۷۷۳۸۴۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

پوچتینو: بازیکنان من مزخرف نیستند!

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تاتنهام در کنفرانس خبری، واکنش بسیار تندی به خبرنگارانی که درباره غیبت تریپیه و آلدروایرلد سوال کرده بودند داشت.

ورزش سه: مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تاتنهام در کنفرانس خبری، واکنش بسیار تندی به خبرنگارانی که درباره غیبت تریپیه و آلدروایرلد سوال کرده بودند داشت.

اسپرز شب گذشته در حالی به سن سیرو رفت که دله الی و هوگو لوریس به علت مصدومیت و کیران تریپیه و توبی آلدروایرلد به دلایل فنی با تیم سفر نکرده بودند. تاتنهام در ابتدا با گل اریکسن از اینتر پیش افتاد ولی دو گل از ایکاردی و وسینو در دقایق پایانی، نتیجه را به نفع اینتر برگرداند. با این حال، پوچتینو واکنش بسیار تندی در دفاع از ترکیبش به خبرنگاران داشت.

پوچتینو: بازیکنان من مزخرف نیستند!

او گفت: " چرا به بازیکنانی که داخل زمین نیستند بی احترامی می‌کنید؟ شما می‌توانید از من انتقاد کنید و بگویید «مربی، تو در انتخاب 11 بازیکن اصلی ات افتضاح بودی» ولی لطفا به بازیکنانی که در زمین نبودند بی احترامی نکنید زیرا این تصمیم من بود. البته که کیران تریپیه و توبی آلدروایرلد نبودند. ما 25 بازیکن داریم و شما هم این را می‌دانید ولی گاهی سوالاتی می‌پرسید که انگار من فقط می‌توانم از 11 بازیکن استفاده کنم و 13 یا 14 بازیکن دیگر، مزخرف هستند.

متاسفم ولی من خیلی ناراحتم زیرا برای شما احترام بسیاری قائل هستم. وقتی تصمیم من این است که 11 بازیکن به زمین بفرستم، شما باید به این تصمیم احترام بگذارید زیرا من مربی هستم. شما نمی‌توانید بی احترامی کنید. شما به بازیکنان من خیلی بی احترامی می‌کنید."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج