۷۷۴۹۳۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

نیازمند: با قلعه‌نویی فقط باید به قهرمانی فکر کرد

گلر جوان سپاهان امیدوار است با روندی که در پیش گرفته‌اند با هدایت قلعه نویی در نهایت فصل را با عنوان قهرمانی به پایان برسانند.

ورزش سه: پیام نیازمند، دروازه‌بان فصل جدید سپاهان یک پیروزی دیگر را جشن گرفته و در جدال مقابل فولاد خوزستان علیرغم باز شدن دروازه‌اش در چند صحنه شانس حریف را به حداقل رساند.

دستیابی به سومین پیروزی و حضور در رده دوم جدول اکنون باعث شده تا این گلر از انگیزه‌هایش برای رسیدن به قهرمانی و نمایش موفق‌تر در ادامه مسیر برای دستیابی به پیراهن تیم ملی صحبت کند.

وی در خصوص بازی با فولاد خوزستان که با برتری سه گله سپاهان به پایان رسید گفت: بازی خیلی خوبی بود و توانستیم با یک نتیجه خوب پیروز از زمین خارج شویم. اوایل بازی خیلی زود توانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم و ۲ گل بزنیم ولی متاسفانه در دقایق آخر نیمه اول گل خوردیم و کارمان کمی سخت شد ولی وقتی به گل سوم رسیدیم خیالمان از ۳ امتیاز بازی راحت شد.

فولاد خط حمله قدرتمندی دارد ولی عملکرد خوب خط دفاع باعث شد موقعیت زیادی به آنها ندهیم و خدا را شکر پیروز شدیم.

نیازمند با اشاره به روند رو به رشد سپاهان و بازگشت به جمع مدعیان گفت: تغییرات زیادی داشتیم ولی رفته رفته به هماهنگی لازم می‌رسیم و هر هفته بهتر می‌شویم و امیدوارم این روندی که در پیش داریم را بتوانیم ادامه دهیم و نتایجی در خور نام سپاهان بگیریم و بتوانیم هواداران را خوشحال کنیم.

نیازمند مدعی است طی هفته‌های اخیر نتوانسته نمایش مدنظرش را به اجرا بگذارد و انتظاری بالاتر از این از خود دارد و به دنبال دستیابی به آن است: متاسفانه چند هفته است که گل می‌خورم و با وجود اینکه همه می‌گویند عملکردم بد نبوده ولی خودم به هیچ وجه از خودم راضی نیستم و دوست دارم دروازه‌ام را بسته نگه دارم.

سپاهان تیم هجومی است و اگر دقت کنید نفرات خط دفاع در حملات هم شرکت می‌کنند و مدافعان ما روی گل‌ها نقش دارند و همین باعث می‌شود آمار گل خورده مان خیلی ایده‌ال نباشد. البته ۷ گلی که خوردیم بعضاً روی پنالتی، اتفاقات عجیب و غریب و اشتباهات داوری هم بوده است.

نیازمند: با قلعه‌نویی فقط باید به قهرمانی فکر کرد

وی ادامه داد: خط دفاعی خوبی داریم و نفرات دفاعی ما عملکرد خوبی در بازی‌ها داشتند و من باید تلاشم را بیشتر کنم تا با کمک هم بتوانیم در بازی‌های بعدی دروازه تیم را بسته نگه داریم. البته من در درجه اول به موفقیت تیم اهمیت می‌دهم و اینکه در روزهایی که گل خوردم تیم برنده شده است ناراحتی من را التیام داده ولی در هر صورت انتظارم از خودم زیاد است و باید عملکرد بهتری داشته باشم.

نیازمند امیدوار است عملکردش طی این فصل بتواند هواداران سپاهان را راضی نگه دارد و در اینباره می‌گوید: سپاهان گلرهای خوبی امثال آرمناک پطروسیان و رحمتی داشته است و من هم تلاش می‌کنم تا گلری باشم که سپاهان می‌خواهد. امیدوارم در ادامه طوری عمل کنم که خیال هواداران بابت دروازه راحت باشد.

گلر سپاهان در مورد اینکه به تیم ملی هم فکر می‌کند یا نه، گفت: صد در صد هر کسی دوست دارد پیراهن تیم ملی کشورش را برتن کند و من هم یکی از اهدافم رسیدن به پیراهن تیم ملی است. شرایط سنی خوبی دارم و هنوز راه زیادی در فوتبالم دارم. در اهدافم هست که به پیراهن تیم ملی هم برسم و امیدوارم چنین شرایطی برایم ایجاد شود. برای رسیدن به آن همه کار می‌کنم و همه تلاشم را به کار می‌گیرم.

نیازمند با اشاره به انتظار قهرمانی از سپاهان در پایان گفت: سپاهان تیم بزرگی است و همیشه انتظار قهرمانی از آن وجود دارد. البته صحبت کردن در این مورد راحت است ولی در شرایط لیگ و تیم‌های خوبی که حضور دارند واقعا رسیدن به قهرمانی کار دشواری است.

امیدوارم با ادامه نتایج خوب به آن برسیم. با این حال سابقه سپاهان در کنار حضور آقای قلعه نویی که یکی از پرافتخارترین مربیان لیگ ماست این امیدواری بزرگ را ایجاد می‌کند تا بتوانیم در ادامه فصل به موفقیت بزرگی دست پیدا کنیم و بازیکنان نیز با حضور ایشان به کمتر از این فکر نخواهند کرد و برای آن تلاش خواهیم کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج