۷۷۲۷۱۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

چمنیان: این بار برای قهرمانی می‌جنگیم

تیم ملی نوجوانان به منظور رقابت در جام ملت های آسیا و هم چنین کسب سهمیه جام جهانی زیر ۱۷ سال راهی مالزی شد. شاگردان عباس چمنیان در دوره پیشین این رقابت ها بر سکوی دوم تکیه زدند.

ورزش سه: عباس چمنیان، سرمربی تیم ملی نوجوانان پیش از ترک تهران به خبرنگار"ورزش سه"، گفت: رقابت سخت است به این خاطر که ایران به عنوان نایب قهرمان دوره قبل بازی ها در مسابقات حاضر می شود و از سویی با توجه به درخشش تیم در جام جهانی همه روی ما حساب ویژه ای باز می کنند.

با این که ترکیب تیم به نسبت دوره قبل با توجه به شرایط سنی به طور کامل تغییر کرده اما این بار هدف ما از حضور در جام ملت ها کسب عنوان قهرمانی بازی ها است. برای رسیدن به این هدف بازی به بازی جلو می روم.

سرمربی تیم ملی نوجوانان در مورد استفاده احتمالی برخی از حریفان از بازیکنان صغر سنی گفت: من دفعه پیش که این بحث را مطرح کردم به خاطر ظاهر بازیکنان تیم هایی چون عراق نبود. بلکه به خاطر نوع فوتبالی بود که برخی از بازیکنان تیم به نمایش می گذاشتند. به هر صورت بازیکن در این شرایط سنی هیچ گاه نمی تواند همه پاس هایش پخته و بدون نقص باشد و این به طور واضح نشان می داد بازیکن در سطح تیم ملی نوجوانان است و چند سال صغر سنی دارد.

عباس چمنیان در پایان گفت: البته ما خیلی به این مسایل توجه نداریم و راه خود را می رویم. استفاده از بازیکن صغر سنی شاید در برهه ای نتیجه به دنبال داشته باشد اما نمی تواند کمکی به فوتبال ملی در رده سنی پایه بکند و از این بابت ما خوشحالیم که با تیم واقعی در بازی ها حاضر می شویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج