۷۷۵۶۱۰
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

روایت شهروز ابراهیمی از حضور در یک سریال

شهروز ابراهیمی بازیگر سینما و تلویزیون به‌زودی با سریال تلویزیونی «خانواده دکتر ماهان» به جعبه جادویی بازمی‌گردد.

هنرآنلاین: شهروز ابراهیمی بازیگر سینما و تلویزیون به‌زودی با سریال تلویزیونی «خانواده دکتر ماهان» به جعبه جادویی بازمی‌گردد.

روایت شهروز ابراهیمی از حضور در یک سریال

او درباره این سریال و حضور در آن بیان کرد: فیلمبرداری بخشی از سریال «خانواده دکتر ماهان» در تهران و بخش دیگر آن در شمال کشور در حال انجام است. من در سریال در هر دو بخش بازی داشتم. بازی من تا الان به اتمام رسیده است اما از آنجایی که سناریو این سریال به‌روز نوشته می‌شود ممکن است بازی من هم در آن ادامه داشته باشد.

ابراهیمی درباره نقش خود نیز گفت: همیشه به دوستان می‌گویم فیلمنامه‌هایی که نوشته می‌شوند یک ایراد اساسی دارند؛ یا همه کاراکترها مثبت هستند یا منفی، در حالی که همه ما تقریبا شخصیت‌های خاکستری داریم و هیچ‌کس خوب مطلق یا بد مطلق نیست.

این نقش هم خاکستری است و امیدوارم از پس آن برآمده باشم.وی افزود: کارگردانی این مجموعه در بخش تهران بر عهده راما قویدل بود و از جایی به بعد علی‌محمد قاسمی نیز به جمع ما پیوست و کارگردانی بخش‌های شمالی بر عهده وی قرار گرفت.

در مجموع تجربه خوبی را پشت‌سر گذاشتم و با تیم بسیار خوبی کار کردم چرا که برای من در کنار کیفیت نقش، گروه هم اهمیت دارد و خوشحالم که در این جمع دوست‌داشتنی حضور یافتم.بازیگر سریال «ماه و پلنگ» در پاسخ به این سوال که ساخت آثاری در حوزه حفظ محیط‌زیست تا چه اندازه جایشان در رسانه ملی خالی است، اظهار کرد: بسیار زیاد، در همه جای دنیا از این دست آثار ساخته می‌شود ولی باید یک هدف پشت آن باشد و ساخت آنها ادامه‌دار باشد و صرفا به یک کار ختم نشود.

باید فرهنگ‌سازی شود و این فرهنگ‌سازی هم ابتدا در خانواده شکل می‌گیرد. باید از کودکی به فرزندانمان حفاظت از محیط زیست و طبیعت را آموزش دهیم. قطعا ساخت این سریال‌ها تاثیرگذار است، اما تعدادشان اندک است. «خانواده دکتر ماهان» در کنار فرهنگ‌سازی که انجام می‌دهد، قصه‌هایی در خود دارد که جذاب هستند و صد درصد درباره محیط زیست نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج