جاباما
۷۷۴۵۳۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

استقلال در دو و میدانی چقدر هزینه می‌کند؟

سرمربی استقلال شرایط این تیم برای حضور در لیگ دوومیدانی را تشریح کرد.

تسنیم: هادی سپهرزاد که به عنوان سرمربی تیم دوومیدانی استقلال منصوب شده است، درخصوص وضعیت این تیم برای حضور در لیگ باشگاه‌های کشور گفت: این برای نخستین بار در سال‌های اخیر است که استقلال در رشته‌های به غیر فوتبال تیمداری می‌کند که این مسئله می‌تواند امیدوار کننده باشد.

باید از مسئولان باشگاه استقلال بابت بها دادن به رشته‌های همچون دوومیدانی تشکر کنم و امیدوارم با کسب نتایج خوب، شرایط را برای تداوم تیم‌داری این باشگاه فراهم کنیم.

وی افزود: با وجود آنکه دیرتر از سایر تیم‌ها اقدام به جذب ورزشکار کردیم، اما ترکیب تیم استقلال تقریباً مشخص شده و فقط یکی دو نفر باقی مانده است که برای انتخاب آنها اقدام خواهیم کرد.

در تیم ما نفراتی همچون رضا قاسمی، نفر سوم آسیا و قهرمان پیشین مسابقات داخل سالن آسیا، مهران حسینی، مهدی رحیمی و همچنین حسین رسولی قهرمان پرتاب دیسک جوانان آسیا حضور دارند.

سرمربی تیم دوومیدانی آسیا در خصوص قرارداد ورزشکارانو مبلغی که باشگاه استقلال برای تیمداری هزینه خواهد کرد؟ گفت: برآوردی که صورت گرفته، این بوده که تیمداری استقلال در دوومیدانی بیش از ۲۰۰ میلیون تومان هزینه دارد.مبلغ قراردادها زیاد نیست و تلاش کرده‌ایم مثل تیم‌هایی همچون آسان پرداخت و نفت هزینه کنیم.

سپهرزاد عنوان کرد: به هر امتیازی که کسب شود، مبلغ ۲۵۰ هزار تومان تلعق می‌گیرد. در واقع اگر کسی در هر مرحله بتواند در رده نخست قرار بگیرد، ۱۰ امتیاز می‌گیرد که ۲.۵ میلیون تومان خواهد شد. ضمناً این ویژگی‌ را نیز اضافه کرده‌ایم که به هر کسی که اول شود، یک میلیون تومان پاداش تعلق می‌گیرد.

وی درخصوص البسه تیم دوومیدانی استقلال عنوان کرد: قرار است البسه از همان شرکتی که لباس‌های تیم فوتبال را تهیه می کند، گرفته شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج