جاباما
۷۷۲۶۰۴
۸ نظر
۵۰۸۶
۸ نظر
۵۰۸۶
پ

هالیوودی‌های درس‌خوان، حتی در اوج شهرت و ثروت!

سلبریتی‌های زیادی را نیز شاهد هستیم که بدون داشتن تحصیلات عالیه و استعداد‌های ذاتی با تکیه بر زیبایی یا روابط فامیلی در بین چهره‌های سرشناس برای خود اسم و رسم خوبی دست و پا کرده‌اند. این سکه روی دیگری دارد و در این بین سلبریتی‌هایی نیز هستند که هرگز علم و دانش را زیر سؤال نبرده‌اند و در اوج موفقیت به فکر ادامه تحصیل افتاده‌اند.

برترین ها - ترجمه از محمد کاملان: در دنیای سلبریتی‌ها افراد زیادی را سراغ داریم که به لطف استعداد‌های ذاتی خود توانسته‌اند راه صد ساله را در عرض یک شب طی کنند و بدون رفتن به مدرسه و دانشگاه هنر خود را شکوفا کنند.

از طرف دیگر سلبریتی‌های زیادی را نیز شاهد هستیم که بدون داشتن تحصیلات عالیه و استعداد‌های ذاتی با تکیه بر زیبایی یا روابط فامیلی در بین چهره‌های سرشناس برای خود اسم‌ و رسم خوبی دست و پا کرده‌اند. این سکه روی دیگری دارد و در این بین سلبریتی‌هایی نیز هستند که هرگز علم و دانش را زیر سؤال نبرده‌اند و در اوج موفقیت به فکر ادامه تحصیل افتاده‌اند.

با این حساب از آنجایی که اول مهر در راه است و فصل درس و مدرسه شروع می‌شود قصد داریم بازگشایی مدرسه‌ها و دانشگاه‌ها را به فال نیک بگیریم و در ادامه به سلبریتی‌هایی اشاره کنیم که در اوج شهرت و ثروت به فکر درس‌خواندن افتاده‌اند.

۱۰. کریستن استوارت

هالیوودی‌های درس‌خوان، حتی در اوج شهرت و ثروت!

این بازیگر جوان و خوش‌آتیه دنیای سینما کار حرفه‌ای خود را با ایفای نقش در فیلم اتاق وحشت شروع کرد و بازی وی در همین فیلم برایش جوایز مختلفی را به عنوان هنرپیشه مکمل زن به ارمغان آورد. کریستن که در سال ۲۰۱۸ به عنوان جوان‌ترین داور جشنواره کن انتخاب شد دارای تحصیلات دانشگاهی خوبی نیست و به همین منظور با ثبت‌نام در دانشگاه معتبر UCLA در رشته ادبیات انگلیسی قصد ادامه تحصیل دارد.

۹. مارا ویلسون

هالیوودی‌های درس‌خوان، حتی در اوج شهرت و ثروت!

این دختر جوان هالیوودی که نقش وی در فیلم خانم داوت‌فایر را در کنار رابین ویلیامز دوست‌داشتنی هرگز فراموش نمی‌کنیم پس از بازی در چند فیلم دیگر که در این فیلم‌ها نیز به دلیل سن کم خود نقش بچه‌ها را ایفا می‌کرد به دنبال درس و تحصیل رفت و ترجیح داد پس از تکمیل تحصیلات خود با دست پر دوباره در دنیای هالیوود حضور پیدا کند.

۸. هالی جوئل آزمنت

هالیوودی‌های درس‌خوان، حتی در اوج شهرت و ثروت!

طرفداران سینما هالی را با فیلم حس ششم می شناسند، هالی در این فیلم به اندازه‌ای هنرمندانه به ایفای نقش پرداخت که داوران وی را نامزد جایزه اسکار کردند. جوئل آزمنت در کنار فیلم حس ششم در فیلم‌ هوش‌ مصنوعی ساخته استیون اسپیلبرگ نیز حضور درخشانی داشت.

این بازیگر خوش‌آتیه پس از حضور در این فیلم‌ها ترجیح داد درس و مشقش را ادامه دهد و با ثبت‌نام در دانشگاه نیویورک مشغول به تحصیل در رشته هنر شد.

۷. استیون اسپیلبرگ

هالیوودی‌های درس‌خوان، حتی در اوج شهرت و ثروت!

انصافاً باید اعتراف کرد کسی باورش نمی‌شود اسپیلبرگ که سه جایزه اسکار را در کارنامه‌اش دارد تحصیلات عالیه دانشگاهی نداشته باشد اما این افسانه دنیای سینما تا مدتی پیش در دانشگاه شرکت نکرده بود تا اینکه در سال ۲۰۰۲ با ثبت‌نام در دانشگاه کالیفرنیا مشغول به تحصیل در رشته تولید فیلم و هنرهای دیجیتال شد.

این اتفاق زمانی افتاد که ۳۵ سال از حضور اسپیلبرگ در دانشگاه می‌گذشت. جالب است بدانید اسپیلبرگ به‌عنوان پردرآمدترین کارگردان هالیوود شناخته می‌شود.

۶. شکیرا

هالیوودی‌های درس‌خوان، حتی در اوج شهرت و ثروت!

این پرنده خوش‌صدای دنیای موسیقی در سال ۲۰۰۹ اعتراف کرد که در دانشگاه کالیفرنیا در رشته تاریخ درس خوانده‌ است. جالب اینجاست که حضور وی در دانشگاه به سال ۲۰۰۶ باز می‌گردد. در این زمان شکیرا در اوج موفقیت و شهرت بود و به همین دلیل امکان حضور یک سلبریتی سرشناس در دانشگاه وجود نداشت.

از طرف دیگر شکیرا که حاضر بود به هر قیمتی تحصیل را ادامه دهد ظاهر خود را تغییر داد و با نام مستعار و در لباس مردها در این دانشگاه به ادامه تحصیل پرداخت. در همین رابطه شکیرا در دانشگاه آکسفورد اقدام به سخنرانی کرده است.

۵. اوا لانگوریا

هالیوودی‌های درس‌خوان، حتی در اوج شهرت و ثروت!

اگر اهل سریال‌های هالیوودی باشید بدون شک بازی جذاب اوا لانگوریا در سریال Desperate House Wife را به خاطر دارید. این چهره‌سرشناس مدتی پیش در دانشگاه کالیفرنیا ثبت‌نام کرد و از این دانشگاه فارغ التحصیل شد، در همین زمینه اوا لانگوریا دوست‌داشتنی در توییتر خود هواداران را تشویق به ادامه تحصیل کرد و گفت هیچ وقت برای ادامه تحصیل دیر نیست.

۴. لیلی کول

هالیوودی‌های درس‌خوان، حتی در اوج شهرت و ثروت!

لیلی کول در سن ۱۶ سالگی به‌عنوان یکی از بهترین مدل‌های دنیا شاخته شد و تاکنون سابقه همکاری با برند‌های تراز اول در صنعت پوشاک را در کارنامه خود دارد. لیلی در بازیگری نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و در بیشتر از ۱۰ فیلم معتبر ایفای نقش کرده است.

وی یکی از سلبریتی‌های سرشناسی است که اهمیت زیادی به تحصیلات می‌دهد و برای رسیدن به اهداف خود در دانشگاه کمبریج در رشته تاریخ هنر تحصیل کرده است.

۳. ناتالی پورتمن

هالیوودی‌های درس‌خوان، حتی در اوج شهرت و ثروت!

ناتالی زیبارو که جایزه اسکار را در کارنامه خود دارد یکی از باهوش‌ترین سلبریتی‌های دنیاست و بین سال‌های ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۳ در دانشگاه هاروارد مشغول به تحصیل در رشته روانشناسی بوده است.

۲. اما واتسون

هالیوودی‌های درس‌خوان، حتی در اوج شهرت و ثروت!

چندین سال حضور در دنیای هری پاتر، اما واتسون را به چهره‌ای سرشناس تبدیل کرده است، اما واتسون تصمیم گرفت در کنار مدرسه هاگوارتز که در دنیای هری پاتر در این مدرسه سحر و جادو تدریس میشد در دنیای واقعی نیز تحصیلات عالیه‌ای برای خود دست و پا کند.

به همین منظور اما در دانشگاه براون آمریکا ثبت نام کرد، حضور در فیلم‌های هری پاتر باعث شد تا اما واتسون از ادامه تحصیل در این دانشگاه باز بماند اما مدتی بعد دوباره در دانشگاه آکسفورد حضور پیدا کرد تا درسش را به پایان برساند.

۱. جیمز فرانکو

هالیوودی‌های درس‌خوان، حتی در اوج شهرت و ثروت!

طرفداران مجموعه فیلم‌های مرد عنکبوتی بازی هنرمندانه جیمز فرانکو را هرگز از یاد نمی‌برند. جالب است بدانید جیمز فرانکو که جایزه بهترین بازیگر مرد فیلم موزیکال از مراسم گلدن گلاب را در کارنامه خود دارد به همان اندازه که به هنرپیشگی اهمیت می‌دهد به همان اندازه نیز برای درس و تحصیل ارزش قائل است.

در همین راستا جیمز فرانکو در سال ۲۰۰۶ در دانشگاه UCLA ثبت‌نام کرد و در کنار حرفه هنرپیشگی مشغول به تحصیل شد. گفته می‌شود جیمز فرانکو توانسته است مدرک دکترا را از دانشگاه ییل کسب کند.

در این قسمت به پایان فهرست سلبریتی‌هایی افتادیم که در اوج شهرت و ثروت به فکر درس‌خواندن افتادند، از آنجایی که خوشبختانه ادامه تحصیل تنها مختص به چهره‌های سرشناس نیست و هرکسی می‌تواند درس و دانشگاه را ادامه دهد، پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم از آن دسته افرادی شاغلی هستید که ادامه تحصیل داده‌اند در قسمت نظرات ما را در جریان تجربه‌های مفید خود قرار دهید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • v

      نالتالی پورت من همیشه عالی بوده

    • بدون نام

      تحصیلات تو تیران به هیچ دردی نمی خوره.

      پاسخ ها

      • sana

        احتمالا شما از قشر تنبلای جامعه ای ک فقط بلده غر بزنه تحصیلات توی هر جای جهان کاملا ب درد میخوره و توی ایران هم... اینو از ی دانشجوی نمونه ی یکی از بهترین دانشگاه ها بشنو

      • مینا

        مشکل از اونجایی شروع شد که اسم بعضی مدرک گرفتن ها از دانشگاه زپرتی هم تحصیلات!!!!نام گذاری شد!!تحصیل و علم همیشه خوبه..در هر جای جهان..

    • رویا ساز

      اما استون مثه هرماینی باوشه...ناتالی پورتمنم که کلا حرف نداره باهوش زیبا همه چی تموم....شکیرا چقد پشتکار داشته

    • بدون نام

      تحصیلاتی که اینا دارن به زور پول و پارتیه هیچ ارزشی نداره مثل تحصیل تو دانشگاه آزاد و پیام نور خودمون

    • بی نام

      منم ثروت اینارو داشتم قطعا درسمو اپامه میدادم البته اینام بالاخره بعضیاشون با پارتی و شهرتشون پاس میشن یا بعضیاشون اصن برای اینکه تو چشم بیان میرن ادامه تحصیل میدن یه دکترای پولکی ای بگیرن بشن دکتر!

    • بدون نام

      این خبرا که نوشتین اصلا نیست و هزار علل سیاسی و مالی پنهان در دانشگاه رفتن و درس خوندن اینا هست. آدرس غلط نباید به خواننده داد و حداقل گزارشتون رو دقیق انتخاب کنید .مانند مجلات زرد نباشید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج