جاباما
۷۷۲۷۰۷
۱۱ نظر
۸۰۵۸
۱۱ نظر
۸۰۵۸
پ

غول دو سر کاپ داوا؛ سندی برای وجود غول‌ها در زمین!

غول دو سر کاپ داوا زمانی بر روی زمین زندگی می کرده است! این ادعا را برخی مطرح می کنند که وجود بقایای مومیایی عجیب یک موجود را دال بر زندگی غول ها بر روی زمین می دانند. آیا غول دو سر کاپ داوا واقعا وجود داشته است؟ و آیا کاپ داوا یک غول بوده است؟

وبسایت گجت نیوز: غول دو سر کاپ داوا زمانی بر روی زمین زندگی می کرده است! این ادعا را برخی مطرح می کنند که وجود بقایای مومیایی عجیب یک موجود را دال بر زندگی غول ها بر روی زمین می دانند.

آیا غول دو سر کاپ داوا واقعا وجود داشته است؟ و آیا کاپ داوا یک غول بوده است؟ واقعیت زندگی غول ها بر روی زمین به اندازه کافی وحشتناک و تخیلی است، حال تصور کنید نه تنها بر روی زمین غول زندگی می کرده اند، بلکه برخی از آنها دو سر داشته اند تا ترس و وحشت از آنها به بی نهایت خود برسد.

غول دو سر کاپ داوا؛ سندی برای وجود غول‌ها در زمین!
غول دو سر کاپ داوا و اثبات واقعیت زندگی غول ها بر روی زمین، می تواند تمامی معادلات مربوط به تکامل و بسیاری دیگر از ایستارهای ذهنی بشر مدرن را به هم بریزد. اما توجه داشته باشید تاکنون زندگی غول ها بر روی زمین اثبات نشده است و مدارک و شواهد علمی محکم و قابل قبولی که این نظریه را تایید کند هنوز در دسترس انسان نیست.

با غول دو سر کاپ داوا آشنا شوید؛ یقین دارم تاکنون با چنین روایت و داستان شگفت انگیزی از غول ها مواجه نشده اید. غول دو سر کاپ داوا دارای دو سر است و قدی بلند معادل ۳ و نیم متر داشته که در پاتاگونیا زندگی می کرده است.

غول دو سر کاپ داوا؛ سندی برای وجود غول‌ها در زمین!

شاهد بوده ایم که تاکنون بقایای باستانی و استخوانها و یا مومیاییهای عجیبی از دوران قدیم کشف شده و به دنبال هر کشف، داستان ها و افسانه های بسیاری نیز ساخته شد تا جاییکه اکنون کمتر کسی چنین ادعاهایی را باور می کند. اما باید به یاد داشته باشیم که اگر تاکنون مدرک قابل استنادی در خصوص موضوعی ارائه نشده است به معنای عدم وجود آن موضوع نیست.

غول دو سر کاپ داوا با نیزه ای در سینه

لذا باید بدون پیش داوری و تعصب، به داستان غول دو سر کاپ داوا توجه کنیم. آغاز داستان به سال ۱۶۷۳ باز می گردد. در آن سال دریانوردان اسپانیایی موفق شدند این غول دو سر را دستگیر کنند. آنها غول را زندانی کردند، اما تلاش غول برای فرار از زندان باعث شد تا دریانوردان مبادرت به قتل این موجود عجیب کنند. دریانوردان اسپانیایی با تلاش بسیار و با فرو کردن یک نیزه عظیم تیز به داخل سینه غول، توانستند آن را از پای در بیاورند.

غول دو سر کاپ داوا؛ سندی برای وجود غول‌ها در زمین!

پس از آن، داستان مربوط به کشف و قتل غول دو سر کاپ داوا بتدریج به دست فراموشی سپرده شد تا اینکه به گفته برخی در قرن ۱۹ بقایای مومیای این غول به بریتانیا انتقال داده شد. تا سال ۱۹۱۴ بقایای این موجود عجیب در میان شومن ها دست به دست می گشت تا اینکه در سال ۱۹۵۹ بقایای این موجود توسط لرد توماس هاوارد خریداری شد و در نهایت نیز به مجموعه رابرت گربر در بالتیمور پیوست.

یقینا با خواندن این مطالب دائما این ذهنیت در شما شکل می گیرد که بار دیگر در حال خواندن مطالبی دروغ و یک حقه تکراری در خصوص زندگی غول ها هستید. اما با این وجود بقایای غول دو سر کاپ داوا وجود دارد و می توانید آن را در مجموعه آثار گربر ببینید. جالب اینکه خود آقای گربر روایتی متفاوت از گذشته غول دو سر کاپ داوا دارد.

روایتی که در عین جالب بودن با آنچه که دیگران تاکنون گفته اند تفاوت فاحشی دارد. آقای گربر در داستان خود در خصوص پیشینه این غول اشاره به یافتن جسد آن در ساحل دارد. جسد در حالی کشف می شود که نیزه بزرگی در سینه آن فرو رفته است. به گفته گربر این جسد در پاراگوئه یافت شده است نه در پاتاگونیا. بومیان پاراگوئه بقایای این جسد را مومیایی می کنند تا اینکه سال ها بعد دریانوردی بریتانیایی بنام جرج بیکل پس از مشاهده بقایای جسد این غول، آن را به بریتانیا منتقل می کند.

پس از ورود این جسد مومیایی به بریتانیا، در نهایت آن را به یک موزه انتقال می دهند و در آنجا برای سال های متمادی نمایش داده می شود. در ادامه بار دیگر سرنوشت غول دو سر کاپ داوا به گونه ای رقم می خورد که به قاره خود باز گردد. این بار این موجود مرموز را به بالتیمور در آمریکا انتقال می دهند.

غول دو سر کاپ داوا؛ سندی برای وجود غول‌ها در زمین!

بر طبق آنچه که تاکنون روایت کردیم به نظر می رسد ادعای وجود چنین موجودی در قالب مومیایی شده واقعیت دارد، اما آیا این به معنای اثبات زندگی غول ها بر روی زمین است؟ آیا غول ها زمانی به صورت عادی بر روی زمین زندگی می کرده و در رفت و آمد بوده اند؟
طی سالیان گذشته مدارک دروغینی توسط افراد سودجو در خصوص زندگی غول ها بر روی زمین ارائه شده که در نهایت جعلی بودن همه آنها به اثبات رسیده است، اما این دلیل نمی شود که تمامی دیگر مدارک و شواهد را نیز جعلی اعلام کنیم.

متون قدیمی بسیاری وجود دارند که اشاره به وجود غول بر روی زمین می کنند، برخی از این متون حتی جزء متون دینی به حساب می آیند. به عنوان مثال در کتابی بمانند انجیل، اشارات صریحی به زندگی غول بر روی زمین وجود دارد. داستان هایی که اشاره به ظهور غول ها بر روی زمین دارد که ثمره رابطه انسان ها با فرزندان خدایان بوده اند که نتیجه آن تولد انسان های بسیار قدرتمند بوده است. این انسان ها را نفیلم می نامند که در ناحیه کنعان زندگی می کرد.

غول دو سر کاپ داوا؛ سندی برای وجود غول‌ها در زمین!

در دنیای واقعی، بلندترین قد انسان در سال ۱۹۴۰ ثبت شده است. در این سال شاهد ثبت قد انسانی هستیم که ارتفاع آن ۲ متر و ۷۲ سانتیمتر بوده است. این بدان معناست که احتمال وجود انسان هایی با قد غیر متعارف وجود داشته است. موضوع دو سر بودن هم چندان موضوع عجیی نیست و در طول تاریخ و حتی هم اکنون نیز شاهد زندگی دوقلوهای به هم چسبیده ای بوده و هستیم که دارای یک بدن و دو سر بوده اند.

در این نوشتار ادعایی در خصوص اثبات زندگی غول ها بر روی زمین نداریم. این موضوع هم بمانند بسیاری از دیگر موضوعات مرموز همچنان در لفافه ای از ابهام باقی مانده و خواهد ماند. به هر حال برای بسیاری از پدیده ها و سوالاتی که وجود دارد هنوز پاسخ درست و علمی ارائه نشده است.

طرح موضوعاتی از این دست جالب است، اما رد و یا قبول این موضوعات به شما بستگی دارد. بدین معنا که در چنین نوشتاری تنها موضوع مطرح می شود، اما ادعایی در خصوص وجود و یا عدم وجود چنین پدیده هایی صورت نمی گیرد. این شما هستید که باید اطلاعات جدید را با داشته ها خود ترکیب کنید و در نهایت به یک نظریه و یا پاسخ در خصوص رد و یا اثبات موضوع داشته باشید. حال این سوال را از شما می پرسیم که آیا از نظر شما زمانی غول ها بر روی زمین زندگی می کردند؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Mr.sh

      من اعتقاد دارم به این چیزا؛ وجود هیچ چیز در این دنیا محال نیست

      پاسخ ها

      • kind

        کاملا موافقم و اگر این چیزها واقعی نبودند . بشر نمیتونست درموردشان کتاب و مقاله بنویسه

      • محمد

        تعداد کمشون نشون میده که موارد انگشت شماری بودن فقط.
        در این مورد فقط یکی.
        دو سر رو که هنوز هم داریم فت و فراوون.
        قد بلند تا ۲ و متر و خورده ای همین الان هم داریم.
        یه متر دیگه هم لابد غده ی هیپوفیزش حسابی گل کاشته.
        و یا تحت تاثیر مواد خاصی بوده.
        وای به حال کسی که با دیدن این عکس ها و خواندن مقاله، برداشت دیگری از این قضیه داشته باشه.

      • ژاکلین

        کاملا با آقای محمد موافقم

      • س

        شما جهان سومی ها اگه موافق نبودید جای شک داشت....

    • ژاکلین

      هرگز چنین خرافه ای رو باور نمیکنم خوبه خودتون گفتید ممکنه ژنتیکی باشه

    • sam

      کاملا وجود داشته قبل از انسان هفت تا هشت موجود ناطق و متفکر خلق شده بر زمین زندگی کردن
      وبه خلقتشان پایان داده شده تو قران هم بهشون اشاره شده
      انسان نهمین یا هشتمین موجود کاملی هست که خلق شده وبر زمین زندگی کرده
      ولی زمان پایانش مشخص نیست

      پاسخ ها

      • اسماعیل

        موافقم

      • س

        آها!!! اونوقت میشه آیه ای که درش به این موضوع اشاره شده رو بفرمایید؟؟

      • برل

        باورکردنی هست داش من

    • Mahii

      چیزی که ترسناکه ادمان نه غول

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج