جاباما
۷۷۴۲۹۶
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

وال استریت رشد کرد

رشد سهام بخش صنعتی باعث شد میانگین صنعتی داو جونز در بالاترین سطح تاریخ خود بسته شود و شاخص‌های اصلی وال‌استریت که از ماه ژانویه در حال افت بودند، کاملا وضعیت خود را بهبود ببخشند.

خبرگزاری مهر: رشد سهام بخش صنعتی باعث شد میانگین صنعتی داو جونز در بالاترین سطح تاریخ خود بسته شود و شاخص‌های اصلی وال‌استریت که از ماه ژانویه در حال افت بودند، کاملا وضعیت خود را بهبود ببخشند.

در پایان معاملات پنج‌شنبه، رشد سهام بخش صنعتی باعث شد میانگین صنعتی داو جونز در بالاترین سطح تاریخ خود بسته شود و شاخص‌های اصلی وال‌استریت که از ماه ژانویه در حال افت بودند، کاملا وضعیت خود را بهبود ببخشند.

سهام تکنولوژی باعث بالا آمدن شاخص نزدک و اس‌اندپی شد که آن‌ هم در سطحی رکوردی بسته شد.

سهام مایکروسافت و اپل به ترتیب ۱.۷ درصد و ۰.۸ درصد رشد کردند. این شرکت‌ها باعث شدند که سود بخش تکنولوژی به ۱.۲ درصد برسد.

در این معاملات نگرانی بازارها از تنش‌های ادامه‌دار تجاری، کاهش یافت و با افت دلار حال‌وهوای سرمایه‌گذاران تقویت شد، چراکه دلار ضعیف‌تر، از صادرات آمریکا حمایت می‌کند.

شاخص صنعتی داو جونز ۲۵۱.۲۲ واحد یا ۰.۹۵ درصد جهش کرد و به رکورد تازه ۲۶۶۵۶.۹۸ رسید. اس‌اندپی۵۰۰ هم ۲۲.۸ واحد یا ۰.۷۸ درصد رشد کرد و در رکورد ۲۹۳۰.۷۵ واحد، بسته شد. کامپوزیت نزدیک هم ۷۸.۱۹ واحد یا ۰.۹۸ درصد رشد کرد و در سطح ۸۰۲۸.۲۳ واحد بسته شد.

آخرین باری که شاخص‌های داوجونز و اس‌اندپی رکورد زدند و شاخص نزدک رکورد نزد، ۱۳ دسامبر ۲۰۱۷ بود. از ۱۱ زیر شاخص اس‌اندپی۵۰۰، همه به جز زیرشاخص انرژی، روز خود را با رشد به پایان بردند.

حجم معاملات جلسه معاملاتی دیروز ۶.۸۸ میلیارد سهم بود که در مقایسه با میانگین معاملات ۲۰ روز اخیر که ۶.۳۱ میلیارد سهم است، میزان قابل‌توجهی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج