۷۷۵۷۷۴
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

نیکبخت: شرایط دربی کاملاً متفاوت است

بازیکن سابق استقلال تهران گفت:شرایط پرسپولیس نسبت به استقلال بهتر است اما دربی شرایط خاص خودش را دارد این دلیل بر این نمی‌شود چون پرسپولیس حال و هوای بهتری دارد از پیش‌برنده است.

خبرگزاری فارس: علیرضا نیکبخت واحدی در خصوص دربی پایتخت و اینکه چه نتیجه‌ای رقم می‌خورد اظهار داشت: در حال حاضر شرایط پرسپولیس نسبت به استقلال بهتر است اما دربی شرایط خاص خودش را دارد این دلیل بر این نمی‌شود چون پرسپولیس حال و هوای بهتری دارد از پیش‌برنده است چرا که شرایط دربی کاملاً متفاوت است، بازیکنان با انرژی و انگیزه مضاعفی به میدان می‌روند و مطمئناً بازی متفاوتی نسبت به بازی‌های لیگ است.

وی در ادامه درباره اینکه کدام یک از دربی‌ها برای شما جذاب بوده است، گفت: من همه دربی‌هایی که بودم را دوست دارم فکر می‌کنم خیلی از رکوردها را در دربی زدم اما سال ۸۲ یا ۸۳ بود که توانستیم با استقلال، پرسپولیس را ۲ بر یک شکست دهیم آن دربی برای من جذاب بود در آن بازی دنده من شکست و فکر می‌کنم حامد کاویانپور بود که باعث شد که من آسیب ببینم اما با بردی که به دست آوردیم حال و هوای خوبی به دست آوردیم.

علیرضا نیکبخت واحدی در ادامه درباره شرایط استقلال نیز گفت: شفر باید مثل سال گذشته از بازیکنان به خوبی استفاده کند به هر حال شرایط استقلال متفاوت است و شرایط بدی هم نیست باید شفر از بازیکنان باکیفیت و باانگیزه استفاده کند تا بتواند به پیروزی برسد. ابتدا باید شرایط طوری باشد که در ابتدا گل نخوریم تیم‌هایی که بتوانند اول خوب بجنگند و گل نخورند می‌توانند دروازه حریف را باز کنند.

وی در ادامه درباره اینکه کدام یک از بازیکنان استقلال می‌توانند تأثیرگذار باشند، گفت: به نظر من مرتضی تبریزی و طارق همام از استقلال می‌توانند در دربی تأثیرگذار باشند.

نیکبخت در پایان درباره اینکه از پرسپولیس کدام بازیکن تأثیرگذار و اینکه چه نتیجه‌ای در پایان رقم خواهد خورد، گفت: به نظر من در حال حاضر منشا بازیکن خوبی است که در این چند هفته خوب بازی کرده و شانس گلزنی در دربی را دارد اما نتیجه دربی را نمی‌شود پیش‌بینی کرد و به نظر من مهم این است که یک بازی خوب و جذابی را شاهد باشیم و تیمی که لایق پیروزی است سه امتیاز را کسب کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • موسوی

      عجب گلی به استقلال زدی با لباس قرمز

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج