۷۷۵۹۲۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

چک: آرسنال راه بردن را فراموش کرده بود

آرسنال این روزها روی نوار پیروزی قرار دارد و روزهای بد آغاز فصل را از یاد برده است.

ورزش سه: پس از کسب ۴ برد متوالی در لیگ برتر، توپچی ها حالا در رده پنجم و شش امتیازی لیورپول صدرنشین قرار گرفته اند. آنها در لیگ اروپا نیز موفق به شکست حریف خود شدند.

توپچی ها روز گذشته با دو گل بر اورتون غلبه کردند و مهم تر اینکه گلی دریافت نکردند. به نظر می رسد که روزهای خوب آرسنال با اونای امری، تداوم داشته باشد.

پتر چک، گلر آرسنال در مورد شرایط تیمش به خبرنگاران گفت:« هر باشگاهی که در سال های اخیر فاتح جام های ارزشمندی شده، دقیقا می دانسته که چگونه باید به این مهم دست یابد. این در هر ورزشی یک اصل ثابت شده است. آرسنال سال هاست که قهرمان لیگ نشده و هر چقدر این قضیه ادامه داشته باشد و طولانی تر شود، سخت تر نیز خواهد شد. ما باید هر چه زودتر به این ناکامی پایان دهیم.»

چک ادامه داد:« فصل را با یک مربی با ایده های جدید شروع کردیم. ما سعی کرده ایم، ذهنیت پیروزی در هر بازی و پیشرفت را در دستور کار قرار دهیم. هر روز سخت تمرین می کنیم و امیدواریم هر چه زودتر بتوانیم به تیمی تبدیل شویم که بتواند فاتح لیگ برتر شود.

پیش از این(زمان ونگر)، راه پیروزی در بازی هایی که گره می خوردند را بلد نبودیم و سعی می کردیم روی فلسفه خودمان پایبند بمانیم اما برخی مواقع نیاز است که در یکسری دیدارها بد بازی کنید ولی در نهایت حتی با نتیجه ۱-۰ پیروز شوید.

برابر اورتون مقاطع سختی را پشت سر گذاشتیم ولی در نهایت توانستیم پیروز شویم و گلی هم دریافت نکنیم که اتفاق مثبتی است.این همان اصلی بود که ما فراموش کرده بودیم؛ پیروزی به هر قیمتی.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج