جاباما
۷۷۴۷۴۶
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

شانس بیشتر آلمان از ترکیه برای میزبانی یورو ۲۰۲۴

اتحادیه‌ی فوتبال اروپا، یوفا روز جمعه با انتشار یک ارزیابی ۴۰صفحه‌ای اعلام کرد که معتقد است آلمان نسبت به ترکیه برای میزبانی رقابتهای یورو۲۰۲۴ آمادگی بیشتری دارد.

ورزش سه: دوویچه وله خبرگزاری رسمی آلمان با انتشار این خبر اعلام کرد که در گزارش یوفا آمده که تمامی استادیوم‌هایی که آلمان می‌گوید برای برگزاری جام ملتها از آنها استفاده خواهد کرد در حال حاضر موجود هستند و تنها پیش از شروع تورنمنت به ترمیم‌هایی جزئی نیاز خواهند داشت. این درحالی است که فدراسیون فوتبال ترکیه قصد دارد برای برگزاری جام ملتها دو تا از استادیوم‌های موجود خود را بازسازی اساسی کرده و یک استادیوم دیگر را نوسازی کند.

در گزارش یوفا، عدم وجود یک برنامه‌ی عملیاتی در حوزه‌ی حقوق بشر هم یکی دیگر از موارد نگرانی در مورد نامزدی ترکیه اعلام شده است. رویدادهای اقتصادی اخیر در ترکیه ممکن است سرمایه‌گذاری دولتی که از قبل برنامه‌ریزی شده را با مشکلاتی مواجه کند و ظرفیت محدود هتل‌ها در بسیاری از شهرهای میزبان هم می‌تواند مشکل‌ساز باشد.

شانس بیشتر آلمان از ترکیه برای میزبانی یورو ۲۰۲۴

ولی فدراسیون فوتبال ترکیه می‌گوید برای میزبانی جام ملتهای اروپا حمایت کامل همه‌ی شهروندان این کشور و رئیس‌جمهور رجب طیب اردوغان را پشت سر خود دارد.

فیلیپ لام، کاپیتان سابق تیم ملی آلمان که سفیر این کشور برای کسب میزبانی این رقابتها است در این باره گفت که این ارزیابی منتشرشده از سوی یوفا نشان می‌دهد که اتحادیه متوجه فعالیت‌های آلمان در چند ماه اخیر شده است. لام گفت:" این گزارش یوفا نشان می‌دهد که ما در ماه‌های اخیر کارمان را جدی گرفته‌ایم و یوفا متوجه این واقعیت شده است".

اگر یوفا میزبانی را به آلمان بدهد، فیلیپ لام ریاست کمیته‌ی برگزاری جام ملتهای اروپای 2024 را عهده‌دار خواهد شد. برنده‌ی نهایی رقابت برای میزبانی این رقابتها روز بیست و هفتم سپتامبر اعلام خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      انشالله ترکیه میزبان بشه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج