جاباما
۷۷۵۶۸۹
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

کشف یک قابلیت جذاب مخفی در آیفون‌های جدید

در روزهای اخیر آیفون های جدید اپل و از جمله آیفون ایکس اس و آیفون ایکس اس مکس برای فروش عرضه شده اند و برخی متخصصان از شناسایی قابلیتی جذاب در آنها خبر داده اند.

خبرگزاری مهر: در روزهای اخیر آیفون های جدید اپل و از جمله آیفون ایکس اس و آیفون ایکس اس مکس برای فروش عرضه شده اند و برخی متخصصان از شناسایی قابلیتی جذاب در آنها خبر داده اند.

کشف یک قابلیت جذاب مخفی در آیفون‌های جدید

بررسی این دو گوشی اپل نشان می دهد که در هر دو مدل از یک آنتن اضافی استفاده شده است که نه تنها پشتیبانی از شبکه های نسل چهارم ال تی ای را ارتقا می بخشد، بلکه باعث می شود در برخی نقاط که پوشش مخابراتی و کیفیت آنتن دهی چندان مطلوب نیست، آیفون کماکان برای گفتگو با سایرین قابل استفاده باشد.

به نظر می رسد این قابلیت مخفی که اپل نیز در زمان رونمایی از آیفون های تازه خود به آن اشاره نکرده بود، باعث برتری محسوس این گوشی های جدید در مقایسه با رقبا شود. زیرا کیفیت بهتر آنتن دهی به دسترسی مناسب تر به خدمات دیتا نیز منجر می شود.

استفاده از آنتن اضافه باعث می شود که آیفون های تازه در زمینه دسترسی به خدمات دیتا در مقایسه با آیفون ایکس که سال قبل عرضه شده بود، سرعتی دو تا سه برابر بیشتر داشته باشند.

به عنوان مثال آزمایش گوشی آیفون ایکس در شبکه مخابراتی ای تی اند تی نشان می دهد سرعت بارگذاری اینترنتی با این گوشی از ۱۴.۸۸ مگابیت در ثانیه فراتر نمی رود، اما در صورت استفاده از آیفون های ایکس اس و ایکس اس مکس این سرعت به رقم ۷۲.۲۴ مگابیت در ثانیه افزایش می یابد. این سرعت در مورد گوشی های مذکور در شبکه مخابراتی تی - موبایل به ترتیب ۱۹.۳۵و ۵۹.۹۲ مگابیت در ثانیه و در شبکه مخابراتی وریزون به ترتیب ۱۶.۱۰ و ۶۲.۲۰ مگابیت در ثانیه بوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • AAAAAAA

      کشف یک قابلیت جدید برای پراید آیا میدانستیم پراید مقابل بیمارستان ها بوق نمی زند ‌دوغ میزند هاهاها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج