۷۷۴۷۱۹
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

حسین عبدی: پرسپولیس تاریخ ساز می‌شود

حسین عبدی، پیشکسوت پرسپولیس در روزنامه قانون نوشت: پرسپولیس در یک بازی تماشایی موفق شد الدحیل را شکست داده و راهی مرحله نیمه‌نهایی شود. درباره این بازی فقط یک جمله می‌توانم بگویم؛ «خوب شروع نشد ولی خوب تمام شد».

حسین عبدی، پیشکسوت پرسپولیس در روزنامه قانون نوشت: پرسپولیس در یک بازی تماشایی موفق شد الدحیل را شکست داده و راهی مرحله نیمه‌نهایی شود. درباره این بازی فقط یک جمله می‌توانم بگویم؛ «خوب شروع نشد ولی خوب تمام شد». شرایطی که در این دیدار وجود داشت خاص بود و بعید است در بازی‌های زیادی تکرار شود. در این دیدار همه بازیکنان، تمام تلاش خود را انجام دادند که به بازی با برتری پرسپولیس به پایان برسد و در نهایت نیز این اتفاق رخ داد.

به هر ترتیب این بازی تمام شد و باید به فکر بازی بعدی مقابل السد بود. امیدوارم با درایت برانکو السد را نیز پشت سر بگذاریم و بتوانیم راهی فینال شویم زیرا معتقدم فوتبال ایران در چنین شرایطی نیاز به یک موفقیت بزرگ دارد. آنچه هواداران پرسپولیس را نگران کرده، غیبت کمال کامیابی‌نیا و محمد انصاری است. امیدوارم این موضوع مشکل ساز نشود.

حسین عبدی: پرسپولیس تاریخ ساز می‌شود

برانکو می‌تواند سیستم خود را تغییر بدهد و جای این بازیکنان را پر کند هرچند که نبود هر بازیکن می‌تواند به هر تیمی آسیبی جبران‌ناپذیر بزند ولی ممکن است جایگزین‌های مناسبی پیدا شوند که شگفتی‌سازی کنند. من نیز مثل سایر هواداران به درایت برانکو امیدوارم و می‌دانم او جایگزین مناسبی برای بازیکنانی که در زمین نیستند، پیدا خواهد کرد.

برخی از کارشناسان و هواداران معتقدند گادوین منشا در بازی‌های لیگ داخلی اشتباهات متعددی را مرتکب می‌شود و درواقع یک بازیکن معمولی است، اما در بازی لیگ قهرمانان فراتر از یک بازیکن معمولی ظاهر می‌شود و ستاره است.

اعتقاد دارم نمی‌توان بازی‌های مختلف را با یکدیگر مقایسه کرد زیرا در لیگ داخلی، به دلیل فشرده بازی کردن تیم‌های حریف در برابر پرسپولیس، فضا برای مانور مهاجمان کم است، اما در لیگ قهرمانان، تیم‌ها این فضا را در اختیار مهاجم سیه چرده این تیم قرار می‌دهند.

موضوع دیگری که هواداران را نگران کرده، افت حسین ماهینی است. فکر می‌کنم ماهینی مسئولیت بزرگی دارد، او یکی از کاپیتان‌های پرسپولیس است و گاهی توقعات بیشتری از این بازیکن می‌رود. هر بازیکنی ممکن است در مقاطعی از فصل افت داشته باشد، اما نباید فراموش کرد که حسین ماهینی همان وظایفی که سرمربی تیم به او سپرده را انجام می‌دهد و در آن کوتاهی نمی‌کند.

گاه اشتباهاتی صورت می‌گیرد، اما نباید به سادگی از کنار بازیکنان بزرگ گذشت و آن‌ها را نیمکت‌نشین کرد. فکر می‌کنم منتقدان به برخی نقاط منفی بیشتر توجه می‌کنند تا نقاط مثبت، اینکه این انتقاد باعث بهتر شدن تیم بشود موثر است؛ نه اینکه باعث تخلیه روحی و روانی بازیکن شود.

باید شرایط باشگاه و بازیکنان را درک کنیم و نه با انتقادات تخریب کننده بلکه با راهکار، کار را به پیش ببریم. حسین بازیکن بزرگی است و باید به او روحیه داد تا در مقابل السد، بازی مناسبی را به نمایش بگذارد. به هر ترتیب امیدوارم پرسپولیس بتواند در برابر نماینده قطر، بازی قابل قبولی را به نمایش بگذارد و با برتری در برابر این تیم، تاریخ‌ساز شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      در پناه خدا موفق میشه پرسپولیس
      تا کور شود کیسه کشی ک۶ نتواند دید

    • تاج. دوقهرمانی آسیا. دونایب قهرمانی و سه مقام سومی. چهارفینال آسیا

      خخخخخ کامنت لنگی رو ببینید‌ . خخخخخخ تا اولین فینال لنگو ببینیم توخاب البته. لنگی جان کیسه ها چهارفینال آسیا دیدن دوبارقهرمان شدن کی میخاین بفهمین.

    • تاج. دوقهرمانی آسیا. دونایب قهرمانی و سه مقام سومی. چهارفینال آسیا

      خخخخخ کامنت لنگی رو ببینید‌ . خخخخخخ تا اولین فینال لنگو ببینیم توخاب البته. لنگی جان کیسه ها چهارفینال آسیا دیدن دوبارقهرمان شدن کی میخاین بفهمین.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج