جاباما
۷۷۳۱۹
۵۰۲۸
۵۰۲۸
پ

پوسترهای فیلم جدید پلیس آهنی(RoboCop)

فیلم سینمایی پلیس آهنی (RoboCop) که در روز دوازدهم فوریه ۲۰۱۴ اکران خواهد شد، نسخه جدیدی از فیلم اکشن و علمی تخیلی "روبوکاپ" است که در سال ۱۹۸۷ ساخته شد.

پوسترهای فیلم جدید پلیس آهنی(RoboCop)





برترین ها: فیلم سینمایی پلیس آهنی (RoboCop) که در روز دوازدهم فوریه 2014 اکران خواهد شد، نسخه جدیدی از فیلم اکشن و علمی تخیلی "روبوکاپ" است که در سال 1987 ساخته شد.

داستان فیلم قبلی که در آینده نزدیک در شهر دیترویت میشیگان اتفاق می افتاد، در مورد مأمور پلیسی به نام الکس مورفی (با بازی پیتر ولر) بود که توسط گروهی از بزهکاران به طرز فجیعی به قتل رسید و کمپانی OCP او را به عنوان مأمور پلیس فرا انسانی به نام "روبوکاپ" احیا کرد.

پوسترهای فیلم جدید پلیس آهنی(RoboCop)

موفقیت این فیلم در گیشه چشمگیر بود و بخشی از آن هم بخاطر موسیقی متن فوق العاده آن بود که توسط آهنگساز یونانی-آمریکایی، باسیل پولدوریس، ساخته شد.

نسخه جدید فیلم پلیس آهنی، در سال ۲۰۲۸ اتفاق می افتد که کمپانی OmniCorp در کانون فناوری روباتیک قرار می گیرد. این کمپانی سالها روبات های خود را برای مصارف نظامی در خارج از کشور ارائه می داد و حالا قصد دارد که از این فناوری برای داخل کشور نیز استفاده کند و فرصتی طلایی برای این منظور به دست می آورد. الکس مورفی، همسری دوست داشتنی و پدر و پلیس خوبی است که نهایت تلاشش را می کند تا جرایم و فساد را در دیترویت به حداقل برساند، ولی هنگام انجام وظیفه مجروح می شود. کمپانی مذکور از این فرصت استفاده می کند و تصمیم می گیرد مأمور پلیسی نیمه روباتی بسازد. OmniCorp رویای ساختن پلیس آهنی برای همه شهرها را دارد تا میلیاردها دلار برای سهامدارانش به ارمغان بیاورد، ولی یک نکته را فراموش کرده است: پلیس آهنی هنوز مردی است که به دنبال عدالت است.

پوسترهای فیلم جدید پلیس آهنی(RoboCop)

کارگردان: خوزه پادیلا

فیلمنامه: جاشوا زتومر

تهیه کنندگان: مارک آبراهام، اریک نیومن

بازیگران: جوئل کینامان، گری اولدمن، مایکل کیتون، ابی کورنیش، جکی ارل هیلی، مایکل ویلیامز، جنیفر اهل، جی باروچل و با حضور ساموئل ال. جکسون
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج