۷۷۳۸۳۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

نگاهی به آن چه در نبرد آنفیلد رخ داد

 سه شنبه شب ورزشگاه آنفیلد شاهد یکی از زیباترین بازی های ممکن در لیگ قهرمانان بود.

وبسایت نود: به نقل از اسکواکا، شب گذشته لیورپول در نخستین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان میزبان پاریسن‌ژرمن بود و در نهایت با نتیجه ۳-۲ بر مهمان خود غلبه کرد. لیورپول در این بازی با دو گل از حریف پیش افتاد اما مونیه قبل از پایان نیمه اول یکی از گل ها را جبران کرد و کیلیان ام‌باپه در دقیقه ۸۳ و برخلاف جریان بازی، نتیجه را به تساوی کشاند.

این پایان کار نبود و بابی فرمینو که به صورت تعویضی به زمین آمده بود گل سوم را در وقت های اضافه به ثمر رساند و آنفیلد را تا مرز انفجار پیش برد.

در ادامه به برخی نکات آماری که در بازی دیشب رخ داد می‌پردازیم:

تقابل لیورپول و پاریسن‌ژرمن صحنه تقابل یورگن کلوپ و توماس توخل، سرمربیان سابق باشگاه دورتموند بود. به این ترتیب برای اولین بار در تاریخ لیگ قهرمانان دو سرمربی آلمانی روی نیمکت دو تیم خارجی با یکدیگر دیدار کردند.

زننده گل دوم لیورپول در این مسابقه جیمز میلنر بود که در دقیقه ۳۶ پشت ضربه پنالتی ایستاد و با اعتماد به نفس همیشگی خود آن را تبدیل به گل کرد. هر ۱۰ گل آخر میلنر برای لیورپول از روی نقطه پنالتی به ثمر رسیده است. در حقیقت آخرین باری که میلنر توانست در جریان بازی برای لیورپول گلزنی کند، بازی در مقابل منچسترسیتی در مارچ ۲۰۱۶ بود که در جریان برتری ۳-۰ قرمزها، گل دوم را به ثمر رساند.

زننده گل اول این مسابقه نیز دنیل استوریج بود. او که بعد از گلزنی با همان رقص معروف به جشن پرداخت بعد از مارچ ۲۰۱۲ و دیدار مقابل ناپولی (زمانی که هنوز برای چلسی بازی می‌کرد) دیگر در لیگ قهرمانان به میدان نرفته بود. استوریج دیشب بعد از ۲۳۷۹ روز به مسابقات بازگشت و با گلزنی این بازگشت را شیرین تر هم کرد.

زننده گل تساوی و امیدبخش پی اس جی در این بازی کیلیان ام‌باپه بود. او که با سن کمش تقریبا در هر بازی مشغول ثبت یک رکورد جدید است، در این بازی هم ترک عادت نکرد. ام‌باپه با ۱۹ سال و ۲۷۳ روز سن، به جوان ترین بازیکنی تبدیل شد که در لیگ قهرمانان اروپا گلزنی در ورزشگاه آنفیلد را تجربه می‌کند.

گل سوم این دیدار را نیز روبرتو فرمینو برای لیورپول به ثمر رساند. با احتساب مسابقات مقدماتی و پلی آف، فرمینو در لیگ قهرمانان اروپا به آمار ۱۲ گل زده برای لیورپول رسیده و حال تنها استیون جرارد، اسطوره آنفیلد را با ۳۰ گل بالاتر از خود می‌بیند. با این حال به نظر بابی کار سختی برای پشت سر گذاشتن استیوی جی خواهد داشت.

یورگن کلوپ پیش از این دیدار در سخنانی اظهار داشت حاظر نیست خط حمله لیورپول را با پاریسن‌ژرمن عوض کند. با مراجعه به آمار کاملا می‌توان به کلوپ حق داد. با گلزنی فرمینو، یک آمار استثنایی برای مثلث آتش قرمزهای آنفیلد ثبت شد.

از آغاز فصل ۱۷-۲۰۱۸ خط حمله سه نفره لیورپول در مجموع ۱۰۰ گل وارد دروازه رقبا کرده اند که سهم محمد صلاح ۴۶ گل، روبرتو فرمینو ۳۰ گل و سادیو مانه ۲۴ گل بوده است. در روزهایی که صلاح از شرایط آرمانی خود دور شده، مانه و فرمینو به خوبی جور خط حمله لیورپول را می‌کشند و وحشت را به اردوی رقبا منتقل می‌کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج