۷۷۵۷۲۴
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

نوراللهی و یک کرنر خاطره انگیز دیگر

سانتر نوراللهی زمینه ساز گل پیروزی بخش آدام همتی در مقابل سپیدرود شد.

ورزش سه: احمد نوراللهی در این بازی به عنوان هافبک دفاعی بازی می کرد و دلیل این تغییر پست و بازگشت به پست تخصصی، نیمکت نشینی کمال کامیابی نیا برای جلوگیری از محرومیت بود. نوراللهی که باتوجه به این موضوع، تمایلات دفاعی بیشتری داشت، پشت اکثر ضربات کرنر می ایستاد تا با استفاده از توانایی سانترش، مهاجمان پرسپولیس را صاحب موقعیت کند.

آخرین ضربه کرنر او سرانجام به بار نشست و تبدیل به گل شد. اگرچه مهاجمان نتوانستند ضربه سر بزنند، اما تیزهوشی آدام همتی و استفاده از توپ سوم باعث شد تا پرسپولیس از سپیدرود پیش بیفتد و به نوعی سانتر احمد نوراللهی زمینه ساز این گل شود.

نوراللهی پیش تر هم کرنرها و سانترهای خاطره انگیزی را به ثبت رسانده بود. ارسال کرنر در وقت های اضافی بازی با پدیده در هفته سیزدهم لیگ شانزدهم، با ضربه سر وحید امیری تبدیل به گل شد تا یکی از جذاب ترین خاطرات آن فصل پرسپولیسی ها با ارسال زیبای نوراللهی به دست آید. بوسه احمد بر توپ پیش از ارسال آن، تصویری ماندگار برای پرسپولیسی ها به شمار می رود و همچنین، زمانی ارزش این سانتر دقیق بالا می رود که بدانیم نوراللهی قرار بود آن زمان از پرسپولیس جدا شود و به عنوان بازیکن سرباز به تراکتورسازی بپیوندد.

در لیگ چهاردهم و اولین بازی لیگ برتری برانکو در تیم پرسپولیس هم نوراللهی یک پاس گل خاطره انگیز داده بود. در بازی با سپاهان، سانتر نوراللهی پس از سایش به سر نوری به زنده یاد هادی نوروزی رسید و او با ضربه ای دقیق موفق شد دروازه سپاهان را باز کند.

نوراللهی و یک کرنر خاطره انگیز دیگر

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اندیشه‌ی خوب

      برانکو

    • 《 ** پاسارگاد ** 》

      این بازیکن الحق که باتعصبه و بی حاشیه و کم ادعا و همیشه و همه حال حاضر و آماده است... زنده باد پرسپولیس .. زنده باد احمدنورالهی ♡♡♡

    • 《 ** پاسارگاد ** 》

      این بازیکن فوق العاده باتعصب و بی حاشیه و پُرتلاشه... الحق که از بهترینهای پرسپولیسه♡♡پس درود بر احمد با تعصب♡♡وهمچنین زنده باد پرسپولیس برانکو.♡♡

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج