۷۷۳۶۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

شرط نقدی برای حذف شعار «مرگ بر آمریکا»

رییس سازمان بسیج مستضعفین در پاسخ به پرسش دیگری درباره شعار مرگ بر آمریکا گفت: هر وقت دولت آمریکا یک دولت معمولی شود، می‌تواند از شعار مرگ بر آمریکا معاف شود.

خبرگزاری ایسنا: رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به در پیش بودن دور جدید مذاکرات ایران و ۱+۵ گفت: در مذاکرات پیش رو بهتر است طرف مقابل سر عقل بیاید و رویه خود را عوض کند.

سردار محمدرضا نقدی در حاشیه مراسم تجدید میثاق بسیج با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی که صبح امروز در حرم امام خمینی(ره) برگزار شد، در جمع خبرنگاران در برابر این پرسش که "کارشکنی برخی کشورها چه تأثیری در مذاکرات هسته‌یی پیش رو خواهد داشت؟" پاسخ داد: دیپلماسی، بخشی از مبارزه است. بسیج در این راستا از خط مشی ولی امر خود حمایت می‌کند. مذاکرات، آزمایش دیپلماسی است.

وی همچنین گفت: ان‌شاءالله دشمن سرعقل بیاید و رویه خود را تغییر دهد، زیرا تغییر رویه به نفع خود آنهاست. دشمن حقیرتر از آن است که ملت ما را تهدید و تحریم کند. مبارزه ما با آنها تا زدودن مستکبران ادامه دارد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین در پاسخ به پرسش دیگری درباره شعار مرگ بر آمریکا اظهار کرد: هر وقت دولت آمریکا یک دولت معمولی شود، می‌تواند از شعار مرگ بر آمریکا معاف شود.

نقدی در ادامه درباره برنامه‌های بسیج در هفته بسیج امسال گفت: ۵۰ هزار فرمانده بسیج با مقام معظم رهبری دیدار خواهند داشت. در این هفته همچنین هزار سالن ورزشی افتتاح و پروژه‌های محرومیت‌زدایی نیز انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: افتتاح دانشکده حضرت زینب(س)،‌ دیدار نخبگان با خانواده شهید احمدی‌روشن، نشست نخبگان بسیجی و همایش تجلیل از کسانی که به حجاب برتر روی آورده‌اند، از دیگر برنامه‌های هفته بسیج خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج