۷۷۴۸۹۳
۶۲ نظر
۵۳۲۱
۶۲ نظر
۵۳۲۱
پ

نام: امیر تتلو، حکم: ارتداد

این‌بار دیگر ماجرا فرق می‌کند. این‌بار توهین به یک بازیگر یا مجری تلویزیون نیست که بشود رویش ماله کشید و به سودای آرای لشکر هواداران چندمیلیونی او را تطهیر کرد. این‌بار حرف از باور‌ها و اعتقادات میلیون‌ها مسلمان است. امیر تتلو این‌بار واقعا به سیم آخر زده؛ با این‌که حالا اگر به صفحه اینستاگرام او سر بزنی، نوشته‌ای که حاوی توهین باشد دیده نمی‌شود.

روزنامه شهروند - امین فرج‌پور: این‌بار دیگر ماجرا فرق می‌کند. این‌بار توهین به یک بازیگر یا مجری تلویزیون نیست که بشود رویش ماله کشید و به سودای آرای لشکر هواداران چندمیلیونی او را تطهیر کرد. این‌بار حرف از باورها و اعتقادات میلیون‌ها مسلمان است. امیر تتلو این‌بار واقعا به سیم آخر زده؛ با این‌که حالا اگر به صفحه اینستاگرام او سر بزنی، نوشته‌ای که حاوی توهین باشد دیده نمی‌شود.

نام: امیر تتلو، حکم: ارتداد

ماجرا باورکردنی نبود. حتی وقتی اولش پست هتاکانه، احمقانه و بی‌پرستیژ امیر تتلو دست‌به‌دست در فضای مجازی چرخید، خیلی‌ها باورشان نشد که این پست واقعیت دارد. چیزهایی که در آن پست ذکر شده بود، به‌ظاهر حتی از کسی چون امیر تتلو هم برنمی‌آمد. حتی از خواننده‌ای که نشان داده برای شهرت و توی ویترین بودن و ماندن هر کاری، بله دقیقا هر کاری، می‌کند؛ او که در پاسخ انتقادات چنان به ریشه می‌زند که دیگر کسی هوس انتقاد به سرش نزند، او که در جواب اخبارگوی تلویزیون که او را خواننده غیر مجاز خوانده بود، می‌گوید «غیرمجاز هیکلته! اگر جرأت ندارید تصویرم را پخش نکنید!»، او که به سردار آزمون می‌گوید «خاک بر سرت! زر نزنی نمی‌گن لالی بی‌غیرت!».

اما متاسفانه همه‌چیز واقعیت داشت و تتلو انگار عامدانه تیشه برداشته بود برای زدن ریشه خودش. او که ظاهرا می‌خواسته در واکنش به ماجرای ناراحت‌کننده آتش‌زدن ۷۲ کبوتر چیزکی بنویسد، به‌سیاق همیشه عنان از کف داده و توهین به باورهای مردم را پی گرفته بود. مطلبی که اگرچه تتلو آن‌ را به سرعت از صفحه‌ خود پاک کرد، اما چنان دیده شد که تقریبا تمام مخاطبان فضای مجازی را شوکه کرد. بله؛ تتلو یک‌بار دیگر خرابکاری کرده بود.

ماجرا برای آنهایی که در حال‌وهوای موسیقی زیرزمینی ایران هستند، یادآور داستانی بود که چند سال پیش شاهین نجفی نقش‌ اول آن بود. رَپری که یک‌لحظه جوزدگی، یک‌عمر پشیمانی برایش به ارمغان آورد. تتلو هم همان راه را رفته بود، با این تفاوت ‌که شاهین نجفی پیش از جوزدگی عجیبش وارد معادلات سیاسی نشده بود و با اینکه او مثل تتلو حمایت بخشی از جریان‌های داخلی را نداشت و کسی مثل رائفی‌پور برایش ننوشته بود: امیرجان بخوان، تو باید بخوانی، سرت را بالا بگیر و خدا را شکر کن که به‌واسطه تو این همه نفاق را آشکار کرد! دلت محکم باشد پهلوان! تو فقط بخوان، بخوان برای مردم و دلت را بسپار به ضامن آهو!

نام: امیر تتلو، حکم: ارتداد

تتلو که همین چند وقت پیش با وعده اجرای کنسرت بیست‌هزار نفری به ترکیه رفت و در عمل به‌قولی ٢٥٠ و به‌ روایتی دیگر ٣٠٠ بلیت بیشتر نفروخت، دومینوی شکست‌هایش را با گفته‌هایش با سرعت بیشتری به حرکت واداشت. واکنش‌هایی که از همان آغازین دم پست وحشتناک تتلو ایجاد شد و بر زندگی‌اش سایه انداخت. این پایان تلخی می‌توانست باشد برای رویاهای مردی که به‌‌گفته یکی از سازندگان بی‌شمار ویدیو‌کلیپ‌هایش «بعد از فوت پدرش بار خانواده را به دوش کشیده، بعد خواننده معروفی شده که طرفدارانش به چند میلیون فالوور رسیده، با این‌حال یک قرون هم پول از کنار شهرتش درنیاورده».

تتلو زمانی این گاف را داد که سال قبلش به رویای همیشگی اجرای کنسرت رسمی برای انبوه هوادارانش نزدیک‌تر از همیشه به‌نظر می‌رسید؛ زمانی‌که در جشن اصولگرایان در کنار عزت‌الله ضرغامی، مجتبی ذوالنور و حمید رسایی عکس‌هایی به یادگار گرفته بود. همین‌هم باعث شد خیلی‌ها بگویند اصولگرایان درباره شرایط دو سال اخیر تتلو و حمایت عجیبش از یکی از کاندیداهای انتخابات، تقدیر از تتلو در همایش خبرگزاری فارس و بسیاری موارد دیگر باید توضیح دهند.

محسن بیات زنجانی، اصلاح‌طلب نوشت: هنر را روزی به سخره کشیدید که شجریان را به حاشیه راندید و عرشه ناو‌های جنگی‌تان را برای ضبط کلیپ، به امثال تتلو سپردید. یکی دیگر نیز نوشت: رائفی‌پور دم انتخابات به حال تتلو غبطه خورده بود، برای این که معیار تشخیص حق از باطل گشته‌. من‌ هم به بصیرت جناب رائفی و دوستان دلواپس‌شان غبطه می‌خورم.

عده‌ای دیگر نیز توییت ضرغامی درباره تتلو که «تواضع او را کیمیا» دانسته بود به تمسخر گرفتند.

نام: امیر تتلو، حکم: ارتداد

حمید رسایی، عضو جبهه پایداری که پارسال در کنار تتلو پیوستن او را به جبهه خودی جشن گرفته بود، در صفحه شخصی خود در توییتر نسبت به اهانت غیرقابل هضم امیر تتلو به امام حسین(ع) واکنش تندی نشان داد و نوشت: او با این‌که در ایران نیست، اما دیگر نمی‌تواند راحت زندگی کند. اگر سلمان رشدی ملعون در این سال‌ها توانسته راحت زندگی کند، تتلو هم خواهد توانست.

با این‌که روز چهارشنبه رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی در واکنش به شایعه اعلام حکم ارتداد امیر تتلو گفت که اطلاعی در رابطه با این موضوع ندارم و فرد مذکور در حوزه استان خراسان رضوی پرونده‌ای ندارد، اما گفته می‌شود این حکم از رگ گردن به امیر تتلو نزدیک‌تر است؛ حکمی که اگر صادر شود پایانی تلخ خواهد بود بر رویاهای مردی که رویایی داشت اما راه رسیدن به رویاهایش را نیاموخته بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نیلو

      ول کنید این تتلو رو خودش گفت فتوشاپ بوده و این حرفا
      حالا گیرم فتوشاپ هم نبوده این شخص اصلا نمیدونه حرمت و احترام چیه
      چرا اینقد درموردش مینویسید و ماجرا رو ادامه دار میکنید...من راونشناس نیستم ولی معلومه مشکل داره...آخه از آدم مشکل دار چه توقعی دارین
      اینم بگم من طرفدارش بودم...و آهنگاشو دوست دارم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا مشخصه از رفتارش , این آدم عقل درست و حسابی نداره بیخودی با این اقدامات یکنفر خل وضع رو مطرح می کنند

      • رامین 70

        اره منم طرفدارش بودم ولی دیگه بدم میاد...با این آهنگ هایی که میسازه میتونست واقعا محبوب باشه ولی نشد

      • ترانه

        ولی انصافا خیلی باهوشه که تونسته همه تونو بذاره سرکار.خیلیا مشکل روانی دارن ولی اونقدر باهوش نیستن که بتونن همه رو بذارن سرکار

      • بدون نام

        ای خدا.اینکه تو این پستش ... زیادی خورده شکی نیست.ولی این اصولگراها خوب ضایع شدن چنان تتلو تتلو میکردن که انگار طرف امامزاده بوده قشنگ باهاش تبلیغاتاشونو کردن الانم که این غلط کاریارو میکنه.همین اصولگراها میگن این مرتد بوده

      • بدون نام

        منم هنوز اهنگاشو دوست دارم و از بعضیا خیلی بهتر می خونه

    • بدون نام

      جناب آقای رسایی وحاج آقا رییسی تحویل بگیرید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        رییس جمهور شما تورم و گرونی رو تحویل گرفته؟ میزان حال افراد است جماعت ...

      • بدون نام

        یادمه برا کلیپ میرحسین موسوی سنگ تموم گذاشت تتلو
        نگو که یادت نیست

      • بینام

        برو یقه اون ترامپ احمق رو بگیر ک حرف حالیش نیست. زده زیر قرداد بین المللی. اگ برجام نبود زودتر ب این روز می رسیدیم. حالا اگ شما فهمیدین....

    • ناشناس

      اگه مثل سلمان رشدی یک میلیون دلار جایزه بزارن خودم میرم میکشمش.فرار میکنم میام ایران.با پولش کلی کارا میشه کرد.خداکنه یه جایزه تپل بزارن

    • yasi

      واقعا آدم نمیدونه پستای قبلشو باور کنه اینارو باور کنه این که میگه پسته فتوشاپه باور کنه خدا ان شالله خودش همه رو به راه راست هدایت کنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        گفته که مجبورش کردن بذاره که نره زندان

      • بی نام

        واااای یعنی چقدر ساده لوحی میخواد باورکردن حرفهای این روانی احمق که خوشش میاد یه گندی بزنه به روان جامعه بعد بگه مجبورم کردن...فوتوشاپ بوده..ابلیس بهم دستورداده... جنی شدم... یعنی رسما دیگرانو اوسکول کنه و بشینه به ریش همه بخنده بعدش هم سناریوی بعدی

    • بدون نام

      راه دست پافتن به آرزو هاشو بلد بود. سیستم مریض و گزینشی نذاشت از راه درستش خودشو نشون بده. بااینکه صدای خوبی داشت و با استعداد بود. ما متخصص در امر خراب کردن استعدادهای جونمون هستیم.

    • بدون نام

      شیشه مغزشو ساییده

    • من یلدام،،شب دور از خورشید..

      سانسورچی سانسور نکن لطفا
      هر کسی ممکنه به چیزی اعتقاد داشته باشه یا نداشته باشه اما توهین کردن یه چیز دیگس که قابل هضم نیست...ما باز هم فکر میکنم ارتداد حکم جالبی نیست چرا باید کسی رو که از اسلام برگشته رو حکم قتلشو بدیم....مگه هرکسی رو تو قبر خودش نمیخوابونن؟ مگه هر کس مسئول رفتار خودش نیست؟ درسته که به اسلام توهین کرده و عملش خیییلی هم زشت بوده اما خدایی خیلی از مسلمون ها هم به دین های دیگه توهین میکنن یا اعتقادات دیگه اما چرا در مورد اونا هیچ اتفاقی نمی افته؟

      پاسخ ها

      • من یلدام،،شب دور از خورشید..

        حد اقل نظرمو یهجوری سانسور میکردین که جمله بندیم غلط نشه...ولی همینشم خوبه

      • بدون نام

        خوب گفتی موافقم باهات

      • بدون نام

        چون ما مسلمونا خودمون از تمام دنیا بهتر و کاملتر میدونیم.که همین باعث تموم بدبختیامون میشه

      • بدون نام

        موافقم

      • بدون نام

        گل گفتي...

      • مینا

        چقدر درست گفتی...........

      • بینام

        گل گفتی

      • بینام

        تا حالا هیچ مسلمونی به هیچ دین دیگه توهین نکرده. ما مسلمونها فقط ادیان دیگه رو کامل نمیدونیم وگرنه توهین نمیکنیم. برعکس شما یهودیهای مسلمون نما که از دین خودتون تا بقیه همه رو به توهین و افتضاح کشوندین و کلی پیغمبر کشتین

    • بدون نام

      برترین ها هم خوراکش رو خوب پیدا کرد. یک خبرگزاری اصلاح طلب به تمام معنا. سانسورچي خسته نباشی

    • بدون نام

      شاهین یک لحظه جو زده شد؟اول برید آهنگاشو گوش بدید حرفاشو بشنوید با تفکرش آشنا شید بعد انگ مرتد بزنید و با این سفیه مقایسه اش کنید. شاهین اصلا توهین نکرد حرفهاش واقعیتهای اجتماع بود که شما ظاهر حرفاشو گرفتین و از باطنش گذشتین.

      پاسخ ها

      • دونالد ترامپ

        دقیقا درست گفتی داداش فهم میخاد درک اهنگهاش

      • بدون نام

        شاهین نجفی یهم وجود روان پریشه که از تتلو هم بی ثبات تره حرفهای متناقضی می زنه و جهت گیری های متناقض تر .اصلا تکلیفش با خودش معلوم نیست.و یه مشت بچه احمق کم سن رو هم چند ساله دنبال خودش راه انداخته .

    • بدون نام

      آقای رائفی پور حق را از باطل تشیخص نمیدم

    • بدون نام

      فعلا هنوزم داره ب ریش همه مونم میخنده چون میدونه طبل توخالیم و کسی کاری بهش نداره

    • yukefou

      تتلو پرونده روانی داره

    • بدون نام

      بدبختی مردم و ول کردید چسبیدید به تتلو

    • بدون نام

      با حرفش آبروی کسی ریخت؟
      خون کسی ریخت ؟
      حق کسی خورده شد؟
      اختلاس زیاد شد؟
      فحشا زیاد شد؟
      و...
      چی شد مگه
      مگه جز اینه که امام حسین گفت اگر دین ندارید ازاده باشید
      بابا این بشر هم حرف دلش رو زد خب
      ولش کنید

    • بدون نام

      فکر کنم این آقا همون آقایی بود که دست راست رئیسی مینشست و تبلیغ گر رئیسی بود رئیسی هم مجوز کنسرت هاشو اوکی می‌کرد ولی اجازه اجرای کنسرت به شجریان تو مشهد نمیداد.تحویل بگیر آقای رئیسی رفیقت باز کولاک کرد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرا چرت و پرت میگین؟
        کجا رئیسی احازه کنسرت داد بهش؟؟؟
        بزور خودشو چسبوند ب اونا تا دیده بشه و رئیسی هم ادم حسابش کرد و اجازه داد بره دیدنش وگرنه این آدم معلوم الحاله

    • بدون نام

      تتلوبرای میرحسین موسوی هم خونده بود چرافقط رئیسی رامیگید؟برترینها اگه واقعارسانه آزادی هستی وابسته به هیچ جناحی نیستی نظرمومنتشرکن.ممنون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احسنت
        یکی نیس اینا رو یادآوری کنه ها.
        فقط گیرتون رئیسی عه.؟؟؟
        پس با روحانی جونتون حاااااال کنین

    • بدون نام

      مگه چی‌گذاشته بود؟

    • سویل

      برنرینها خدا نکنه به کسی گیر بدی ول نمیکنی بابا غلط کرد بیخیال.

    • بدون نام

      تا بی بصیرتهایی مثل رائفی و رییسی و کیهان و رسایی هستند مملکت روی آرامش نمی بینه وفتی به بزرگتر های ایران زمین مثل استاد شجریان و استاد پرستویی حمله کرد تو دهنی میخورد غلط میکرد با هفت جد و آبادش که به آقا توهین کنه

    • بدون نام

      زائری نون مفت این دولت و میخوره وگردن کلفت کرده بعد بر علیه این دولت حرف میزنه مگه کسی مجبورت کرد که بری طلبه بشی

    • بدون نام

      بابا این بنده خدا مانند آن مجری فراری حسینی از اول هم دیوانه و نامتعادل بود و هست.بدبختی آنجا است که این افرادی که عدم تعادل روحشان آشکار و واضح است می توانند مدتی هر چند کوتاه بر روی افراد سالم بگذارد که بعدا دلخور می شوند.
      صدها مثل این دو بنده خدا در مراکز بیماران روانی مقیم هستند و کسی به آنها کاری ندارد

    • مریم

      خوب عقده هاشو داره خالی میکنه این نویسنده.درسته که تتلو مستوجب بیشترین بی احترامی بخاطر این هتاکی هست ولی عقده ای که این نویسنده از بعضی ها داره کاملا مشخصه.

    • بدون نام

      واقعا حالا دیگه اصولگراها چیزیم دارن بغیر از خجالت؟

    • گیس بریده

      جوووووووووووووووووووووووووون بالاخره فهمیدن چه حکمی باید برای این آشغال بدن

    • مونا

      هر بار به دیدارش با نامزد معروف و مومن فکر می کنم خنده ام می گیرد!!خدایی بنده خدا حاج آقا اصلا خبر نداشت این تتلو چیه..اون نفری را که تتلو را به حاج آقا معرفی کرد خیلی آدم رندی بوده!!!

    • بدون نام

      فقط ملت بدبخت و مشغول این اراجیف کنید گفته کار خودش نبوده و بدون شاهد نمیتونید حکم مرتد بودن براش صادر کنید کاش برای دزدهاتونم اینقد زود حکم صادر میکردید

    • بدون نام

      برترینها : ازبهاره رهنما چه خبره سلامته ؟!

    • بدون نام

      اصول گراهای نیرنگ باز

    • علی حسینی

      این حرامزاده دیگه دهنشو زیادی باز کرده یعنی باید تیکه تیکه اش کنم

    • زهرا

      قربانیه.... سادست... بیماره...

    • بدون نام

      خودم کت قهوه ای تنش میکنم

    • رضا

      اعدامش کنین همه ارحت شیم بابا. شب میخوابیم تتلو صبح پا میشیم تتلو ...
      حالم از این مرتیکه مرتد به هم میخوره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اره دقیقا

    • رضا

      اعدامش کنین همه ارحت شیم بابا. شب میخوابیم تتلو صبح پا میشیم تتلو ...
      حالم از این مرتیکه مرتد به هم میخوره

    • بدون نام

      تتلو و أمثال هم پشتشون گرم ،،،توهين كنندگان به إمامان همانها كه تو حرم امام رضا بمب گذاشتند ،،،،چند روز پيش هم جلوي مسجد امام علي يه عده إيراني سازماندهي كرده بودند به مقدسات و معصومين حرفهاي ركيك،،،،اين افرادي كه اين نوع افراد كوك مي كنند.به بافت جامعه و ديگران كه سواد علمي و تاريخي درست ندارند ،،،،،خودشان باطلند و براي سرپوش گذاشتن باطل خودشان و كتمان حق و حقيقت حرمت شكني و قداست شكني مي كنند،،،،تا راه از بي راهه نمايان نشود و انها حكومت كنند به اسم مقدسات و خدا و إمامان،،،،

    • یاسین

      جالب

    • یاسین

      امیر تتلو بهترین و با استعداد ترین خواننده ی ایران بود ولی در ها رو به روش بستن چون اگه مجوز میگرفت همه ی خواننده ها از جمله همایون خان شجریان دیگه باید ماست هارو کیسه می کردن

    • بدون نام

      همایون شجریان :/ با تتلو هیچ فرقی نداره

    • بدون نام

      به نظر من که تتلو واقعا یکی از بهترین خواننده های ایرانی بود و اگه اینا بهش مجوز یه کنسرت تو ایران رو بهش میدادن کولاک میکرد.بعدم اونایی که میگن طرفدارای تتلو نوجوانان هستن،اینطور نیست.هر خواننده ای هم طرفدار کمستل و بزرگسال رو داره.بابا این پدرسگا پدر تتلو رو دراوردن با این کاراشون.ساییدنش از بس تو اتاق بازجویی نشوندنشو ازش چرتوپرت پرسیدن.یه عده هم درباره خالکوبیاش صحبت میکنن.بله من خودم اعتقاد دارم این کار ماله انسان های درست نیس ولی قشنگه دیگه

    • طاها

      با سلام حرف از شاهین نجفی زدید
      شاهین فقط نقد کرده
      ولی تتلو فحش رکیک داده
      لطفا اصلاح کنید متن رو متشکر !

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج