۷۷۲۹۸۵
۱۰ نظر
۵۰۱۰
۱۰ نظر
۵۰۱۰
پ

افزایش میزان ازدواج در سال جاری

معاون ساماندهی جوانان وزارت ورزش با اشاره به افزایش وام‌های ازدواج این مسئله را بیانگر افزایش آمار ازدواج در کشور دانست.

خبرگزاری مهر: محمدمهدی تندگویان، معاون ساماندهی جوانان وزیر ورزش و جوانان در هفتادمین نشست ساماندهی جوانان با بیان اینکه موضوع قانون بازنشستگی هیچ ارتباطی با معاونت ساماندهی جوانان ندارد، اظهار کرد:

با این وضع درخواست ما از مسئولان این است که از جوانان برای گرفتن پست‌های مدیریتی استفاده کنند. ما نیازی به ورود نیروی جدید نداریم اما چنانچه جایگاهی خالی می‌شود می‌توان از جوانانی که در بدنه دولت وجود دارند در سطوح مدیریتی استفاده کرد.

تندگویان در ادامه با اشاره به افزایش وام‌های ازدواج اظهار کرد: ما از سال گذشته وام‌های ازدواج را به روز کردیم و از اول امسال با ۶۷۳ هزار نفر درخواست وام مواجه شدیم که تقریبا به ۶۰ درصد آن‌ها وام پرداخت شد. با افزایش این وام‌ها آمار به ما می‌گوید روند ازدواج در شش ماهه اول سال افزایش پیدا کرده است.

معاون وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: در راستای ساماندهی جوانان ۷۲ جلسه را برگزار کردیم این تعداد جلسات به این معنی است که ۴۶ درصد از اهداف ما محقق شده است.

وی با اشاره به وجود ۴۹ خانه جوان در سال گذشته گفت: امسال نیز ۶۳ خانه فعال داشته و ۳۰ خانه نیز در حال ساخت هستند.

تندگویان یادآور شد: در حوزه صندوق کارآفرینی امید امسال ۱۵۵ هزار وام با مبلغ بیش از ۶ میلیارد تومان وام جهت کار آفرینی پرداخته شده و از ابتدای مردادماه امسال نیز بانک رسالت ۳ میلیارد و ۴۹۸ میلیون تومان وام جهت کار آفرینی پرداخت کرده است.

معاون وزیر ورزش و جوانان در ادامه با بیان اینکه در شش ماهه اول سال گذشته ۱۲۹ اعتبار نامه برای تشکل‌های مرتبط با جوانان صادر شده است عنوان کرد: امسال این تشکل‌ها به ۲۱۰ تشکل دارای اعتبار نامه رسیده و هزار و ۴۹۰ درخواست اعتبار نامه داشته‌ایم در حال حاضر هزار و ۸۰۰ تشکل مردم نهاد داریم و اگر این هزار و ۴۹۰ درخواست نیز مورد توجه قرار گرفته و به امضا برسند تا پایان امسال ۶۲,۸ درصد افزایش تقاضا داریم.

تندگویان بیان کرد: امسال سه شبکه تخصصی جوانان راه اندازی شده که از میان آنها شبکه گردشگری کار خود را آغاز کرده است دبیرخانه این شبکه در تبریز قرار داشته و در کل استان‌های کشور فعال است.

هدف از این شبکه ساماندهی گردشگری داخلی بوده و در این راستا اردوهای هویت، اردوهای علمی، اردوهای آشنایی با منابع و جشنواره‌های فرهنگی بومی و محلی را در استان‌ها برگزار می‌کند.

تندگویان با اشاره به راه اندازی شبکه‌ استارتاپ‌ها عنوان کرد: برای این شبکه سایتی در زنجان راه اندازی شده و قرار است با همکاری جهاد دانشگاهی آموزش جوانان را در حوزه راه اندازی استارتاپ‌ها آغاز کنیم. همچنین در حال توافق با این نهاد هستیم تا بخشی از خانه‌های جوانان به این امر اختصاص پیدا کند.

وی با بیان اینکه شبکه کارآفرینی شبکه سومی است که راه اندازی شده است عنوان کرد: تا پایان سال دو شبکه دیگر نیز راه اندازی می‌شود ضمن اینکه در حوزه تشکل‌ها مسئله صدور پروانه فعالیت را در دستور کار داشته چرا که این مسئله حدود ۱۵ سال طول کشیده و عملا مسکوت مانده است.

در این راستا تفاهمی بین وزیر ورزش و وزیر کشور انجام شد تا اعتبار نامه‌های تشکل‌ها را که از سوی ما صادر می‌شود وزارت کشور تایید کرده و موضوع ثبت شناسه‌های آنها صورت گیرد.

وی در پایان یادآور شد: تفاهم نامه‌ای با ستادکل نیروهای مسلح در دستور کار است تا افراد عضو تشکل‌های جوانان شش ماهه پایانی سربازی خود را در این تشکل‌ها بگذرانند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      از ترس گرونی هم بعضیا سریع تر ازدواج میکنن تا زن گرفتن گرون تر از این نشه

    • بی نام

      کدوم افزایش ازدواج.اگه بگین افزایش طلاق باور میکنم.اونایی هم که باهم خوب بودن این اقتصاد کشورمون باعث جداشدن خانواده هاشد.من حتی نمیتونم بچه هاموسروسامان بدم.چقدردروغ.باکدوم حقوق کرایه خونه خرج عروسی وخرید بازاروتالاروبدن.مثل اروپا میشه آخرایران.فقط همخونه داشته باشن

    • بینام

      راست میگید بااین وام هم خونه رهن میکنن هم خریدبازاروتالار.بقیه رومیذارن برای پوشک بچه.مثل شمابااین وام عروسی لاکچری وخونه لاکچری میگیرن

    • بدون نام

      دروغ که کنتور نداره ....

    • بدون نام

      چقدر دروغ گفتن راحت شده.

    • سردفتر

      باور بفرمایید هر جور حساب میکنم نمیتونم این حرف را قبول کنم
      من خودم سردفتر ازدواجم و امار ثبت ازدواج نسبت به سال قبل نصف شده و از همکاران هم پرسیدم اینطور گفتن. ایشون چطور فهمیدن ازدواج زیاد شده من یکی بیخبرم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو این مملکت فقط مثل سگ دروغ میگن

    • بدون نام

      وقتی درمورد ازدواج وطلاق ومهریه وسکه خبری صادر میشود نظریات گسترش میابد ای کاش بامنطق باشند مسیولان وقانونگذارن توجه حقیقی داشته باشند جهت اصلاحیات چراکه دغدغه همه مردم است

    • AAAAAAA

      حالا دادگاهها هم‌شلوغ تر خواهد شد.

    • بدون نام

      چرادروغ میگیدکی میتونه تواین شرایط ازدواج کنه مگه دیونن ملت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج