۷۷۵۳۵۹
۶ نظر
۵۰۰۲
۶ نظر
۵۰۰۲
پ

مزاحم تلفنی به عذرخواهی با نصب بنر مکلف شد

رییس حوزه قضایی بخش دشتابی شهرستان بویین زهرا گفت: در راستای صدور احکام جایگزین حبس، یک مزاحم تلفنی به عذرخواهی از خانواده شاکی با نصب بنر مکلف شد.

خبرگزاری ایرنا: رییس حوزه قضایی بخش دشتابی شهرستان بویین زهرا گفت: در راستای صدور احکام جایگزین حبس، یک مزاحم تلفنی به عذرخواهی از خانواده شاکی با نصب بنر مکلف شد.

فرهاد غفاری روز یکشنبه با اعلام این خبر افزود: قاضیان محاکم طبق فصل نهم قانون مجازات اسلامی جدید که مصوب سال ۹۲ است می توانند بنا به برخی شرایط از مجازات های جایگزین حبس در حق محکوم استفاده کنند.

وی اضافه کرد: یکی از سیاست های اصلی قوه قضاییه در سال های اخیر کاهش جمعیت کیفری زندان با استفاده از مجازات های جایگزین حبس است که خوشبختانه گام های موثری در این زمینه در استان قزوین برداشته شده است.

غفاری همچنین گفت: به عنوان مثال فردی که به اتهام توهین و مزاحمت تلفنی از طریق پیام و شبکه اجتماعی تلگرام به تحمل ۲ ماه حبس تعزیری محکوم شده بود به علت فقدان سابقه کیفری، جوان بودن و وضعیت فردی، اجتماعی و خانوادگی مشمول مجازات جایگزین حبس شد.

رییس حوزه قضایی بخش دشتابی افزود: در راستای اجرای مجازات‌های جایگزین حبس، فرد محکوم به نوشتن بنر عذرخواهی از خانواده شاکی و تعهد دادن برای تکرار نکردن چنین عملی در آینده مکلف شد.

وی ادامه داد: همچنین مطالعه کتاب خانه عنکبوت نوشته نورالله قدرتی و ارایه خلاصه بخش سوم آن در خصوص آسیب های اجتماعی و شبکه های مجازی، حفظ و فراگیری روایت نقل شده از امیرالمومنین (ع) و پرداخت جزای نقدی در حق دولت از دیگر تکالیف این محکوم در راستای سیاست های جایگزین حبس است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اميرخان

      مزاحم تلفني و كسي كه تو شبكه هاي اجتماعي به ادم و خونوادش فحاشي و هتاكي ميكنه يعني ابروي يك مسلمان رو برده و در اسلام ابرو هم رديف خون ياد شده يعني كسي كه ابروش ريخته شده خونش ريخته شده و همون مجازات دو ماه حبس هم اندك بود حالا كه اقايون اون رو هم با يك بنر دو متري جايگزين كردن واقعا جاي تاسف داره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه این آدم برادر یا پسر خودت بود، این حرفو نمیزدی.
        وقتی کسی سابقه نداره، اینکه به همین راحتی بندازیمش توی زندان، حتی برای دو ماه آینده اونو نابود می‌کنه. این خودش یه جنایت‌های!

    • الی

      خیلیم خوبه

    • کریم

      احسنت به این قاضی
      مستدام باشید

    • عبدالمالک ریگی

      فقط به خاطر اینه که دولت حق جریمه بگیره وگرنه دلشون نمیسوزه خخخخخخ

    • بدون نام

      اقاي بدون نام (١٦:١١) كه براي دوستمون نوشتي لابد خودت برادر يا پسر نداري كه ميگي مزاحمين نوانيس مردم رو بايد تنبيه كرد بايد در جواب خودت گفت يا خودت ناموس نداري كه بفهمي كسي مزاحم ناموست بشه چقدر واست دردناكه يا برات اهميت نداره كسي مزاحم ناموست بشه و قطعا برادر و پسر خودتم جزو مزاحمين نواميس مردم هستن كه جوش زندان رفتن اينجور بيشرفارو ميزني

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج