جاباما
۷۷۳۸۴۴
۵ نظر
۵۱۱۶
۵ نظر
۵۱۱۶
پ

گجت‌هایی برای شاگرد اول شدن در مدرسه!

در چند قدمی ماه مهر هستیم و بوی پاییز حکایت از بازگشایی مدرسه‌ها دارد، این روز‌ها به لطف فناوری‌های جدید شاهد تغییرات زیادی در درس و مدرسه هستیم و بسیاری از مدرسه‌ها هوشمند شده اند و دانش‌آموزان برای برتری و رقابت با یکدیگر باید به جدیدترین تجهیزات روز دنیا مجهز باشند.

برترین ها - ترجمه از محمد کاملان: در چند قدمی ماه‌ مهر هستیم و بوی پاییز حکایت از بازگشایی مدرسه‌ها دارد، این روزها به لطف فناوری‌های جدید شاهد تغییرات زیادی در درس و مدرسه هستیم و بسیاری از مدرسه‌ها هوشمند شده‌‌اند و دانش‌آموزان برای برتری و رقابت با یکدیگر باید به جدیدترین تجهیزات روز دنیا مجهز باشند.

گجت‌هایی برای شاگرد اول شدن در مدرسه!

خوشبختانه هر آنچه یک دانش‌آموز برای موفقیت نیاز داشته باشد را می‌توان در بازار یافت، به همین منظور اگر قصد خرید اول مهر را دارید پیشنهاد می‌کنیم گجت‌های زیر را نیز به فهرست خرید خود اضافه کنید.

۱. لپ‌تاپ

گجت‌هایی برای شاگرد اول شدن در مدرسه!

مدرسه‌های هوشمند زیادی را سراغ داریم که از دانش‌آموزان درخواست می‌کنند لپ‌تاپ به سر کلاس بیاورند. در این مدرسه‌ها دانش‌آموزان باید تکالیف خود را داخل لپ‌تاپ انجام دهند و با این حساب داشتن لپ‌تاپ کاملاً ضروری است.

از طرف دیگر حتی اگر مدرسه‌ هم اجباری برای آوردن لپ‌تاپ به کلاس نداشته باشد باز هم معلم‌ها تکالیف زیادی را از دانش‌آموزان می‌خواهند که این تکالیف باید بوسیله لپ‌تاپ یا کامپیوتر انجام شود، خوشبختانه برای انجام تکالیف مدرسه نیازی به لپ‌تاپ‌های پیشرفته و گران‌قیمت نیست و یک لپ‌تاپ معمولی با سخت‌افزار میان‌رده کار دانش‌آموزان را راه می‌اندازد.

در این بین پیشنهاد می‌کنیم اگر فرزند شما به دانشگاه می‌رود حتماً نیاز وی را بررسی کنید چرا که احتمال دارد برای انجام پروژه‌های دانشگاهی به لپ‌تاپ قدرتمندی نیاز داشته باشد.

۲. فلش‌مموری

گجت‌هایی برای شاگرد اول شدن در مدرسه!

به احتمال زیاد چند فلش‌مموری در منزل دارید، اما بهتر است یک فلش‌مموری جدا برای فرزند خود خریداری کنید، این فلش‌مموری برای تحویل تکالیفی که دانش‌آموز در منزل انجام داده است لازم می‌شود.

از طرف دیگر فرزند شما می‌تواند فایل‌های درسی و مطالب جالب را از سایر دوستان خود با این فلش‌مموری بگیرد و به کامپیوتر یا لپ‌تاپ خود منتقل کنید. در بسیاری از موارد از دانش‌آموز خواسته می‌شود تحقیقات خود را چاپ کند، با این حساب اگر در منزل پرینتر ندارید می‌توان به لطف این فلش‌مموری فایل‌های تحقیق را روی آن ریخت و با مراجعه به دفاتر تایپ‌ و تکثیر، این فایل‌ها را پرینت گرفت و تحویل معلم داد.

۳. هدفون

گجت‌هایی برای شاگرد اول شدن در مدرسه!

درس خواندن تنها به مطالعه کتاب‌های درسی خلاصه نمی‌شود و این روزها بسیاری از محتواهای درسی را سراغ داریم که دانش آموزان به فایل‌های صوتی آن‌ها گوش فرا می‌دهند. با این حساب با اضافه کردن هدفون به فهرست خرید اول مهر می‌توانید به حجم زیادی از محتوای صوتی درسی دسترسی داشته باشید.

هدفون به شما کمک می‌کند تا در مسیر رفت و برگشت به مدرسه و دانشگاه فرصت را غنیمت بشمرید و در سرویس یا اتوبوس به فایل‌های درسی گوش فرا دهید.

۴. گجت‌ دیجیتال ضبط و پخش صدا

گجت‌هایی برای شاگرد اول شدن در مدرسه!

برای اینکه بتوانید به فایل‌های صوتی درسی با هدفون گوش دهید حتماً به یک گجت دیجیتال برای ضبط و پخش صدا نیاز پیدا خواهید کرد، این گجت نه‌تنها به شما برای گوش کردن فایل‌های صوتی کمک می‌کند بلکه به کمک آن می‌توانید درس‌های استاد در سر کلاس را نیز ضبط کرده و در فرصت‌های بعدی مرور نمایید.

۵. پرینتر

گجت‌هایی برای شاگرد اول شدن در مدرسه!

همان‌گونه که اشاره کردیم حجم زیادی از تکالیف به صورت دیجیتال به دانش‌آموزان و دانشجویان محول می‌شود، اما انصافاً باید گفت مطالعه و انجام تکالیف بر روی صفحه‌مانیتور کار چندان دلچسبی نیست، اینجاست که پرینتر به کمک شما می‌آید و به لطف داشتن یک چاپگر می‌توانید مطالب مهم درسی و تکالیف را کاغذ چاپ‌ کنید تا با تمرکز بیشتری به مطالعه این مطالب بپردازید.

۶. هارد اکسترنال

گجت‌هایی برای شاگرد اول شدن در مدرسه!

مدت زیادی از هوشمند‌سازی مدرسه‌ها می‌گذرد و در این مدت شاهد تولید حجم زیادی از محتواهای درسی دیجیتال هستیم. در بیشتر موارد حجم این محتواها به اندازه‌ای است که نمی‌توان آن‌ها را روی فلش‌مموری ریخت. با این حساب اضافه کردن یک هارد اکسترنال به فهرست خرید اول مهر کاملاً ضروری به نظر می‌رسد.

به لطف این هارد می‌توانید فیلم‌های درسی، نرم‌افزارهای آموزشی و سایر محتواهای دلخواه را همیشه در دسترس داشته باشید.

۷. گوشی هوشمند

گجت‌هایی برای شاگرد اول شدن در مدرسه!

نظام آموزشی ما سختگیری‌‌های خاصی را برای استفاده از گوشی‌ هوشمند توسط دانش‌آموزان لحاظ کرده است، از طرف دیگر والدین نیز استفاده از گوشی هوشمند را برای فرزندان خود صلاح نمی‌دانند اما داستان نظام آموزش عالی فرق می‌کند و گوشی هوشمند از آن گجت‌هایی است که در دست هر دانشجویی می‌بینید.

یک گوشی هوشمند نیاز دانشجو به خرید گجت‌ دیجیتال ضبط و پخش صدا که در بالا به آن اشاره کردیم را کاملاً مرتفع می‌کند. از طرف دیگر اپلیکیشن‌های درسی زیادی وجود دارند که به لطف آن‌ها می‌توان در هر مکان و زمانی با گوشی هوشمند مشغول به درس‌ خواندن شد.

۸. کتابخوان دیجیتال

گجت‌هایی برای شاگرد اول شدن در مدرسه!

گوشی‌های هوشمند بیشتر نیازهای دانشجویان برای دسترسی به منابع دیجیتال را برآورده می‌کنند اما صفحه‌نمایش گوشی‌های هوشمند برای مطالعه ساخته نشده و پس از مدتی چشم اذیت می‌شود.

به همین منظور شاهد کتابخوان‌های دیجیتالی هستیم که صفحه‌نمایش آن‌ها از کاغذ الکترونیک ساخته شده است و محتوای کتاب‌های دیجیتال درسی را همانند کتاب‌های کاغذی نمایش می‌دهند. خرید کتابخوان‌ دیجیتال ضرورت زیادی ندارد اما اگر چشم حساسی دارید و مدت‌های زیادی با گوشی هوشمند مطالعه می‌کنید بهتر است کتابخوان دیجیتال را به فهرست خرید اول مهر اضافه کنید.

۹. پاوربانک

گجت‌هایی برای شاگرد اول شدن در مدرسه!

امکان ندارد در دنیای دیجیتال زندگی کنید و شارژ یکی از دستگاه‌‌های دیجیتال اطراف شما در زمانی که به آن نیاز دارید تمام شود. اینجاست که پاوربانک‌ها به کمک کاربران آمده‌اند تا شارژ اضافی را در اختیار دستگاه‌های دیجیتال و به‌خصوص گوشی‌های هوشمند قرار دهند.

پاوربانک‌ها در ظرفیت‌های مختلف در بازار وجود دارند و پیشنهاد می‌کنیم بسته به مدت زمانی که با گوشی هوشمند در هر روز کار می‌کنید ظرفیت مناسب برای پاوربانک را انتخاب کنید.

۱۰. مچ‌بند‌های سلامتی و ساعت‌های هوشمند

گجت‌هایی برای شاگرد اول شدن در مدرسه!

این روزها نوجوانان زیادی را سراغ داریم که تمایل دارند همیشه جدیدترین محصولات دنیای فناوری را در اختیار داشته باشند، به همین منظور اگر به لحاظ هزینه مشکلی ندارید پیشنهاد می‌کنیم برای خرید اول مهر مچ‌بند‌های سلامتی یا ساعت‌های هوشمند را در نظر داشته باشید.

این مچ‌بند‌ها سلامتی کاربر را زیر نظر می‌گیرند و گزارش‌هایی برای میزان ضربان قلب، مقدار خواب در طول روز و مواردی از این دست را منتشر می‌کنند و برای دانش‌آموزانی که اهل ورزش هستند گزینه خوبی به نظر می‌رسند.

گجت‌هایی برای شاگرد اول شدن در مدرسه!

از طرف دیگر ساعت‌های هوشمند با گوشی ارتباط برقرار می‌کنند تا پیا‌م‌ها و تماس‌های دریافتی را روی صفحه‌نمایش این ساعت‌ها مشاهده کنید، به این ترتیب در سر کلاس زمانی که یک پیام جدید دریافت می‌کنید نیازی نیست تا گوشی را از جیب یا کیف خارج کنید و این پیام بر روی صفحه‌نمایش ساعت‌هوشمند که مچ دست خود بسته‌اید نمایش داده می‌شود.

در پایان پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم از آن دسته دانش‌آموزانی هستید که به گجت‌های جدید علاقه زیادی دارند و گجتی به نظر شما میرسد که برای درس و مدرسه کاربرد دارد، در قسمت نظرات نام و مشخصات این گجت را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نورون

      دقیقا کدوم مدرسه تو ایران اینجوریه؟؟؟؟
      بابا اینجا عصر قجری برگذار میکننن....این چیزا واسه کشوراییه که همه چیزشون رو حساب و برنامس

      پاسخ ها

      • amir6ix

        دقیقا...اینجا به زور از پروژگتور استفاده میکنند

      • طراوت

        والا

    • سید جواد

      همه اینارو منم دوست دارم داشته باشم
      بعلاوه PS4

    • بدون نام

      مدیر ما به والدینمون گفت گوشیای بچه هاتونو بگیرین باید با چادر هم بیان مدرسه.خیرسرمون دبیرستانیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج