۷۷۳۰۷۲
۲ نظر
۵۰۱۰
۲ نظر
۵۰۱۰
پ

مراجعه ۱۳ هزار متقاضی به بنیاد شهید برای تعیین درصد جانبازی

مدیرکل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: حدود ۲ هزار پرونده ایثارگری برای تعیین درصد جانبازی و حق پرستاری والدین شهدا در چهار استان کشور بررسی شد.

خبرگزاری ایرنا: مدیرکل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: حدود ۲ هزار پرونده ایثارگری برای تعیین درصد جانبازی و حق پرستاری والدین شهدا در چهار استان کشور بررسی شد.

غلامرضا طائبی از برگزاری کمیسیون پزشکی بنیاد در استان‌ های مازندران، خراسان رضوی، اصفهان و همدان خبر داد و افزود: در کمیسیون پزشکی تعیین درصد جانبازی در استان مازندران هفت نفر از متخصصان، دبیر و ۲ کارشناس کمیسیون پزشکی پرونده ۲۰۶ نفر از متقاضیان بر اساس نوع مجروحیت و بیماری‌های غیرجنگی بررسی و این افراد توسط متخصصان مربوطه ویزیت شدند.

وی تصریح کرد: همچنین کمیسیون پزشکی حق پرستاری والدین شهدای این استان در شهریور ماه در شهرستان ساری تشکیل شد و ۶۰۲ پرونده توسط تیم تخصصی مورد بررسی قرار گرفت.

طائبی ادامه داد: کمیسیون پزشکی حق پرستاری والدین شهدا در استان اصفهان نیز از شهریورماه برگزار شد و هزار و ۳۳۷ پرونده متقاضیان توسط تیم تخصصی بررسی شد.

وی اضافه کرد: همچنین کمیسیون پزشکی تعیین درصد استان همدان نیز در همین ماه با حضور هفت نفر از متخصصان، دبیر و ۲ کارشناس کمیسیون پزشکی تشکیل شد و متقاضیان توسط متخصصین مربوطه ویزیت شدند.

مدیرکل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید در خصوص برگزاری کمیسیون پزشکی تعیین درصد استان خراسان رضوی نیز گفت: این کمیسیون در شهریور با حضور متخصصان و کارشناسان کمیسیون پزشکی تشکیل و متقاضیان بر اساس نوع مجروحیت و بیماری‌ های غیر جنگی، توسط متخصصین مربوطه تحت بررسی های پزشکی قرار گفتند.

به گفته وی، از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ١٣ هزار پرونده به کمیسیون پزشکی ارسال شده است که ٢ هزار و ۴۰۰ پرونده برای بار اول و مابقی مربوط به تجدیدنظر در پرونده جانبازان بوده است.

مدیرکل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید افزود: همچنین امسال پرونده ۵۰۰ نفر در کمیسیون اشتغال یا از کارافتادگی کلی، هزار پرونده در کمیسیون ماده ١۵ و هزار و ٣٠٠ پرونده در شورای عالی پزشکی، سه هزار و ۶٠٠ پرونده مربوط به کمیسیون حق پرستاری والدین شهدا و ٧٠ پرونده برای تغییر ساعت مورد بررسی قرار گرفته است.

بنیاد شهید و امور ایثارگران به حدود ۶۰۰ هزار جانباز خدمات ارائه می دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      از اتمام جنگ حدود ۳۰ سال میگذره نمی‌دونم چرا بحث ایثارگری و تعیین حدود جانبازی تازه یادشون افتاده، نکنه خبرایی یه

    • بدون نام

      موقع استخدام خودشون و خونواده شون از امتیازی جانباز استفاده کردن زمان سربازی شاه پسراشون استفاده کردن موقع آزمون کنکور و غیره باز هم دنبال درصد بیشتر هستند تا بازنشسته هستند هم از امیتازات استفاده کنند پس امثال ما که چند سال بعد از جنگ بدنیا اومدیم و الان فارغ‌التحصیل شدیم چکار کنیم؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج