۷۷۳۲۸۸
۴ نظر
۵۰۱۸
۴ نظر
۵۰۱۸
پ

صید گوی‌های شیشه‌ای در ژاپن و نروژ

هر سال در شهر لینکلن، در ساحل غربی ایالات متحده، رویداد شکار گنج برگزار می‌شود که در آن ۳۰۰۰ گوی شیشه‌ای در ساحل پنهان می‌شود و مردم باید آن‌ها را پیدا کنند.

برترین‌ها : هر سال در شهر لینکلن، در ساحل غربی ایالات متحده، رویداد شکار گنج برگزار می‌شود که در آن ۳۰۰۰ گوی شیشه‌ای در ساحل پنهان می‌شود و مردم باید آن‌ها را پیدا کنند. گوی‌ها توخالی هستند و اندازه‌های متفاوتی از یک توپ بیسبال تا یک توپ بسکتبال دارند.
صید گوی‌های شیشه‌ای در ژاپن و نروژ
شکار گنج در دو دهه اخیر یک رویداد سالانه شده، اما زمانی لازم نبود کسی این گوی‌ها را در ساحل پنهان کند و به طور طبیعی بعد از طوفان‌های زمستانی از اقیانوس می‌آمدند و اشیای باارزشی بین کلکسیونر‌ها به شمار می‌آمدند. زمانی ماهیگیران قسمت‌های مختلف جهان به ویژه ژاپن و نروژ از آن‌ها استفاده می‌کردند تا تور‌های ماهیگیری خود را شناور نگه دارند.
صید گوی‌های شیشه‌ای در ژاپن و نروژ
در ماهیگیری تجاری، تعداد زیادی از تور‌های ماهیگیری به طول چندین کیلومتر را به اقیانوس می‌انداختند و این گوی‌های شیشه‌ای آن‌ها را روی آب نگه می‌داشتند. امروزه این گوی‌ها از جنس پلاستیک و آلومینیوم هستند، اما زمانی از جنس شیشه بودند.
صید گوی‌های شیشه‌ای در ژاپن و نروژ
شناورهای شیشه‌ای اولین بار در سال ۱۸۴۲ توسط یک شرکت شیشه نروژی ساخته شدند و در ابتدا از جنس چوب و چوب پنبه بودند که بسیار آسیب پذیر بود. اما شناور‌های شیشه‌ای مقاوم و سبک و بادوام بودند و به سرعت در صنعت ماهیگیری اروپا رایج شدند، اما یک قرن طول کشید تا شناور‌های چوبی و چوب پنبه‌ای کاملا منسوخ شوند. ژاپن تولید شناور‌های شیشه‌ای را در سال ۱۹۱۰ آغاز کرد و به طور گسترده مورد استفاده قرار گرفت تا اینکه شناور‌های آلومینیومی و پلاستیکی در دهه ۱۹۷۰ جای آن‌ها را گرفتند. طی استفاده ۶۰ سال از آن‌ها، تعداد زیادی شناور در دریا گم شد. بیشتر شناورهای گمشده در اقیانوس آرام را اکنون می‌توان در سواحل ژاپن پیدا کرد.
صید گوی‌های شیشه‌ای در ژاپن و نروژ
صید گوی‌های شیشه‌ای در ژاپن و نروژ
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سایه

      چه خوشگلن

    • روزبه

      اولین جوابی که به ذهنتان میرسد کدام کیک رابیشتردوست دارید؟شکلاتی یاخامه ای؟؟؟؟؟؟2خرسی راتصورکنیددوست دارید این خرس درکوه باشدیاجنگل؟؟؟؟؟3به نظرشماآیاهرآهنگ خیلی شادی بایدرقص آورباشد؟؟؟؟ پاسخ. پاسخ. پاسخ. پاسخ. اگرکیک شکلاتی راانتخاب کنیدیعنی علاوه برخوشمزگی غذایی که میخوریدبه سالم بودن آن هم اهمیت میدهید ولی اگرکیک خامه ای راانتخاب کنیدیعنی خوشمزه بودن غذایی که میخوریدبرایتان خیلی مهم ترازسالم بودنش است.اگرخرس فرضی شمادرکوه باشدیعنی ازارتفاع خیلی نمیترسید وفردنسبتامغروری هستید،اگردرجنگل ببینیدیعنی ازطبیعت حفاظت میکنید وآدم کنجکاوی هستیدواگر فک میکنیدآهنگ شادرقص داره یعنی آدم شادی هستید وخودتان راخیلی درگیرمشکلات نمیکنیدولی اگه این طورنیست یعنی برخلاف ظاهرآرام وباوقارتان خودتان رابیش ازحددرگیر مشکلات میکنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شکلاتی جنگل بله

    • بدون نام

      آنوخت میخوان به ما کوپن بدن .!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج