۷۷۴۷۱۰
۱۴ نظر
۵۰۰۰
۱۴ نظر
۵۰۰۰
پ

روشن: نمی‌خواهم جای شفر را بگیرم

حسن روشن پیشکسوت استقلال در روزنامه قانون نوشت: استقلال می‌توانست در برابر السد، بازی بهتری را به نمایش بگذارد، اما این تیم مدیریت نشد.

حسن روشن پیشکسوت استقلال در روزنامه قانون نوشت: استقلال می‌توانست در برابر السد، بازی بهتری را به نمایش بگذارد، اما این تیم مدیریت نشد. آبی‌ها کاپیتان بزرگی به نام مهدی رحمتی را در زمین دارند، اما فاصله او با بازیکنان مهاجم زیاد است و نمی‌تواند آن‌ها را برای رسیدن به گل‌های بیشتر تحریک کند.

شفر باید به بازیکنانی مثل روزبه چشمی آموزش بدهد که در چنین بازی‌های مهمی، اشتباهاتی را که منجر به اخراج می‌شود، مرتکب نشود.

روشن: نمی‌خواهم جای شفر را بگیرم

تعویض‌های شفر نیز در این دیدار افتضاح بود، او نباید به بازیکنانی مثل قائدی میدان بدهد، او حتی از صفر نیز کمتر بود. می‌گویند وریا (غفوری) بیمار بود و نتوانست به میدان برود، اما اعتقاد دارم جنازه او بهتر از بسیاری از بازیکنان است.

برخی می‌گویند روزبه چشمی می‌توانست به میانه میدان منتقل شود، اما به نظرم با این کار، استقلال دو آسیب می‌بیند؛ اول اینکه خط دفاع تهی از بازیکن تخصصی می‌شود و دوم اینکه در خط هافبک، چشمی نمی‌تواند عملکرد مناسبی داشته باشد. روز گذشته شنیدم که کمیته فنی از شفر توضیح خواسته، اعتقاد دارم کمیته فنی این روز‌ها صوری است.

شفر در روز‌های ابتدایی می‌گفت: من کمیته فنی را قبول ندارم. او می‌گفت: من فقط افتخاری را می‌شناسم و شخص دیگری را قبول ندارم، حال نوبت کمیته فنی است که تخصص خود را به رخ شفر بکشد.

این مربی آلمانی غرور خاصی دارد و حتی در یکی از تمرینات استقلال، اصغر حاجیلو را شماتت کرد. او نمی‌داند وظیفه سرپرست چیست و حتی به دنبال یادگیری آن نمی‌رود. شفر باید هر یک ماه یک بار، گزارش کار خود را به کمیته فنی بدهد تا درباره ادامه حضور او تصمیم گیری شود، اما در عمل این کار انجام نمی‌شود تا سیستم اشتباه استقلال به پیش برود. به هر ترتیب من معتقدم امکان ندارد با این وضعیت، استقلال نتیجه بگیرد.

من عادت کرده‌ام وقتی در باشگاه هستم و نیستم، درباره حقایق صحبت کنم و هواداران را در جریان اتفاقات قرار بدهم بنابراین اگر انتقادی مطرح می‌شود در راستای بهبود شرایط است و هواداران باید حوصله کنند تا باشگاه روند مناسب خود را در پیش بگیرد. با روند فعلی، ممکن نیست استقلال وضعیت بهتری پیدا کند و اوضاع این تیم روز به روز بدتر خواهد شد.

شفر باید به مقامات بالادستی خود احترام بگذارد و به آن‌ها به چشم همکارانی نگاه کند که می‌خواهند وضعیت تیم را بهتر نکنند، اما در حال حاضر نگاه به کمیته فنی مثل نگاه رقیب است. هیچ‌کدام از ما قصد نداریم جای شفر را در استقلال بگیریم بلکه در حال تلاش برای بازگرداندن تیم محبوب‌مان به شرایط بهینه هستیم. امیدوارم استقلال در دیدار‌های لیگ‌برتر بتواند عملکرد بهتری داشته باشد و هواداران این تیم را راضی کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اس اس

      باز تو حرف زدی

      پاسخ ها

      • zz

        آقای روشن کارنامه مربی گری شما پر از خالیه..........در حدی نیستی که جای شفر را بگیری. با این کارت هر روز بین ما استقلالیها منفورتر میشی

      • بدون نام

        برف را دید و گفت میبارد.

    • بدون نام

      آقای روشن شما چون بیکارهستید وبخاطراینکه توباشگاه سمتی ندارید فقط انتقاد میکنید البته کارتون هم انتقاد نیست تخریب هستش.شمانمیتوانید درموردتعویض شفرحرف بزنید چون توی تیم نیستی ودرموقعیت شفرنیستید که چه تشخیص بدهی قطعا آقای شفردلیل دارندواسه خودشون .قبلا هم نشون دادن بی دلیل کاری نمیکنند درضمن قرارنیست شفربانظرشماترکیب بچینه.درضمن آقای روشن شما اگه بخواهید هم نمیتونید جای شفررابگیرید درحدسفرنیستی وتماشگران استقلام هم قبولت ندارن.شما بااینکارتون به هیچ جانمیرسید شما فقط خودتون هرروزبی ارزشتر میکنید.هواداراستقلال خیلی بیشترازشما قدرشفرمیدونه وفوتبال هم بهترازشما میفهمه.

    • بدون نام

      آقای روشن درسته زبان تیزی دارن ولی خدا وکیلی هوادارا بگن کدام پیش بینی و نقد ایشون اشتباه بوده؟ هرچی گفته درست از آب دراومده ؟ خوب اگه به حرف پیشکسوتها و اسطوره ها توجه نشه نتیجه همین میشه که عده ای سود جو بخاطر حق دلالی به تیم نفوذ کنن

      پاسخ ها

      • اميرخان

        روشن زماني كه مظلومي تو استقلال بود ٢٤ ساعت عليهش مصاحبه ميكرد و همزمان از منصوريان كه تو نفت بود حمايت زمانيكه عليمنصور اومد گفت استقلال با اين مربي بين المللي بازي ميكنه كه بازي بين الملليش رو هم ديديم ! نتيجه فاجعه بار مقابل العين رو ايشون برد استقلال پيش بيني كرد بعدا از ٦-١ تا مدتها افتابي نشد !

    • مهرداد

      آقای روشن همین که شما خفه بشی لطف بزرگی به استقلال که هیچ به بشریت کردین

      پاسخ ها

      • حمید

        بروگمشوتوکه میگی من پیشکسوت العینم

      • ب ر

        آره والا گل گفتی لطفآ خفه شو آقای روشن

    • غ.جانثار وطن

      باز این لشکر یکنفره حرف زد؟
      یک نفر جلوی دهن گشاد این پیشکسوت نما را بگیره.
      ایشون فقط تو تضعیف کردن تیم استاد است.
      در تمام دوران وجود اس عزیز، شما یک جمله ای که ایشون در جهت تقویت تیم گفته باشد را بنویسید.
      بنظر ایشون عقده ای هستند و منتظر روزی است که در استادیوم شعار مرگ بر روشن بدهند، و کمی از عقده هاش خالی شود

    • بدون نام

      برف را دید و گفت میبارد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چقد خوب کارشناسی میکنه دمت گرم اقای روشن ممنون از این تعصب حیف از این مرد بزرگ تو باشگاه بهیش کار نمیده چون دلال بازی نداره

      • بدون نام

        چقد خوب کارشناسی میکنه دمت گرم اقای روشن ممنون از این تعصب حیف از این مرد بزرگ تو باشگاه بهیش کار نمیده چون دلال بازی نداره

    • بدون نام

      حرف حق میزنه ولی ما متعصبیم خوشمون نمیاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج