۷۷۲۸۱۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

خطرناک‌ترین بازیکن الدحیل کیست؟

نام تائه هی در دیدار رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر پرسپولیس نماینده ایران نیز به عنوان برترین بازیکن زمین انتخاب شد.

خبرورزشی: الدحیل حریف امروز پرسپولیس هر ۹ دیدار گذشته خود در لیگ قهرمانان آسیا را با پیروزی پشت سر گذاشته است. تیمی که پس از صعود از مرحله گروهی این رقابت‌ها در مرحله یک‌هشتم نهایی موفق شد تیم قدرتمند العین امارات را در مجموع با نتیجه ۸ بر ۳ از پیش رو بردارد.

این تیم از یک سال و نیم گذشته و پس از ادغام لخویا با الجیش قطر دیگر هرگز شکست را در لیگ ستارگان قطر تجربه نکرده است. البته الدحیل در سوپرجام قطر (شیخ جاسم کاپ) در ضربات پنالتی مغلوب الریان شد ولی در طول مسابقه یک بر یک مساوی کرده و نباخته بود.

شاگردان نبیل معلول آخرین بازی خود در لیگ ستارگان قطر را نیز با نتیجه ۳ بر ۲ از القطر بردند که نام تائه هی کره‌ای نمایشی توفانی ارائه داد."

در همین زمینه شنیدیم آنالیزور‌های برانکو دقیق‌ترین آنالیز‌ها را انجام داده و پس از بررسی کامل فیلم بازی‌های الدحیل، نام تائه هی کره‌ای را خطرناک‌ترین بازیکن این تیم قطری خوانده‌اند.

این هافبک تهاجمی و تکنیکی در بازی دوستانه اخیر تیم ملی کره‌جنوبی برابر کاستاریکا هم موفق به گلزنی شد و عملکرد خوبی به جا گذاشت. نام تائه هی در دیدار رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر پرسپولیس نماینده ایران نیز به عنوان برترین بازیکن زمین انتخاب شد.

این در حالی است که تیم قدرتمند قطری ستاره‌های بزرگی در ترکیب خود دارد. یوسف العربی یکی از بهترین گلزنان لیگ قهرمانان آسیا با انگیزه فراوانی جلوی پرسپولیس بازی می‌کند که ناکامی در گلزنی دیدار رفت را جبران کند.

کریم بوضیاف هافبک مؤثر و کاپیتان الدحیل نیز پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت برگشته و برای پرسپولیس کری هم خوانده است. البته از المعز علی هم نمی‌توان غافل شد. هافبک دفاعی زیرک و گلزن الدحیل که تک گل تیمش در دیدار رفت را به ثمر رساند و اخیراً در بازی دوستانه تیم ملی قطر برابر چین هم موفق به گلزنی شد.

محمد مونتاری، ادمیلسون برزیلی و لوکاس مندز را هم فراموش نکنید. همه این بازیکنان خطرناک و زهردار هستند که یک لحظه غفلت از آن‌ها می‌تواند تبعات سختی برای پرسپولیس دربر داشته باشد، اما کادر فنی سرخپوشان معتقد است بیشتر از همه باید مراقب نام تائه هی ستاره کره‌ای الدحیل بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج