جاباما
۷۷۴۱۲۲
۴ نظر
۵۰۱۱
۴ نظر
۵۰۱۱
پ

مایک پمپئو در گفتگو با فاکس نیوز؛

پمپئو: دیدار کری با ظریف مغایر منافع ملی ماست

وزیر خارجه آمریکا در گفتگو با شبکه فاکس نیوز مدعی شد که اگر ایران موارد اساسی مورد نظر آمریکا را انجام دهد، رئیس جمهور آمریکا خوشحال می‌شود که تهران به جامعه جهانی بازگردد.

خبرگزاری مهر به نقل از فاکس نیوز: «مایک پمپئو» وزیر خارجه آمریکا در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز مدعی شد که او به همراه «برایان هوک» رئیس «گروه اقدام ایران» در وزارت امور خارجه آمریکا تلاش می کنند از ایران بخواهند مانند «یک کشور عادی» رفتار کند.

پمپئو: دیدار کری با ظریف مغایر منافع ملی ماست

او ضمن تکرار ادعاهای خود در خصوص حمایت ایران از تروریسم گفت: زمانی که ایران دست از حمایت از تروریسم بردارد، از پرتاب موشک خودداری کرده و دیگر به سفارت ها و کنسولگری های ما حمله نکند، وقتی این موارد اساسی رعایت شود همانطور که آقای رئیس جمهور گفته ما خوشحال می شویم که تهران به جامعه جهانی بازگردد اما رفتار انقلابی آنها باعث می شود که آنها بازیگر خوبی نباشند به همین دلیل آنها نیاز دارند به [رفتار خود] شکل جدیدی بدهند و اگر این کار را انجام دهند ما امور را سرو سامان می دهیم.

وی در ادامه مدعی شد که «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا بسیار واضح از زمانی که کمپین انتخاباتی خود را آغاز کرده بود اعلام کرد که توافقی که توسط دولت پیشین آمریکا با ایران ایجاد شده بود برای آمریکا و البته جهان بد بوده است.

پمپئو در واکنش به دیدارهای «جان کری» وزیر خارجه پیشین آمریکا با «جواد ظریف» وزیر خارجه ایران، گفت: به نظر می رسد کری نمی تواند از صحنه خارج شود، در حالی که باید این کار را انجام دهد، وقتی من هم وزیر سابق شوم از صحنه خارج خواهم شد، هر وزیر سابق دیگری هم همین کار را انجام داده است.

وی در ادامه گفت اینکه شما با همتایان سابق خود دیدار کنید یک چیز است اما چیزی که کری، وندی شرمن و ارنست مونیز در واقع این باند انجام می دهند متفاوت است، آنها تلاش می کنند تا اقدامات دونالد ترامپ را تضعیف کنند، ایرادی ندارد که با ایرانی ها صحبت کنند اما آنها باید در راستای اهداف سیاست خارجه آمریکا این کار را انجام دهند اما آنها در راستای سیاست خارجه خودشان [دولت سابق] فعالیت می کنند، آنها نه تنها مثبت نیستند بلکه به ضرر آمریکا عمل می کنند باید این مسأله را رها کنند آنها زمان خود را داشته اند و به عقیده ما رویکرد آنها با ایران ناموفق بوده و ما تلاش می کنیم آن را اصلاح کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      منافع ملی آمریکا تنها در جنگ و آوارگی دیگر ملت ها خلاصه میشه . بابا برید گم شید خراب شده خودتون

    • عبدا۰۰۰

      اصلا ربطی ندارد کی گفته شماها با ما مذاکره بکنید دشمن کشور ما امریکا شیطان بزرگ است

    • بدون نام

      اگه جان کری ایرانی بود مطمئنا حکمش اعدام بود!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کری عروس ایرانی داره یه کمی طرف ایران میگیره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج