۷۷۳۰۸۸
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

سورپرایز برانکو بالاخره نتیجه داد!

 سورپرایز پروفسور این بار واقعی بود.

وبسایت نود: برانکو در آخرین مصاحبه قبل از بازی با الدحیل از سورپرایز ویژه‌اش برای این دیدار گفته بود. وعده‌ای که بارها از سوی سرمربی کروات داده می‌شد ولی عملا در زمین مسابقه چیزی به چشم نمی‌آمد. ولی این بار برانکو هدفی بزرگتر از جنگ روانی و بر هم زدن تمرکز مربی حریف داشت.

در بازی با الدحیل برانکو از سورپرایزش رونمایی کرد. برای اینکه متوجه سورپرایز برانکو شویم، باید به بازی قبلی پرسپولیس برگردیم. جایی که آخرین تعویض برانکو جلوی نساجی، عجیب‌ترین تغییر او هم بود.

پروفسور، ماهینی را بیرون کشید و شایان مصلح را جانشین او کرد. با این تعویض، خط دفاع پرسپولیس را کوبید و از نو ساخت! شایان مصلح جای محمد انصاری را در سمت چپ دفاع گرفت، انصاری به قلب دفاع شیفت پیدا کرد و جانشین شجاع خلیل‌زاده شد، شجاع هم رفت سمت راست و به جای ماهینی بازی کرد.

این تعویض در شرایطی انجام شد که پرسپولیس دو بر صفر از نساجی پیش بود و چیزی تا پایان مسابقه زمان باقی نمانده بود. همان‌جا مشخص بود که هدف برانکو از انجام این تعویض و تغییر، چیزی فراتر از بازی با نساجی است.

برانکو این برنامه را در بازی امروز مقابل الدحیل هم پیاده کرد. در شرایطی که بازی با نتیجه مساوی دنبال می‌شد و پرسپولیس برای صعود دو گل دیگر می‌خواست، مصلح جای ماهینی را گرفت. همه تغییراتی که در خط دفاع پرسپولیس مقابل نساجی به وجود آمده بود این بار هم تکرار شد.

مصلح از قامت بلندش استفاده کرد و دو دفاع وسط پرسپولیس هم روی به بازیسازی و ارسال‌های توپ‌های عمقی از خط دفاع آوردند. سورپرایز پروفسور هم نتیجه داد و با این تغییر، پرسپولیس دو گلی که می‌خواست را زد و صعود کرد.

سورپرایز برانکو بالاخره نتیجه داد!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برانکو مغز متفکر فوتبال ایران

    • نبی

      اقای نویسنده یک مطلب نوشتی گفتی اقای برانکو سوپرایز نمی خواهیم.حالا دیدی چی شد اون روز در جواب تو گفتم هر چی برانکو بگه.دیدی حالا هرچی برانکو بگه وتمام.دیگه از اینها ننویسی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        موافقم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج