۷۷۳۱
۶ نظر
۵۰۸۸
۶ نظر
۵۰۸۸
پ

۱۰ گوشی هوشـمند برتـر جولای ۲۰۱۱

10 گوشی هوشـمند برتـر  جولای 2011
10 گوشی هوشـمند برتـر  جولای 2011

Apple iPhone 4

iPhone ۴ یکی از پرکاربردترین اسمارت‌فون‌هاست. این گوشی قدرتمند، پردازنده A۴، دوربین ۵ مگاپیکسل، صفحه‌نمایش ۵/۳ اینچ رتینا با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، A-GPS، نسخه ۲ بلوتوث و ۳۲ گیگابایت حافظه دارد. بارزترین جذابیت گوشی‌های اپل که آیفون ۴ هم از آن بی نصیب نیست طراحی زیبا و خاص و واکنش‌پذیری فوق‌العاده اینترفیس آنهاست.


10 گوشی هوشـمند برتـر  جولای 2011

Samsung Galaxy S II

galaxy S II سامسونگ امکانات فراوانی دارد که از جمله آنها باید به صفحه‌نمایش تمام لمسی خازنی ۳/۴ اینچ Super AMOLED یک گیگابایت با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ و پشتیبانی از وضوح WVGA (۸۰۰ × ۴۸۰ پیکسل)، یک گیگابایت حافظه RAM، اجرای چند برنامه هم‌زمان، قابلیت ضبط فیلم با کیفیت ۱۰۸۰p و پردازنده دوهسته‌ای ۲/۱ گیگاهرتز Cortex A۹ اشاره کرد.


10 گوشی هوشـمند برتـر  جولای 2011

HTC Desire HD

سیستم عامل Desire HD نسخه ۲/۲ آندروید و جنس بدنه آن از آلیاژ آلومینیوم است که در مقابل ضربه مقاوم و ضدخش نیز هست. این گوشی دوربین ۸ مگاپیکسل با کیفیت عالی دارد اما متاسفانه کلید فیزیکی برای شاتر ندارد و برای گرفتن عکس باید از طریق نمایشگر لمسی اقدام کرد. صفحه‌نمایش ۳/۴ اینچ LCD با رزولوشن ۸۰۰ × ۴۰۰ پیکسل، قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت ۷۲۰p HD و رادیو اف‌ام از جمله مشخصات آن به شمار می‌روند.


10 گوشی هوشـمند برتـر  جولای 2011

HTC HD7

این ویندوز هفتی باریک، امکانات و قابلیت‌های بسیار خوبی در خود دارد که از جمله آنها می‌توان به نمایشگر لمسی، سیستم‌عامل ویندوز هفت، پشتیبانی از ۳G، HSDPA و GSM، وای-فای، سوکت ۵/۳ میلی‌متری هدفون، نسخه ۱/۲ بلوتوث و پردازنده ۱ گیگاهرتز Qualcomm Snapdragon اشاره کرد.


10 گوشی هوشـمند برتـر  جولای 2011

Google Nexus S

Nexus S ویژگی‌های خاص خودش را دارد و به نوعی می‌توان گفت با بقیه آندرویدی‌ها متفاوت است. سرعت بالای نکسوس S نخستین موردی است که در آن به چشم می‌خورد. سیستم عامل آن، نسخه ۳/۲ آندروید یا به روایتی نسخه Gingerbread (نان زنجبیلی) است. ظاهر رابط کاربری این گوشی بهبود یافته و امکانات خیلی خوب و جدیدی همچون NFC به آن اضافه شده است.


10 گوشی هوشـمند برتـر  جولای 2011

LG Optimus One P500

P۵۰۰ مجهز به سیستم‌عامل نسخه ۲/۲ آندروید یا همان Froyo است. قیمت آن با توجه به ویژگی‌ها و امکاناتی که دارد خوب و فروش خوبی هم داشته است. از امکانات آن می‌توان به صفحه‌نمایش لمسی خازنی ۲/۳ اینچ TFT با وضوح HVGA یعنی ۴۸۰ × ۳۲۰ پیکسل و قابلیت نمایش ۲۵۶ هزار رنگ، دوربین ۳ مگاپیکسل با فوکوس خودکار و قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت VGA، ورودی کارت حافظه microSD، GPS، وای فای و سوکت ۵/۳ میلی‌متری هدفون اشاره کرد.


10 گوشی هوشـمند برتـر  جولای 2011

Motorola Atrix

Atrix اسمارت‌فون آندرویدی نسل چهارم با پردازنده دو هسته‌اي يك گيگاهرتز از نوع تگرا ۲ است. حافظه داخلي ۱۶ گيگابايت، يك گيگابايت رم، دوربين ۵ مگاپيكسل با قابليت فيلم‌برداري با كيفيت ۷۲۰p و فلاش LED، واي-فاي، نسخه ۱/۲ بلوتوث، پورت HDMI و A-GPS از جمله مشخصه‌های این محصول هستند. البته آتریکس نت‌بوك باريك و كارآمدي هم هست.


10 گوشی هوشـمند برتـر  جولای 2011

LG Optimus 2X

Optimus ۲X باریک‌ترین و نخستین گوشی هوشمند با پردازنده دوهسته‌ای و یک گیگاهرتز Nvidia Tegra۲ در دنیاست. ضخامت آن حدود ۲/۹ میلی‌متر و سیستم‌عاملش نسخه ۲/۲ آندروید است. صفحه‌نمایش ۴ اینچ گوشی نیز از نوع Nova است و نصف صفحه‌نمایش‌های AMOLED انرژی مصرف می‌کند.


10 گوشی هوشـمند برتـر  جولای 2011

BlackBerry Torch 9800

بلك‌بري Torch ۹۸۰۰ نخستين گوشي هوشمندي است كه نسخه ۶ سيستم‌عامل بلك‌بري (BlackBerry OS ۶) روي آن نصب است. اين سيستم‌عامل علاوه بر بهبود اينترفيس، استفاده بهتري از برنامه‌هاي چندرسانه‌اي و اينترنت را نيز در اختيار كاربر مي‌گذارد. Torch اولين گوشي كشويي RIM است و دو صفحه‌كليد لمسي و فيزيكي كامل دارد. صفحه‌نمايش ۲/۳ اينچ لمسي آن نیز كيفيت نيمه VGA (۳۶۰ × ۴۸۰ پيكسل) دارد.


10 گوشی هوشـمند برتـر  جولای 2011

Nokia N8

گوشی N۸ را می‌توان انقلاب نوکیا دانست. سیستم عامل سیمبین ۳ و دوربین ۱۲ مگاپیکسل از جمله مشخصه‌های این گوشی به شمار می‌روند. جذابیت سیمبین ۳ این است که امکان انجام چندکار هم‌زمان را به کاربر می‌دهد. دوربین ۱۲ مگاپیکسل دوربین هم علاوه بر عکس‌های عالی، لنز کارل زایس، فلش زنون و قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت ۷۲۰p نیز دارد. پورت HDMI، نمایشگر لمسی AMOLED، صدای دالبی، امکان دسترسی به web TV نیز قابلیت‌های دیگر گوشی هستند.

اختصاصی مجله اینترنتی برترین ها Bartarinha.ir

10 گوشی هوشـمند برتـر  جولای 2011


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • باقر

      عالی بود عالیییییییییی. مرسی

    • گیان جاویدان

      سلام نحوه عضویت در سایت برترین ها را برایم میل کنید با تشکر

    • mohammad

      Salam.chejuri mishe to in saite gashangeton ozve shod;lotfan vasam Email konin.mamnun

    • arezoo

      ای بابا LG از HTC و sumsung از appel تقلید کردن

    • khosro

      very good thanks very much it was very useful

    • اسماعيل

      ممنون از مطالب خوبتون فقط نحوه عضویت در سایت برترین ها را برایم میل کنید با تشکر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج