جاباما
۷۷۳۹۶۴
۲۸ نظر
۵۰۰۹
۲۸ نظر
۵۰۰۹
پ

علت تصادف اتوبوس با تانکر سوخت مشخص شد

رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: باتوجه به نظر کارشناسان پلیس، دلیل اصلی تصادف محور کاشان - نطنز تغییر مسیر ناگهانی تانکر سوخت حامل گازوئیل بوده است.

خبرگزاری مهر: سرهنگ حسین پور قیصری در گفت‌وگو با خبرنگار با اشاره به مشخص شدن دلیل تصادف اتوبوس مسافربری تهران - کرمان با تانکر سوخت اظهار داشت: با توجه به نظر کارشناسان نیروی انتظامی، مقصر حادثه راننده تانکر سوخت حامل گازوئیل بوده است.

وی افزود: تغییر ناگهانی مسیر تانکر حامل گازوئیل از سمت چپ دلیل اصلی حادثه بوده است و این امر موجب برخورد با اتوبوس مسافربری تهران - کرمان شده و با توجه به آتش گرفتن این تانکر حامل گازوئیل، اتوبوس نیز آتش گرفته است.

دوشنبه شب اتوبوس مسافربری که از تهران عازم کرمان بود در محور کاشان - نطنز و نزدیک شهر بادرود با تانکر سوخت برخورد و در نتیجه شدت تصادف و آتش سوزی متاسفانه در مجموع ۱۹ نفر از مسافران اتوبوس به دلیل شدت سوختگی جان خود را از دست دادند و ۲۷ نفر از هم وطنانمان نیز مجروح شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این مصدونان که تلویزیون نشان داد انگار در کنا جاده بودن و اونجوری که اتوبوس با این تعداد فوتی مصدومین طاهرا صدما انچنانی نداشته و یکی از این بنده خدا ها طوری از معلق زنی اتوبوس میگفت که ما از این سر به انسوی اتوبوس مدام برخورد داشتیم ولی ظهارشون به تصادف این حاثه و یا سوختگی نبود و اگر میگفتند پرت شدیم بهتر بود ! از اتوبوس چیزی نمانده و تلویزیون هم راستش اینقدر دروغ نشان داده که نمیدونیم جدی است یا سوری.مصدومان را نمیگم ؛ رسانه میلی که تصاویر را جابجا نشان میدهد میگویم .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این چه طرزِ جمله بندی بابا. چرا اینجوری نظرتونو تایپ میکنین. گیجمون کردی

    • بدون نام

      با سلام با خانواده های اذا دارهم دردی وبه غما خودرا شریک وبرای بازمانده گان آنا ن از خدا تقاضای صبر را خاستارم اما به این حادسه دل خراش با باز جویی فنی از راننده تانکر خاستاریم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حالا میخوای قبل از بازجوییِ فنیِ راننده یه کلاس اکابر هم برو با این املاء فاجعه ت

      • بدون نام

        اذا نه مجید جان دلبندم....عزا

      • بدون نام

        حادسه.....خاستار....خخخخخ

      • مریم

        کلاس چندی بابا ؟

    • عبدا...

      به بازماندگان این حادثه عرض تسلیت داریم و برای عزیزان سفر کرده هم از پیشگاه خداوند منان آمرزش و سعادت اخروی را خواستاریم.

    • ۱۲۳۴

      اول که گفتید راننده اتوبوس خواب بوده بعد گفتید تانکر دوتا راننده نداشته الان میگید راننده تانکر انحراف به چپ داشته اگر این حرف اخرتون درست باشه باید ببینید چرا تانکر انحراف به چپ داشته اگر جاده خراب بوده وزارت راه هم مقصر است اگر انحراف به چپ تانکر به علت رعایت نکردن با خود رو جلویی بوده و ناگهان تغییر مسیر داده باشد بدون زدن چراغ راهنما در اینگونه موارد درسته راننده تانکر مقصر اصلی هست اما پلیس هم مقصر است چون نقش نظارتی پلیس و اجرای قانون در تمام موارد تخلفات رانندگی به جز بستن کمر بند ایمنی ضعیف است زیرا اصلا این اعمال را خلاف نمی‌داند و اون هم به علت آموزش غلط بوده که متاسفانه پلیس هم همین آموزش را دیده اگر دقت کرده باشید بست کمربندی بند تقریبا اکثریت آنرا اجرا میکنند دلیل آن هم روشن است برای اینکه از یه بچه دبستانی هم بپرسی می داند که نیستند کمر بند خلاف است و کلام آخر اینکه ما همه رطب خورده ایم

    • ۴۳۲۱

      اگر پلیس به وظایف خود دقیق و قاطع عمل کند یقینا این گونه حوادث بسیار کاهش می یابد اگر یکبار از ابتدای تونل نیایش تا میدان نو بنیاد و بعد از آن رفته باشید فرق بین نظارت و غیر آن برایتان کاملا روشن می شود همش نگید راننده مقصر بود وسیله خراب بود راه خراب بود یک بار هم بگید ما هم کوتاهی کردیم آقای پلیس راهنمایی و رانندگی

      پاسخ ها

      • پرهام

        میشه یه کم بیشترتوضیح بدی ؟ پلیس دقیقا باید چیکارکنه دیگه؟
        مگه پلیس بجز نظارت و حضورفیزیکی توجاده ها و درصورت لازم جریمه رانندگان بی احتیاط و متخلف کاری دیگه ازدستش برمیاد؟ نکنه انتظارداری پشت هرماشین سنگین یه پلیس بشینه که دیگه تصادف نشه؟
        تو کامنتهای قبلی زیاددیدم که خیلی ازهموطنان بی انصاف به پلیس فحاشی میکردن که قبلا چراجریمه شدن. توموضوع کتک زدن پلیس توسط راننده لندکروز خیلی ازهموطنان نادان خوشحال بودن و اینجاعقده گشایی میکردن . کلا بعضی ازمارو خدافقط آفریده برانق زدن و اززمین وزمان ایرادگرفتن. خودمونم نمیدونیم باخودمون چندچندیم و اصلا چی میخواهیم.
        خواهشابی ادبی ممنوع و هرکس باحرفام مخالفه محترمانه نظرشو بگه و مثل دفعات قبل فحش ندین که بی ادبی وفحاشی تو فضای مجازی آسانترین کاردنیاست.

      • ايوب

        كاش حداقل مي فرموديد كه پليس دقيقا چه كاري بايد حداقل در اين تصادف انجام ميداد كه نداده است ؟؟ من و شما چقدر قانون رو رعايت ميكنيم ؟؟ من و شما كه ب خاطر عدم رعايت قانون جريمه ميشويم و به عالم و آدم فحش ميديم يا من و شمايي كه وقتي پشت فرمون ميشينيم احساس ميكنيم ديگه راننده تر از ما رو خدا خلق نكرده چرا از روي نا آگاهي قضاوت ميكنيم !!!!

    • بهرام

      این راننده هارو باید تاآخرعمراز رانندگی محروم کنن که باجون مردم بازی نکنن

    • همسرم f دوستت دارم

      ای خاک دو عالم تو سر راننده

    • ایران کوروش

      همین؟ تموم شد؟ ی عزای عمومی ی عرض تسلیت؟؟؟شرمو حیا هم خوب چیزیه البته همیشه گفتم از ماست که بر ماست

    • بدون نام

      علت اصلی تصادف ناهمواری جاده است که رانندگان را مجبور به استفاده از باند سبقت میکند.
      بی لیاقتی و بی تدبیری مسئولان نتیجه ای جز مرگ و میر و خسارات غیرقابل جبران ندارد

      پاسخ ها

      • ١٢٣

        من با نظر شما كاملا موافق هستم جاده كاشان به اصفهان ناهمواري و بقولي دست انداز زيادي داره من از اون جاده زياد تردد ميكنم و ديدم كه راننده هاي سنگين بخاطر دست اندازها تغيير مسير ناگهاني ميدن

    • بدون نام

      یعنی جاده و اتوبوسهای از رده خارج مقصر نیستند...

      پاسخ ها

      • ۴۳۲۱

        پرهام جان پلیس فقط چند مورد را تخلف می داند یک نبست کمر بند یکی عبور از چراغ قرمز یکی هم سرعت غیر مجاز بقیه تخلف ها را چون خودش هم مرتکب میشه فکر میکند تخلف نیست برای نمونه فقط یک مورد را مثال میزنم سر چهار راه هایی که گردش به چپ آزاده قانونا باید همه خودرو ها در یکخط و پشت سر هم قرار بگیرند شما در تهران آیا در چهار راهی هست که این قانون را رعایت کنند بهتره شما یک فیلم آموزشی از یوتیوب در کشورهایی که مثل آمریکا درست رانندگی میکنند را ببینی به بگویید پلیس باید چکار بکند البته پلیس به علت آموزش غلط به اینجا رسیده است تا زمان مدیریت تیمسار مرتضوی حتی خود پلیس هم نمی‌دانست خط کشی تو خیابان برای چی هست وقتی از یکی که مسئول یه قسمتی در راهنمایی رانندگی بود سئوال کردم این خط کشی ها برای چی هست جواب داد برای زیبایی همین چند روز پیش با ۱۹۷ استان مازندران تماس گرفتم گفتم شما ۵۰ درصد از نظارتی را که برای سرعت غیر مجاز می‌گذارید روی تخلف های دیگر از جمله عدم رعایت فاصله طولی نزدن راهنما و،،،،، بگذارید خواهید دید بسیاری از حوادث ناگوار کاهش می یابد تو تهران وقتی با وسیله نقلیه عمومی مثل اسنپ وقتی جایی میرم زمانی که سئوال میکنم حداقل فاصله طولی شما باید چقدر باشد بالای ۹۰ درصد جواب غلط میدهند اونی هم که میگه بستگی به به سرعت داره بازم جوابش غلط است تو این همه برنامه های تلویزیونی که از شبکه های مختلف پخش میشه جز یه سری نصیحت کدام آموزش دقیق را به صورت فیلم نشان دادند کی گفتند فاصله طولی را چه جوری محاسبه کنید یه مرتبه یکی آمده بود پلیس هم بود می‌گفت مثلاً به اندازه دو ثانیه آخه این هم شد آموزش ، در سرعت ۶۰ کیلومتر شما در هر ثانیه ۱۷ متر حرکت میکنید حالا اگر فاصله شما کمتر از این باشد و حواس شما کاملا جمع و مسلط به رانندگی باشید و خودرو شما هم سالم و استاندارد و شرایط جوی هم مساعد باشد بازهم شما به خودرو جلویی خواهید زد زیرا از لحظه ایکه ماشین جلویی ترمز بکند و شما بخواهید عکس العمل نشان بدهید و پارا از روی گاز بگذارید روی ترمز یک ثانیه طول می‌کشد و تو این یک ثانیه شما ۱۷ متر به جلو رفتی در صورتیکه ماشین جلویی این اندازند جلو نرفته است
        اگر جایی غلط املایی داشت ببخشید ویرایش نکردم

    • بدون نام

      مقصر امریکا و دشمن است...

    • بدون نام

      این حادثه قلب هممون بدرد اورد خب حالا باید برسی کنید علت انحراف ناگهانی راننده تانکر چی بوده شاید اداره راه هم مقصر باشه بحرحال کسیکه پایه یک داره و سالها تو جاده رانندگی میکنه اینقد تجربه داره که یهو انحراف نکنه

    • بدون نام

      علت جاده ها و چاله های عجیب و غریب آن است بی تدبیری تا کی

    • بدون نام

      واقعا نظارت بر ماشین های باربری نیست .
      اولا شب را نمی خوابند . دوما سرعت بالا و از خط سبقت حرکت می کنند. . پراید به این بدی حرکت نمی تواند بکند .
      جاده ها بار بری و سنگین و سبک با هم یکی هستند .
      اگر لاین سرعت برای ماشین سبک هست و ماشین سنگین نباید
      حتی ۸۰ به بالا حرکت کند .
      اگر جی پی اس داشتند خیلی خوب بود مثل اتوبوس کنترل بشود .

    • بدون نام

      اعتیاد راننده باربری ها را دنبال کنید .

    • علیرضا

      بهترین کار احتیاط خود ادمه

    • بدون نام

      نظر بدون نام که در مصدومین تلویزیونی گفته ...واقعا طوری مصاحبه میکردند که انگاری از ژیمناستیک اومدن و دراز کشیدن روتخت !!! عجیب بود اتوبوسی که انقدر کشته داده چطور اینقدر سرحال قصه میگفتن!؟ اثار که نداشتن و ذوق زده تعریف میکردن و اگر با یه مصدوم که دچار سوختگی کمتری بود و مصاحبه میشد بهتر نبود!!؟ناگفته نماند وقتی گفته شد از پشت برخورد کرده فقط تلویزیون این چند نفر را نشون داد که هی نگید اخباری داخلی نمیگن!!! کارمندو تدارک چی و مراجه کننده را رو تخت خوابوندند و فیلم گرفتند. درود بر رسانه میلی .

    • بدون نام

      چرا مردم را خر حساب میکنن.راننده کمکی چه ربطی به این تصادف داره.اون احمقی که این نظریه اول را صادر کرده به نظر شما فرض کنید ده تا راننده کمکی هم داشت.راننده کمکی چه ربطی به انحراف به چپ تریلی داره.دوما حالا نیست خیلی راننده اتوبوس های جاده ای معقول رانندگی میکنن.چشمشون به یه خانم که می افته میخوان تمام شیرین کاری هایی که بلد هستند را به رخ بکشند.مسافرهای اتوبوس،توی مصاحبه هم گفتند از بدو حرکت اتوبوس راننده خواب آلود بوده.این چه ربطی به راننده کمکی تریلی داره.بعدم پس فاصله طولی چه زمانی باید رعایت بشه.این آقا اینقدر به این تریلی نزدیک بوده که مجال عکس العمل نشان دادن را نداشته.حالا بر فرض که تریلی اومد توی لاین دوم خب اتوبوس هم میرفت لاین سه و تصادف را رد میکرد

    • امیر

      بر اثر تحریم ها و عدم ورود تکنولوژی های جدید مثل سیستم هشدار خواب آلودگی راننده و سیستم ترمز خودکارکه روی اتوبوس ها و کامیونها وجود نداره این اتفاقات بوجود میاد.
      در این میان مردم بیگناه هم جانشون از بین میره هم پول بیخود میدن برای خدماتی که دریافت نمی کنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج