جاباما
۷۷۴۱۳۳
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

راهکار خلاقانه ترامپ برای حل بحران مهاجرتی اروپا!

براساس گزارش‌ها، رئیس‌جمهوری آمریکا به اسپانیا پیشنهاد داده است تا با ساخت دیواری در سراسر صحرای بزرگ آفریقا ریشه بحران مهاجرتی به این کشور را بخشکاند!

خبرگزاری ایسنا: به نوشته روزنامه ایندیپندنت، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا در نشست با دیوسپ بوری، وزیر خارجه اسپانیا گفته است: این دیوار در صحرای بزرگ طولانی‌تر از دیوار مرزی ما با مکزیک نیست.

دیپلمات‌های اسپانیایی هم در تلاش برای توضیح خواسته ترامپ تاکید کردند که در واقع این بیابان حدود ۳۰۰۰ مایلی در شمال آفریقا، نزدیک به ۱۰۰۰ مایل بیشتر از مرز کشور ایالات متحده-مکزیک است. مرز اسپانیا در شمال آفریقا با مراکش است.

براساس این گزارش، وزیر خارجه اسپانیا در ضیافت نهاری در مادرید به حاضران گفته است این پیشنهاد حین سفر به آمریکا در ماه ژوئن مطرح شد. یک سخنگوی وزارت خارجه اسپانیا به گاردین گفت، بوری این سخنان را بر زبان آورده اما افزود: بیش از این درباره اظهارات این وزیر اظهارنظر نمی‌کنیم.

اینکه این سخنان ترامپ به شوخی طرح شده است یا خیر مشخص نیست. وزیر خارجه اسپانیا در همان ضیافت مادرید همچنین تاکید کرد بحران مهاجرتی اروپا در آینده نزدیک حل و فصل نمی‌شود زیرا این یک بحران هویتی و فرهنگ است و کشورهای اروپایی بیش از "درصد توافق" مهاجران را به ویژه اگر آنها مسلمان باشند، نمی‌پذیرند.

دونالد ترامپ حین کمپین ریاست جمهوری خودش به ساخت دیواری "بزرگ و زیبا" در امتداد مرز با مکزیک وعده داده و گفت که همسایگان جنوبی کشورش بهای آن را پرداخت خواهند کرد؛ درخواستی که مکزیک تاکنون زیر بار آن نرفته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دیوانه ای از قفس پریده!!!

    • پناهنده

      شما غربی ها اگه برگردید به همون قبرستونی که بودید و پاتون رو توی کشور های دیگه نذارید و ایجاد جنگ و بدبختی نکنید هیچ کس بلند نمیشه بیاد توی خراب شده شما .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج