جاباما
۷۷۵۳۵۴
۷ نظر
۵۰۰۶
۷ نظر
۵۰۰۶
پ

تذکر به ۴ وزیر درباره حادثه تروریستی اهواز

نمایندگان مشهد، تهران و ارومیه در تذکری به وزرای کشور، اطلاعات، دفاع و امور خارجه خواستار شناسایی عاملان حادثه تروریستی اهواز و برخورد سریع و جدی با آنها و تحویل مسببین این حادثه به قوه قضاییه شدند.

خبرگزاری فارس: تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور در نشست علنی امروز مجلس (یکشنبه اول مهر ۹۷) توسط علی اصغر یوسف‌نژاد عضو هیأت رئیسه مجلس قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است.

علی محمد شاعری نماینده مردم بهشهر در تذکری به وزرای کشور و اطلاعات عنوان کرد که علت عدم آمادگی در پیشگیری و مقابله جدی با حادثه تروریستی اهواز چیست؟ چرا در شرایط حساس کنونی نیروهای امنیتی توان پیش‌بینی و آمادگی لازم را نداشتند؟

احمد سالک و علیرضا سلیمی نمایندگان اصفهان و محلات در تذکری به رئیس جمهور عنوان کردند شما به وضع سخت معیشت و عدم قدرت خرید مردم و نارضایتی آنها واقف هستید، امید است با صدور دستور به مصاحبه‌های وزرا سامان دهید که موجب نشود روزانه در جامعه تشنج و ناامیدی ایجاد شود. همچنین این دو نماینده به وزرای صنعت، رفاه، نفت و دفاع عنوان کردند که هرچه سریعتر نسبت به جلوگیری از صادرات مواد اولیه واحدهای صنعتی مانند تولیدات پتروشیمی‌ها و مواد خام اقدام کنید تا زمینه رشد تولید ملی و هدایت حجم نقدینگی به سمت تولید کالاهای ایرانی فراهم شود.

سید محمد جواد ابطحی نماینده مردم خمینی‌شهر در تذکری به رئیس جمهور خواستار سهمیه‌بندی کالاهای اساسی با توجه به گرانی افسارگسیخته کالاها و مختل شدن معیشت مردم به ویژه اقشار متوسط و ضعیف و همچنین اعمال کارت سوخت برای جلوگیری از قاچاق مواد سوختی شد.

شهاب نادری نماینده مردم پاوه در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی عنوان کرد که چرا به مشکل عشایر در کشور هیچ توجهی نمی‌شود.

حسین‌علی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در تذکری به رئیس جمهور خواستار صدور دستور برای تسریع در پرداخت همه بهای گندم خریداری شده از کشاورزان شد.

اکبر رنجبرزاده نماینده مردم اسدآباد در تذکری به رئیس جمهور و وزاری صنعت و راه عنوان کرد که حمل و نقل کشور به شدت در معرض خطر افزایش قیمت قطعات مورد نیاز قرار گرفته است.

سید هادی بهادری نماینده مردم ارومیه به وزیر آموزش و پرورش درباره حذف تصویر دریاچه ارومیه از نقشه ایراد در کتب درسی تذکر داد.

نصرالله پژمان‌فر، علیرضا محجوب و نادر قاضی‌پور نمایندگان مشهد، تهران و ارومیه در تذکری به وزرای کشور، اطلاعات، دفاع و امور خارجه خواستار شناسایی عاملان حادثه تروریستی اهواز و برخورد سریع و جدی با آنها و تحویل مسببین این حادثه به قوه قضاییه شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدا بفریاد ملت برسه... چه اوضاعی شده!!!

    • کریمی

      خدا رحم کنه و لعنت کنه کسی که فکر مردم نیستند

    • بهزاد

      دریاچه ی ارومیه از روی نقشه ی ایران روی پولها و هم از کتابها حذف شد.بعد ما یه چیزی میگیم زود به ما میگید پان ترک.

      پاسخ ها

      • حمید معصومی نژاد

        چیطوری پان ترک؟

    • بدون نام

      باید در وزارتاطلاعات خانه تکانی شود

    • بدون نام

      اشتباهی به جای حذف دریای خزر ، دریاچه ارومیه رو حذف کردن
      و در کل خاااااااااااااااااااااااک

    • ناجی

      وضعیت گرانی افسارگسیخته ومعیشت مردم درست شودخودمردم امنیت رابرقرارمیکنند وضع خوراک وزندگی سخت تر از آن چیزی شده که بخواهیم توضیح دهیم آیا اقتصادمقاومتی همین بود؛؛ازهمه جالبتر آن نماینده که دراین وضعیت گرانی وفساداقتصادی وناامنی ؛هشدار حذف دریاچه ازکتاب درسی رامیدهدامیدواریم که درانتخاب نمایندگان در آینده بهتر دقت کنیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج