۷۷۵۸۰۷
۱۷ نظر
۵۰۰۲
۱۷ نظر
۵۰۰۲
پ

قیام علی کریمی علیه فوتبال نتیجه گرا

جادوگر روی نیمکت هم ترجیح می‌دهد رفتاری متفاوت نسبت به آنچه در سابقه ذهنی فوتبالدوستان وجود دارد انجام دهد؛ حتی اگر به قیمت دور شدن تیمش از هدف باشد.

ورزش سه: مصاف شب گذشته پرسپولیس و سپیدرود یک بازی معمولی از جنس لیگ هجدهم نبود. به راحتی می‌توان گفت نبردی بین عشق و زندگی برای طرفداران پرسپولیس بود. عشقی به نام علی کریمی که بر روی نیمکت سپیدرود نشسته بود و زندگی‌ای به نام پرسپولیس که در روز اول مهر هم آن را تنها نگذاشتند. عشق سکوهای آزادی به جادوگر محبوب را قبل از شروع بازی می‌توان حس کرد.

جایی که تماشاگران شعارهای همیشگی خود را سر داده و از علی کریمی حمایت کردند. اما اوج این اتفاق درست بعد از شروع مسابقه و در دقیقه ۸ رخ داد. جایی که تمام استادیوم یکپارچه به شدت علی کریمی را تشویق کردند و او رو به تمام سکوها به این ابراز احساسات هواداران پرسپولیس پاسخ داد؛ اتفاقی که مشابهش تنها برای هادی نوروزی فقید اتفاق افتاد و برای دیگر اسطوره‌های پرسپولیس تکرار نشد. هرچند در بازی فصل گذشته دو تیم که جشن قهرمانی پرسپولیس نیز محسوب می‌شد سکوها کاملا تحت تاثیر علی کریمی قرار داشت.

قیام علی کریمی علیه فوتبال نتیجه گرا

قیام علی کریمی علیه فوتبال نتیجه گرا

قیام علی کریمی علیه فوتبال نتیجه گرا

این دیدار اما یک اتفاق جذاب هم در پی داشت که کمتر از آن نقل شد. با شروع ۴۵ دقیقه دوم کوروش ملکی، دروازه‌بان تیم سپیدرود رشت به منظور وقت‌کشی به زعم هواداران پرسپولیس و مصدومیت به زعم خودش، بارها روی زمین افتاد و کادرپزشکی را به مدد طلبید.

در یکی‌ این صحنه‌ها که در پانزده دقیقه پایانی رخ داد، پس از افتادن ملکی بر روی زمین، علی کریمی به نیمکت خودی رو کرد و اعتراضات فراوانی را به مربی دروازه‌بانانش وارد کرد و از او‌ خواست به ملکی بگوید وقت را پیش از این تلف نکند.

در ادامه و دو دقیقه بعد از این اتفاق، بار دیگر ملکی به علت تعلل در شروع بازی از داور کارت زرد دریافت کرد و قصد جر و بحث با داور را داشت که در این میان علی کریمی بار دیگر وارد شد و با داد زدن بر سر ملکی از او خواست هر چه زودتر بازی را شروع کرده و کاری به داور نداشته باشد.

اما بعد از پایان مسابقه وقتی با کوروش ملکی صحبت می‌کنیم او در رفتن لگنش را دلیل وقت کشی می‌دانست و اعلام کرد آقای کریمی از این موضوع خبر نداشته است. اما واقعیت به نظر می‌رسید چیز دیگری باشد؛ یکی از اعضای سپیدرود در گفتگو با خبرنگار ما ماجرا را به گونه‌ای دیگر توضیح می‌دهد.

اعضای کادرفنی ده دقیقه مانده به پایان مسابقه از علی کریمی درخواست کردند که بازی تاخیری را در پیش گرفته و با یک امتیاز استادیوم آزادی را ترک کنند؛ یک امتیازی که برای سپیدرود انتهای جدولی بسیار مهم و ضروری است.

درخواستی که مورد مخالفت کریمی قرار گرفته و این مربی اعلام کرده است بازیکنان تا پایان مسابقه مردانه در زمین حاضر شده و بجنگند. همین علت هم باعث شد که سرمربی سپیدرود اعتراض شدیدی را علیه دروازه‌بان تیمش انجام دهد و او را در همان زمین مسابقه تنبیه کند.

در فوتبالی که اکثر مربیان با اتکا به دفاع مطلق و‌ انجام یک بازی تاخیری مقابل تیم‌های بزرگ به دنبال کسب حتی یک امتیاز هستند، حالا علی کریمی روند متفاوتی را در پیش گرفته است و دوست ندارد با تاکتیک‌های تخریبی از زیبایی‌های بازی کاسته و بر روی اعصاب هواداران راه برود.

درست به مانند بازی شب گذشته که تقریبا در همه دقایق بازی توپ و میدان در اختیار پرسپولیس بود و آن‌ها فرصت‌های متعددی را بر روی دروازه تیم حریف ایجاد کردند. اما هیچگاه بازی شاهد یک دفاع منسجم از سپیدرود نبودیم و اگر حمله‌ای از سوی آن‌ها نمی‌دیدیم به این علت بود که زور کافی برای یورش به سمت دروازه پرسپولیس در ورزشگاه آزادی را نداشتند.

حال باید دید سپیدرودی‌ها در ادامه به بازی جسورانه و دور از دفاع مطلق خود ادامه داده و از انتهای جدول خارج می‌شوند و یا به مانند دیگر تیم‌های لیگ برتری به دفاع مطلق روی آورده و از جذابیت بازی کاهش می‌دهند، هرچند روحیه مبارزه طلبی علی کریمی این نوید را به هواداران سپیدرود می‌دهد که آنها حداقل ایستاده در جستجوی هدف خود باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این بشر عشقه عشق

    • بدون نام

      این بشر عشقه عشق

    • بدون نام

      علی کریمی فکر کنم تنها کسی باشد که واقعیت و مصلحت را فقط در زمین ودر عمل نشان داده و این شجاعت را هر کسی نداره .سرمربی تیم ملی ما باید از منش مربی ته جدولی یاد بگیره که باخت مهم نیست بازی مهم است

    • بدون نام

      کریمی بخاطر اینکه تیم لنگ به گل برسه گفت وقت کشی نکنه

      پاسخ ها

      • ایرانی.

        خخخ.بدبختای سولاخ اینم نگین چی بگین.همین سپیدرودکیسه تون جون بلب میکنه صبرکن.بعدشم توچکارباتیمای دیگه داری بروسرمبی الزایمریتونوکمک کنیدبدونه مربی کیسه س یوقت نره باشگاه دیگه.خخخ.

    • بهنام

      پرسپولیس قوی پرسپولیس ابر تیم ایران و اسیا پرسپولیس خدای مالکیت توپ و زمین ولی دیگه میشد دوتا ضدحمله بهش زد علی کریمی چیکار کرده برا تیمش مقابل پرسسپولیس نگا نکونام بندازین تو بازی مقابل استقلال خودشو نزدیک بود جر بده بس که داد زد بسه بابا انقد طرفداری الکی نکنید

      پاسخ ها

      • علی تاجی

        نکونام هرچه باشه مدرک مربیگری A را گرفته مث علی پلیکان یا به عبارتی مرغ ماهیخوار که نیس که امامی فر شده سرمربی تیم و جناب پلیکان هم مربی زیر دستشه .

    • بدون نام

      دفاع مطلق تو لیگ جواب نمیده چون تیم باید امتیاز جم کنه تا بمونه، امیدوارم سپید رود هم منسجم بشه و بمونه تو لیگ

    • بدون نام

      علی کریمی ی عشق واقعی .دوستت دارم علی جان .مرام پهلوانی با معرفت و به معنی واقعی کلمه انسانی شریف

    • مریم

      علی کریمی عشقه

    • بدون نام

      لنگی جماعت بارها سند خیانتش رو شده از بنگر بگیر وقتی با تراکتور مقابل لنگ حقیر 4 تا خورد،تا عالیشاه و الانم چسطوره ای بنام کریمی

    • بدون نام

      کیسه ها لطفا خفه . شما دم از وا دادن نکنید که تاریخ تیمتون پر از آشغاله .
      از نحیف بگم یا خاله فروزان که تنها بردتونو رقم زد یا عنایتی یا ........
      با هوچی گری و وزارت و فدراسیون و داورا هیچ جا نمیرسین

      پاسخ ها

      • رضا

        جرا سپاهان رانمیگید که حتی پارسال با وجود خطر سقوط همیشه تهاجمی بازی میکنه واکثرا باریاش بهترین بازی هفته میشه

    • مهدی فلاح

      استقلال سرور سطل آشغال




      علی کریمیو عشقه

    • یاران 57

      آقای کریمی بازیکن 35دقیقه ای خوبی بود ولی فکر نکنم مربی بشه، کاش معنی اسطوره میداتستیم،، فنج. ، کرگدن نکنید

    • علی تاجی

      علی پلیکان رو چه به مربی گری . کسیکه هنوز مدرک A آسیا رو نداره کی سرش از مربی گری میشه . علی پلیکان یا به عبارتی مرغ ماهیخوار باید حالا بره رشت کله ماهی بندازن بهش بجای ماهی . دیروزم وقتی لنگیا چسطوره شونو تشویق میکنن که بهشون امتیاز بده بایدم سر دروازبانش داد بزنه ملکی دروازبان هم باید بعد از بازی سر علی پلیکانو میکرد تو سطل آشغال حیف ملکی که افتاده زیر دست جناب مرغ ماهیخوار .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بخدا.این.یعنی.کریمی.مربی.نیست.فقط.بلده.پاچه.این وان.بگیره. هنوزمربی.گری.Aرا.نداره.این.باید بره.مربی.دسته.سه بشه.انشالله

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج