۷۷۳۵۰۰
۱۴ نظر
۵۰۰۸
۱۴ نظر
۵۰۰۸
پ

وبگاه البوابه:

عربستان، ۳ تُن طلا به گروهک منافقین داده

وب‌سایت مستقر در امان جزئیات کمک‌های مالی رژیم سعودی به گروهک تروریستی منافقین را فاش کرده و نوشته است ریاض سه تن طلا به اعضای این گروهک داده است.

خبرگزاری فارس: یک وب‌سایت مستقر در اردن روز سه‌شنبه به نقل از برخی اعضای گروهک تروریستی منافقین گزارش داده رژیم سعودی سه تن طلا در اختیار این گروهک تروریستی قرار داده است.

وب‌سایت خبری-تحلیلی «البوابه» به گمانه‌زنی‌ها درباره حمایت سعودی از گروهک تروریستی منافقین اشاره کرده و نوشته تا کنون روایت ملموسی از میزان حمایت‌های مادی ریاض از این گروه وجود نداشته است.

یک عضو ارشد سابق گروهک منافقین در گفت‌وگو با البوابه جزئیاتی از انتقال کالاهای گران‌بها به ارزش چندصد میلیون دلار برای اعضای این گروه ارئه می‌کند. البوابه نوشته تأیید جزئیات سخنان این فرد دشوار است، اما اولین روایت جامع از همکاری‌های منافقین با عربستان به شمار می‌رود.

این عضو ارشد گروهک منافقین که شخصاً مسئول نظارت بر این مبادلات بوده گفته مقام‌های سعودی در داخل دستگاه امنیتی ترکی بن فیصل آل سعود، رئیس وقت دستگاه اطلاعات سعودی و ملک عبدالله بن عبدالعزیز، پادشاه سابق عربستان سه تُن طلا و دست‌کم چهار چمدان ساعت‌های رولکس تحویل اعضای «مجاهدین» داده‌اند.

«مسعود خدابنده» که در دستگاه منافقین مسئولیت اداره مسائل امنیتی را داشته در گفت‌وگو با البوابه به توضیح درباره یک شبکه قاچاق و فروش بازار سیاه برای حمایت مخفیانه از منافقین پرداخته است.

او می‌گوید طلا و سایر کالاهای گران‌بها از عربستان به بغداد منتقل شده و بعد از آن با واسطه تجار مرتبط با سعودی در بازار سیاه‌های «امان»، پایتخت اردن فروخته می‌شدند. پول ناشی از این معلاملات به حساب‌های مرتبط با اعضای منافقین در «بانک‌های فراساحلی» منتقل می‌شدند.

سال ۱۹۸۹، یک سال قبل از حمله صدام، رئیس‌جمهور معدم عراق به کویت، خدابنده و مسعود رجوی، سرکرده وقت گروهک منافقین با اسکورت پلیس عراق به عربستان سفر کرد.

خدابنده گفته هنگام بازگشت از این سفر دو چمدان حاوی هدیه که شامل طلا و ساعت‌های رولکس بوده با خود به عراق آورده‌اند. این ساعت‌ها سفارشی ساخته شده بودند و تصویر پادشاه عربستان روی آنها حک شده بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عه

    • بدون نام

      اخی

    • بدون نام

      نوش جونشون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عربستان فاسد مایه ننگ مسلمانان . ایران ما خوب نقاب این یک سر و دو گوش ها را انداخت .

    • AFSHIN

      چاکریم حاجی التماس دعا!!!

    • بدون نام

      آگاه باشید کسی الکی استخوان جلوی سگ نمیندازه جلوی این درنده ها را بگیرید

    • بدون نام

      ملت ساده ی ما فکر کردن عربستان و منافقین بیکار نشستن.باور کنید در همین اعتراضاتی که شد آدم هایی دیده شدن که خیلی کار بلد بودن.مردم عادی رهبری اعتراض بلدن؟مثل دهه ۵۰ و ۶۰ همراه مردم میشن و در لباس مردم هستن.

    • بدون نام

      خوبه ممکنه بعدا منافقین توبه کنند واین ۳تن طلا رابه ایران بیاورند دولت میتواند با ان یکه بزند و قیمت سکه پاین بیاید

    • بدون نام

      مرگ بر منافقین مرگ بر عربستان سعودی

    • بدون نام

      عجب دروغی‌

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عربستان پول این طلاها رو پیشاپیش از حاجیان ایرانی گرفته بود .حجکم مقبول حاج آقا

    • بدون نام

      روزی که انها در زمان جنگ در کنار صدام قرار گرفتند از نظر ملت ایران به تار یخ با یادی بد سپرده شدند و حالا در کنار نوکر امپریالیسم بزرگترین ارتجاع منطقه .
      یعنی ایران اینقدر بد بود؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چه غلطی حکم الله شما فضول حاج نیستی وقتی که ما تو کشور مراجع تقلید داریم شما لازم نیست حرف از خودت کندتر بزنی برو عربستان ببیند چه امکانات به زاعرین حرم پیامبر و خانه خدا می دهد بیش از ۲۰ هزار اتوبوس روانند خارجی به طور ۲۴ ساعت در خدمت تمام کشورهای جهان قرار دارد بعد هنوز چنین حکمی وزیران نیامد اگر چنین شد مکه نروید یا فکر می کنید خدا فراموش کرد یا ایده امروز چند ملیون سال آیند را هم در نظر پرندگان هست اگر لازم بود خدا گزر میکرد لام نبود توی توی حکم بدهید عربستان انقدر دارد سه تن طلا مثل لیوان یک بار مصرفی است براش بروید فقط توی مناع که سنگ از شیطان می زنند ببیند چها تریلیونها خرج کرد فقط یک نقطه گود بای گود بای گود بای گود بای

    • سهیل

      من فقط به این تحلیل رسیده ام که سعودی ها احساس خطر عجیبی کرده اند که سه تن طلا برای یک گروهک بی خاصیت ومنفور ملت ایران می دهند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج