این دو خواهر که همیشه خنده بر لب دارند به صورت حرفه‌ای دنیای موسیقی و هنرپیشگی فعالیت می‌کنند و آوازه مایلی و نوآ را در صدر اخبار سلبریتی‌ها شاهد هستیم. نوآ سایروس ممکن است همانند مایلی محبوبیت نداشته باشد اما آلبوم موسیقی که با نام Labrinth Make Me منتشر کرده است از استعداد خوب نوآ در خوانندگی حکایت دارد.

این دو ستاره پرطرفدار همیشه در کنار یکدیگر دیده می‌شوند و کاملاً مشخص است از آن خواهرهایی هستند که حسابی هوای همدیگر را دارند.

۱۷. داکوتا و الی فانینگ

خواهرانِ سلبریتی و ماجراهایشان!

بدون شک این دو چهره سرشناس را می‌شناسید اما اگر به فامیل آن‌ها توجه نداشته باشید بعید به نظر می‌رسد که تصور کنید داکوتا و الی با هم خواهر هستند. داکوتا فانینگ فعالیت هنری خود را از سن هفت سالگی با بازی در فیلم من سم هستم شروع کرد و از آن زمان تاکنون به درخشش روی پرده نقره‌ای ادامه داده است.

از طرف دیگر الی فانینگ به عنوان خواهر داکوتا سابقه کمتری در دنیای هنر دارد اما بازی درخشان وی در فیلم Maleficent در کنار آنجلینا جولی باعث شد آینده خوبی را پیش‌رو داشته باشد. الی فانینگ چهره‌ای بسیار جذاب و زیبا دارد و به همین دلیل شرکت Tiffany & Co او را به عنوان سخنگوی این شرکت انتخاب کرده است.

بدون شک از این دو خواهر در آینده بیشتر خواهیم شنید اما چیزی که در حال حاضر شاهد آن هستیم رابطه نه چندان نزدیک داکوتا و الی است. شاید این دو خواهر زیبارو در آینده فرصت بیشتری برای با هم بودن و گپ‌ و گفتگوهای خواهرانه پیدا کنند اما در حال حاضر مشغله‌های کاری مجالی به داکوتا و الی برای بودن در کنار هم نداده است.

۱۶. ونسا و استلا هاجنز

خواهرانِ سلبریتی و ماجراهایشان!

هر بار که نگاهی به صفحه‌های اینستاگرام ونسا و استلا داشته باشید این دو خواهر زیبارو را در کنار یکدیگر خواهید دید. اگر از طرفداران فیلم‌های هالیوودی باشید به احتمال زیاد ونسا هاجنز را می‌شناسید اما جالب است بدانید استلا نیز سابقه خوبی در هنرپیشگی دارد اما هنوز نتوانسته به اندازه خواهرش محبوبیت پیدا کند.

این دو خواهر از هر فرصتی برای تعریف و تمجید از هم استفاده می‌کنند و همیشه پیام‌های رویحه‌بخشی در صفحه‌های اینستاگرام یکدیگر می‌نویسند. ونسا در جایی گفته است استلا نوری پنهانی دارد و همیشه قدردان محبت‌های خواهرش است. ونسا هاجنز خواهرش را بهترین دوست خود قلمداد می‌کند.

۱۵. دمی لواتو و مدیسون دلا گارزا

خواهرانِ سلبریتی و ماجراهایشان!

مدیسون این روزها تنها ۱۶ سال بیشتر ندارد اما از آن دسته نوجوان‌های فعال و پرتلاش است و اگر اهل سریال‌های هالیوودی باشید به احتمال زیاد مدیسون دلا گارزا را در سریال‌های Desperate Housewives, Bad Teacher و Muertoons دیده‌اید.

دمی لواتو به عنوان خواهر بزرگ‌تر مدیسون سابقه درخشان‌تری در خوانندگی دارد و همیشه از مدیسون حمایت کرده است. چندین سال پیش دمی لواتو در توییتر نوشت کسی حق ندارد سر به سر مدیسون بگذارد. در آن زمان مدیسون تنها ۱۲ سال بیشتر نداشت.

دمی در جای دیگری نیز نوشت که مدیسون بهترین موهبت زندگی لواتو است و او را همانند یک فرشته کوچک در زندگی‌اش می‌داند و همیشه از او حمایت خواهد کرد.

۱۴. بیانسه نولز و خواهرش سولانج

خواهرانِ سلبریتی و ماجراهایشان!

این دو پرنده خوش‌صدای دنیای موسیقی روی صحنه‌ها خوش درخشیده‌اند و ممکن است سولانج به اندازه خواهرش بیانسه محبوبیت نداشته باشد اما بیانسه و سولانج همیشه هوای یکدیگر را داشته‌اند.

در این زمینه می‌توان به مشاجره‌هایی که میان بیانسه و جی‌زی رخ داد اشاره کرد که در آن زمان سولانج حسابی طرف خواهرش را گرفت و از خجالت جی‌زی درآمد. سولانج و بیانسه در دنیای موسیقی نیز همکاری خوبی با هم دارند و در چندین اجرا در کنار یکدیگر حضور پیدا کرده‌اند.

۱۳. هیلاری داف و هایلی

خواهرانِ سلبریتی و ماجراهایشان!

این دو سلبریتی‌ خوش‌سیما در سریال Lizzie McGuire حسابی خوش درخشیدند و در دنیای واقعی نیز خواهران خوب و وفاداری برای هم هستند. هیلاری و هایلی به عنوان خواهرانی پایبند به خانواده شناخته می‌شوند و حتی بچه‌هایش را نیز در کنار هم بزرگ می‌کنند.

هیلاری و هایلی هر فرصتی برای دور هم بودن را به فال نیک می‌گیرند و با به راه انداختن مهمانی‌های مختلف حسابی در کنار هم خوش می‌گذارنند. در این زمینه برای مثال می‌توان به مهمانی که هیلاری برای بارداری دوم هایلی ترتیب داده بود اشاره کرد.

هایلی در صفحه اینستاگرام خود نوشت شب گذشته خواهرم مهمانی خوب و دوست‌داشتنی را برای فرزند جدیدم راه انداخته بود و به من به اندازه‌ای خوش گذشت که حتی فرصت عکس گرفتن از این مهمانی دست نداد.

۱۲. بلیک لایو‌لی و رابین

خواهرانِ سلبریتی و ماجراهایشان!

بدون شک بلیک لایولی همسر دوست‌داشتنی و زیباروی رایان رینولدز را می‌شناسید اما جالب است بدانید بلیک خواهر بزرگتری دارد که او هم در عالم بازیگری برای خودش آوازه خوبی دست و پا کرده است.

رابین لایولی در دهه‌‌های ۸۰ و ۹۰ ستاره درخشان فیلم‌ها و سریال‌ها بود و امروزه نیز همچنان شاهد هنرنمایی‌های رابین هستیم. بلیک و رابین به دلیل اختلاف سنی که با هم دارند آنچنان که باید و شاید خواهران خوبی برای هم نیستند اما باز هم رابین در مراسم عروسی بلیک به همراه برادرشان برای خواهر خود سنگ‌تمام گذاشتند.

۱۱. پاریس و نیکی هیلتون

خواهرانِ سلبریتی و ماجراهایشان!

پاریس هیلتون سلبریتی خوش‌آوازه و پرسروصدایی است که هر از گاهی خبرهای حواشی این سلبریتی فضای اینترنت را تکان می‌دهد. همان‌گونه که حتماً می‌دانید نیکی هیلتون خواهر زیباروی پاریس است و این دو از آن خواهرهای سلبریتی‌ هستند که به سختی می‌توان آن‌ها را از هم جدا کرد.

جالب است بدانید پاریس و نیکی علاقه زیادی به انتخاب لباس در کنار هم دارند و به سلیقه یکدیگر برای خرید و پوشیدن لباس توجه می‌کنند. پاریس و نیکی به لحاظ حرفه‌ای ممکن است در حوزه‌های مختلفی فعالیت داشته باشند اما در هر جایی که به کمک نیاز باشد دست یاری به سوی هم دراز می‌کنند.

۱۰. زویی و امیلی دشانل

خواهرانِ سلبریتی و ماجراهایشان!

این دو خواهر هر دو به دلیل ایفای نقش در فیلم‌های مختلف شناخته می‌شوند اما اگر توجهی به فامیل آن‌ها نداشته باشید بعید به نظر می‌رسد ارتباط خواهرانه میان آن‌ها را تشخیص دهید. در بین این دو خواهر امیلی توانست با حضور در سریال موفق استخوان‌‌ها آوازه بیشتری برای خودش دست و پا کند، از طرف دیگر زویی نیز سریال تلویزیونی New Girl را در کارنامه خود دارد. خواهران دشانل دارای فرزندانی با سن و سال‌های مشابه هستند و بچه‌ها را در کنار هم بزرگ می‌کنند.

گفته می‌شود زمانی که محل کار این دو خواهر با هم نزدیک باشد بچه‌ها را به اتفاق یکدیگر به محل کار می‌برند. امیلی در برنامه تلویزیونی Jimmy Kimmel Live مدعی شد حضور این بچه‌ها در کنار یکدیگر ممکن است در نگاه اول ساده به نظر برسد اما دشواری‌های خاص خودش را دارد و دقیقاً زمانی که با هزار و یک زحمت یکی از آن‌ها به خواب می‌رود دیگری از خواب بیدار می‌شود تا آسایش این دو خواهر را به هم بزند.

۹. کایلی و کندال جنر

خواهرانِ سلبریتی و ماجراهایشان!

با یک جستجوی کوچک در اینترنت چشم شما به ده‌ها عکس از کایلی و کندال در کنار یکدیگر می‌افتد و این امر از عشق و محبت خواهرانه آن‌ها حکایت دارد. این دو سلبریتی‌ زیبارو که فعالیت‌های هنری و تجاری مشابهی به هم دارند رابطه کاری خوبی باهم برقرار کرده‌اند، در این بین رقابت زیادی با هم دارند و از هر فرصتی برای پیشی گرفتن از یکدیگر بهره می‌گیرند.

کایلی در مجموعه مستند زندگی خود گفته است بعید به نظر می‌رسد اگر با کندال خواهر نبودم رابطه دوستی میان ما وجود داشت. این دو خواهر اختلاف نظر‌های زیادی با هم دارند و سبک زندگی متفاوتی را دنبال میکنند.

۸. ماری‌کیت، اشلی و الیزابت اولسن

خواهرانِ سلبریتی و ماجراهایشان!

ماری‌کیت و اشلی السون را بیشتر هواداران به خاطر مجموعه Full House می‌شناسند و خاطره‌های خوبی با این دو خواهر دارند. در این بین خبری از خواهر سوم آن‌ها الیزابت نبود تا اینکه این سلبریتی زیبای هالیوودی در مجموعه فیلم‌های Avengers حضور پیدا کرد.

الیزابت مدعی است نصیحت خواهران بزرگ‌تر خود برای حضور در هالیوود را گوش نکرده اما از کار و پیشرفت آن‌ها الهام‌های زیادی گرفته است. الیزابت در گفتگویی با مجله انگلیسی مترو متذکر شده که خواهرهای وی در زمینه کاری خود بهترین‌ها هستند و از استعداد زیادی بهره می‌برند. وی در ادامه باز هم تأکید کرده که هرگز به حرف خواهرهای بزرگترش گوش نمی‌کند و اگر در این حرفه با مشکلی برخورد کند مسئولیت تصمیم‌هایی که گرفته را بر عهده خواهد گرفت.

۷. جسیکا و اشلی سیمپسون

خواهرانِ سلبریتی و ماجراهایشان!

سالیان سال است که آوازه عشق و محبت این دو خواهر زیبارو به گوش میرسد، جسیکا و اشلی با هم بزرگ شده‌اند و هر دو در زمینه خوانندگی ید طولایی دارند. اخیراً اشلی به سمت تولید برنامه‌های تلویزیونی رو آورده است و در مجموعه‌ای با نام اشلی + ایوان حضور دارد. جسیکا در جایی گفت از حضور خواهرش در این برنامه متعجب شده و حضور اشلی در این برنامه را زیر سؤال برده است.

از طرف دیگر اشلی سیمپسون ۳۸ ساله از حضورش در این برنامه کاملاً مطمئن است و مدعی است این برنامه که بخش‌هایی از زندگی واقعی اشلی سیمپسون را دنبال می‌کند باعث افزایش اعتماد به‌نفس وی شده است.

۶. ونسا و لورا مارانو

خواهرانِ سلبریتی و ماجراهایشان!

این دو خواهر بامزه به اندازه‌ای با هم نزدیک هستند که بعید به نظر می‌رسد بتوان آن‌ها را از یکدیگر جدا کرد. ونسا و لورا هر دو در زمینه هنرپیشگی فعالیت می‌کنند و این ونسا بود که در ابتدا به این حرفه رو آورد و به همین دلیل همیشه حامی خواهرش بوده است.

این‌ روزها لورا مارانو را در صحنه‌های موسیقی نیز شاهد هستیم و ونسا به عنوان خواهر بزرگ‌تر در این زمینه نیز هوای ونسا را دارد و در جایی گفته است از اینکه لورا عزم حضور در دنیای موسیقی را دارد بسیار خوشحال است و به عنوان کسی که استعداد خوبی در موسیقی ندارد بسیار خوشحال هستم که خواهرم پیانو می‌نوازد و ترانه‌هایی که سروده را می‌خواند.

۵. کیم، کورتنی و کلویی کارداشیان

خواهرانِ سلبریتی و ماجراهایشان!

این سه خواهر جنجالی ممکن است از نزدیک رابطه خوبی با هم نداشته باشند اما همیشه هوای یکدیگر را دارند و اوج همکاری کیم، کورتنی و کلویی را در مجموعه Keeping Up With The Kardashians شاهد هستیم.

کیم کارداشیان در این زمینه به مجله Vogue india گفته که شوخ‌طبعی را از برادر، مهربانی را از کندال و یک‌دنده بودن را از کلویی به ارث برده است. این سه خواهر دوست‌داشتنی در هنگام بروز مشکلات، دلخوری‌ها را پشت‌سر می‌گذارند و از یکدیگر حمایت می‌کنند.

۴. کیلی و بریانا کوئوکو

خواهرانِ سلبریتی و ماجراهایشان!

بدون شک کیلی کوئوکو را در سریال Big Bang Theory دیده‌اید و هنرنمایی وی در این سریال حسابی شما را به خنده وادار کرده است اما بعید می‌دانیم حتی روحتان خبر داشته باشد که کیلی خواهری با نام بریانا دارد.

بریانا و کیلی شباهت‌های رفتاری زیادی به یکدیگر دارند و انتظار می‌رود در آینده چیزهای بیشتری از این دو خواهر با استعداد شاهد باشیم.

۳. بریتنی و جیمی لین اسپیرز

خواهرانِ سلبریتی و ماجراهایشان!

این دو خواهر دوست‌داشتنی و زیبارو مدت‌هاست که فعالیت‌های حرفه‌ای دارند و به‌رغم اینکه جیمی لین سن و سال کمتری نسبت به بریتنی دارد باز هم این خواهرها تجربه‌های زیادی کسب کرده‌اند. جیمی لین در سن نوجوانی باردار شد و مدت زیادی خبری از وی در هالیوود نبود.

جیمی لین اسپیرز در این زمینه گفته است من و خواهرم حدود ۱۰ سال با هم اختلاف سن داریم اما توانسته‌ایم رابطه خواهری خوبی برقرار کنیم و امیدوارم دو خواهر کوچکتر ما هم از این رابطه درس بگیرند و خواهران خوبی برای هم باشند.

جیمی لین در ادامه صحبت‌های خود خطاب به بریتنی گفته است رابطه آن‌ها کاملاً خاص و منحصر به‌فرد است و اختلاف سن باعث شده تا رابطه محکم‌تری بین آن‌ها وجود بیاید.

۲. کیت و لاتی ماس

خواهرانِ سلبریتی و ماجراهایشان!

کیت ماس یکی از موفق‌ترین چهره‌های دنیای مدلینگ است و به‌رغم اینکه این روزها بازنشسته شده باز هم افسانه‌ کیت ماس در دنیای پوشاک باقی‌مانده است. جالب است بدانید کیت ماس خواهری با نام لاتی دارد که بیست سال از خودش جوان‌تر است.

لاتی از طرفداران پروپاقرص کیت است و قصد دارد همانند خواهرش به چهر‌ه‌ای شناخته شده در صنعت مدلینگ تبدیل شود. کیت ماس تاکنون کمک‌های زیادی به لاتی برای موفقیت در دنیای مدلینگ انجام داده است و انتظار می‌رود در آینده با پدیده‌ای جدید در دنیای مدلینگ طرف باشیم.

۱. کارا و پاپی دلوین

خواهرانِ سلبریتی و ماجراهایشان!

بدون شک کارا دلوین را می‌شناسید اما به شما حق می‌دهیم اگر پاپی دلوین برای شما ناشناخته باشد. این دو خواهر در دنیای مدلینگ نام‌های شناخته‌ شده‌ای هستند و هر دو دستی در هنرپیشگی دارند اما در این بین بخت بیشتر با کارا یار بوده و حضور کارا دلوین در فیلم‌ Suicide Squad نام وی را بیشتر بر سر زبان‌ها انداخت.

جالب است بدانید وقتی از پاپی دلوین سؤال شد که آیا به موفقیت‌های خواهرش کارا حسادت می‌کند، وی با کمال صراحت پاسخ داد از کودکی همیشه می‌دانسته چیزی منحصر به فرد در کارا وجود دارد، کارا به راحتی ترانه‌ها را از بر می‌کرد و تمرین‌های رقص را در کمترین زمانی فرا می‌گرفت. پاپی در ادامه صحبت‌های خود تعریف می‌کند زمانی که کارا کودکی بیش نبود نمایش‌ها را به‌خوبی اجرا می‌کرد و باعث شگفتی حاضرین می‌شد.

کارا و پاپی از آن خواهرهای سلبریتی هالیوود به‌حساب می‌آیند که عاشق یکدیگر هستند و از هر فرصتی برای تعریف و تمجید از هم استفاده می‌کنند.

در این قسمت به پایان فهرست سلبریتی‌های رسیدیم که حسابی هوای خواهرشان را دارند، پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم سلبریتی‌هایی را می‌شناسید که با هم فامیل هستند و رابطه خوبی دارند در قسمت نظرات ما و سایر کاربران را در جریان نام و مشخصات این چهره‌های سرشناس قرار دهید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نتیجه اینکه مهم نیست خودت چی هستی، خواهر یا برادر؛ کلا فامیل معروف داشته باشی، توام به یه جایی میرسی!

    • بدون نام

      بلا حدید خواهر بزرگه است

      پاسخ ها

      • رزیتا

        جی جی بزرگه است

    • فاطمه

      لاورا و ونسا مرانو خیلی خوبن
      مخصوصا لاورا با صدای عالیش

    • بدون نام

      چقدرم کیم کارداشیان دوست داشتنیه واقعا!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        !!!!!!!!!!

    • بدون نام

      از کارداشیان ها متنفررررررررررررررررم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        متنفر باش و از این تنفر بمیر

    • سویل

      بلا حدید چه زشت و مغروره بر عکس خواهرش.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چشات زشت میبینه

    • طراوت

      خواهر واقعا یه نعمت بزرگه.

    • بدون نام

      واااای من نمیدونسنم الیزابت اولسن خواهر کیت اولسونه!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه بابااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج