۷۷۴۹۷۸
۳۰ نظر
۵۰۰۱
۳۰ نظر
۵۰۰۱
پ

لغو شهرآورد با کدام منطق؟

پرسپولیسی‌ها در حالی لغو شهرآورد را زمزمه می‌کنند که سازمان لیگ به اندازه کافی میان بازی‌ها فاصله ایجاد کرده است.

ایران ورزشی: بعد از صعود پرسپولیس به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برخی عوامل این باشگاه در خفا تلاش‌های بسیاری برای لغو بازی پنج شنبه هفته جاری مقابل استقلال دارند و می‌کوشند دربی را به زمان دیگری موکول کنند. این تلاش ها ناشی از مصدومیت های احتمالی و یا خستگی های ناشی از حضور در بازی های سنگین آن هم در آستانه رقابت آسیایی با السد قطر است.

پرسپولیس طبق برنامه یکم مهرماه در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر میزبان تیم سپیدر رود رشت است. شهرآورد پایتخت هم بر اساس برنامه‌ای که سازمان لیگ ارائه داده پنجم مهرماه برگزار می‌شود. این برنامه ریزی درست براساس منطق و عرف انجام شده و سازمان لیگ میان بازی پرسپولیس مقابل سپیدرود و بعد از آن بازی با استقلال چهار روز فاصله ایجاد کرده است.

البته استدلال پرسپولیسی ها در ارائه پیشنهاد لغو این بازی یا به نوعی تحت فشار قرار دادن سازمان لیگ، دیداری است که دهم همین ماه با السد برگزار می‌کنند و آنها به بهانه اینکه بازی دشوار در لیگ قهرمانان آسیا را پیش رو دارند زمزمه لغو بازی با استقلال را مطرح کرده اند تا به نوعی از گزند برگزاری بازی های فشرده مصون بمانند و بتوانند به نتایج دلخواه در این رقابت ها دست یابند.

لغو شهرآورد با کدام منطق؟

این درخواست ها به دلیل در پیش بودن بازی آسیایی اما باز هم عاری از منطق و استدلال فوتبالی است و پرسپولیسی ها باید طبق برنامه ای که پیش روی شان قرار داده شده در بازی های آتی حاضر شوند و هیچ دلیل روشنی برای عقب انداختن بازی های پیش روی سرخ ها در لیگ و تعویق دربی وجود ندارد.

سازمان لیگ پیش از این باشگاه استقلال را به دلیل بی توجهی به برنامه ریزی و امتناع از حضور در سوپر جام بازنده اعلام کرد و تلاش های مسئولان این باشگاه در تغییر رای اعمال شده نیز هیچ اثری نداشت.

تصمیمی که سازمان لیگ در مواجهه با رفتار باشگاه استقلال اتخاذ کرد کاملا قانونی بود و با حمایت کارشناسان هم مواجه شد و حالا نیز انتظار می‌رود سازمان لیگ تحت الشعاع درخواست های احساسی باشگاه پرسپولیس قرار نگیرد و تصمیمی اتخاذ کند که در آن رگه هایی از جانبداری از باشگاه پرسپولیس دیده نشود.

بعد از بازنده اعلام شدن استقلال در سوپر جام این حس میان هواداران و حتی مسئولان باشگاه استقلال به وجود آمده که احیانا سازمان لیگ به سمت باشگاه پرسپولیس گرایش دارد هرچند که تجربه ثابت کرده چنین گرایش هایی در فوتبال ایران وجود ندارد و اساسا عرصه برای چنین رفتارهایی باز نیست اما چنانچه در زمان برگزاری دیدار سرخابی ها تغییری ایجاد شود، بدون شک چنین تصویری در ذهن تقویت می‌شود که احیانا سازمان لیگ به سمت باشگاه پرسپولیس گرایش دارد.

تردیدی نیست حال شاید اگر میان بازی های آتی پرسپولیس کمتر از چهار روز فاصله وجود داشت، سازمان لیگ باید برای راحتی و آسودگی نماینده فوتبال ایران در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا اقدامی انجام می‌داد وحتی لغو دربی هم با اعتراض جبهه استقلالی ها مواجه نمی‌شد.

اما به جهت آنکه اساسا فاصله مناسبی میان بازی های آتی پرسپولیس در لیگ و لیگ قهرمانان آسیا وجود دارد و پرسپولیس حداقل چهار و حداکثر پنج روز یک بار مقابل رقبایش قرار می‌گیرد، لغو بازی ها با هیچ منطقی جور نیست و سازمان لیگ هم نباید تن به چنین تغییری دهد و تمام بازی ها باید طبق برنامه برگزار شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مرتضی

      چرا سفسته میکنید، زمان و موقعیت این بازی با اون بازی که اصلا قابل مقايسه نیست

    • ب

      نویسنده کیسه شما اصلا خودشو ناراحت نکن پرسپولیس کبیردربی رو هم میبره پس با استدلال شما سازمان لیگ قطر به سمت السدگرایش داره که بازی قبل از پرسپولس رو برا نماینده کشورش به تعویق انداخته شما در نرید ترکیه .......

    • بدون نام

      اولا استقلالی عزیز جام سوپر جام کو !؟؟
      دوما استقلال و الدحیل و السد با کدام منطق فوتبالی بازی های قبلیشون لغو شد.

    • بدون نام

      کیسه کش از چی میسوزی ؟ از چی میترسی ؟
      آخه نفهم بازی سوپر جامو با این بازیا یکی میدونی ؟ تقصیر تو نیست مقصر مکتب کیسه هستش .

    • بدون نام

      هههه جرات دارن بازی شهراورد رو عقب بندازن

    • 6×4

      کیسه کش چطور بازی تیمت تو لیگ بخاطر بازی مقابل السد که هیچ امیدی به بازگشت نداشت لغو شد نیومدی زر بزنی؟؟؟؟

    • بدون نام

      بازی باید وقت خودش انجام شود

    • جلیل

      اصلا مسولان و مربی تیم درخواست لغو ندادن فرافکنیه

    • بدون نام

      قصه نوشتی

    • خدایی

      پس بازی کیسه با نفت مسجدسلیمان طبق کدام منطق به تعویق افتاد؟

    • بدون نام

      مگه ما کیسه کشیم فرار کنیم؟ برانکو گفته بازی میکنیم تمام.شما هم برا خودت چرت ننویس نویسنده کیسه کش ششتایی شیر همیشه شیره حتی اگه زخمی و خسته باشه

    • ایرانی.

      اخه چراالکی حاشیه سازی وقصاص قبل ازجنایت میکنین.کجاپرسپولیس همچین درخواستی داده؟ مگه همین یکی دوروزپیش برانکوعلنانگفت هیچ درخواست ویاانتظاری برای تعویق دربی نداره.چراالکی شانتاژمیکنین؟.

    • بدون نام

      بد داری میسوزی اس دق لالی

    • ششتقلال

      نویسنده کیسه کش برو کیستو بکش معلومه از صعود پرسپولیس خیللللللللللللی میسوزییییییی

    • بدون نام

      اره ارواح عمت همه بازی ها باید طبق برنامه جلو بره به جز بازی های استقلال.خوبه بازی استقلال قبل السد و لغو کردن

    • بدون نام

      دقیقا معلوم بود یه کیسه ی عقده ای هستی با این نوشتنت تورا چه به سازمان لیگ .

    • بدون نام

      چرت وپرت مینویسی گرایش به لنگ معلومه ..چراحرف مفت میزنی مزخرف نویس

    • سیاوش

      چقدر عقده و حقارت در نگارش متن موجود بود
      نگارنده متن اصلا تفاوت ها را نخواسته که ببینه
      و بشدت طرفداری از کیسه از متنش پیدا بود
      باید بداند این نویسنده ....
      که
      پری
      ولیس و شخص برانکو و سید جلال بر انجام دربی در تاریخ مورد نظر تاکید داشتند
      پس این همه روده درازی به چه خاطر بود ؟؟؟؟!!!؟؟؟
      خخخخخحح

    • حسین ابوحیدری

      واقعا معتقدم عوامل ورزش سه اکثرا با پرسپولیس مشکل دارند
      اولین منطق این موضوع حمایت از تنها نماینده ایران در آسیا است تا رسیدن به فینال

    • بدون نام

      تو قطر همه کار میکنند که تیمشون صعود بکنه بعد تو ایران همه کار میکنند که نماینده ایران صعود نکنه چون اینجا استقلال پرسپولیسه

    • بدون نام

      نویسنده استقلالی شما تعیین میکنید با منطقه با بی منطق؟؟؟

    • بدون نام

      چرا چرت و پرت میگی؟ هیچ کس از باشگاه برای تعویق دربی درخواست یا تلاشی نکرده. دقیقا داری همون راهی رو میری که نود رفته ولی آخرش به شکست ختم میشه.

    • محند

      اخه شما که این متن رو گذاشتی شرفت کجا رفته پست فطرتی هم حدی داره سوپر جام کجا لیگ قهرمانان کجا انجا دو تیم ایرانی بازی داشتن بدون هیچ فشتری از مسابقات اینجا بحث ایران مطرحه اما شما طرفدارن ابی جون به جونتون کنند پست فطرتی تو ذاتتونه

    • بدون نام

      نترس کیسه کش.پرسپولیس هیچ درخواستی برا لغو بازی نداده و نمیده.
      بعدم اینجا بحث ملی درمیانه.که بعضیا میترسن پرسپولیس با این شرایطش قهرمان بشه.
      نخواسته که فرار کنه ترکیه خوشگذرانی.میخواد از حیثیت ایران دفاع کنه که بعضیا بردنش

    • بدون نام

      شما نظر شخصیتو در این مورد ابراز نکن یکی از مواردی که توی اساسنامه فدراسیون برای لغو یه بازی اومده این بوده که یکی از دو طرف توی بازی های بین المللی مثل همین بازی حضور داشته باشه یکم اطلاعات داشتن بد نیست فکر نکن خواننده مطالب اطلاع از هیچی نداره

    • بدون نام

      اولا که چرت و پرت نوشتید کاملا معلومه که نویسنده از حذف کیسه از آسیا خیلی سوخته , دوما چه کسی از پرسپولیس تقاضا کرده که بازی لغو بشه ؟؟؟ هم برانکو و هم باشگاه رسما اعلام کردند دربی باید برگزار بشه , برفرض محال که پرسپولیس همچین درخواستی داشته باشه چه فرقی میکنه با وضعیت کیسه که تقاضا کرد و بازی خودش رو با نفت مسجد سلیمان کلا کنسل کرد و هفته ها گذشته و از بازی مجدد خبری نیست , شرم آوره که یک نویسنده ورزشی اینجوری حق رو زیر پا بذاره و با مزخرف نویسی قصد تخریب تنها نماینده ایران در آسیا رو داشته باشه

    • علی

      نویسنده عزیز
      امیدوارم جیره خوار باشگاه استقلال نباشی
      ضمنا یه بازی استقلال بخاطر بازیش با السد لغو شد
      خدا هرچی بخواد همون میشه ، مطالب جنابعالی و تمام فشارهایی که میخاد پرسپولیس تو لیگ قهرمان نتیجه نگیره ، در مقابل مصلحت خدا ، پشیزی ارزش نداره و شما و سایر رفقاتون هم در مقابل اراده خدا هیچ عددی نیستین حتی اگه پرسپولیس رو با یه لشکر غایب به مصاف السد بفرستید

    • pesare sorkh

      این نویسنده کیسه دقیقا منطقه سوزشش کجاست

    • هر چی.برانکو بگه..

      ماهیچ درخواستی برای لغو ندادیم.

      وباقدرت میجنگیم زنده باد پرسپولیس

    • بدون نام

      پارسال با پنج ملی پوش فیکس تیم ملی ن بازی جلو گسترش ن جلو پارس جم ن تنها لغو نشد بلکه ی ساعتم ب تعویق نیافتاد جاش بازی کیسه با نفت مسجد سلیمان بخاطر نیمکت نشینی تو ایم ملی لغو شده .حالا تو حساس ترین زمان پرسپولیس ک همه بایدپشت تیم باشن این دربی رو با بازی سوپرجامی مقایسه میکنن ک حساسیتی برا تیما نداشت .اونوقت نویسنده کیسه کش چقدر بهش فشار اومده ک دنبال حاشیه برا سرورشه .اگه الان جای پرسپولیس کیسه صعود کرده بود ن تنها تاده روز قبل بازیش تو اسیا تمام بازیاشو لغو کرده بودن بلکه وزیر ی چند میلیارد پاداش و صداوسیما هم روزی دو بار برطبل شادانش میکوبید مثل حذف السد تو پنالتیای دوسال پیش ...الحق ک پرسپولیس مظلومترین تیم ایرانه وکیسه منفور هم تیم حکومت از بدو تاسیس تابحال

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج