جاباما
۷۷۶۰۹۶
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

نقوی حسینی: ضعف امنیتی خودمان را بشناسیم

نقوی‌حسینی درباره حمله تروریسی به اهواز گفت: ما قطعا ضعف امنیتی داریم و مسوولان باید در این رابطه پاسخ‌گو باشند.

خبرآنلاین: سید حسین نقوی حسینی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی درباره حمله و تروریستی به رژه نظامی اهواز گفت: روز ۳۱ شهریور روز اقتدار نظامی و ملی ما است که در همه استانها رژه نظامی برگزار می شود و این موضوع وحشت به اندام دشمنان ما می اندازد و در همین راستا تلاش می شود تا این اقتدار به حاشیه رانده شود و طراحی وقایع روز شنبه با این دیدگاه بوده است. ولی قطعا به اهدافشان نمی رسند و این اقتدار در سراسر استانها به نمایش گذاشته شد. دشمن به خیال خود می تواند با این رفتارها خللی در اراده مردم ایجاد کند اما غافل از آنکه اتفاقا آنها منسجم تر و متحدتر به پیش می روند.

او ادامه داد: به نظر می رسد اینگونه اتفاقا بر اساس ادعای بن سلمان در حال شکل گیری است به این معنا که او گفته بود ما ناامنی و جنگ را به داخل ایران می کشانیم و بارها تلاش کردند و این چیزی نیست که پنهان باشد.

نقوی حسینی: ضعف امنیتی خودمان را بشناسیم

نقوی حسینی همچنین گفت: شاید مقامات رسمی کشور محدودیت هایی برای بیان آن داشته باشند ولی ما نمایندگان ملت هستیم و محدودیتی برای بیان نداریم لذا اعلام می کنم این گروه ها دست پرورده عربستان سعودی هستند و با حمایت آمریکا این اقدامات را انجام می دهند و به تازگی امارات هم به جرگه آنها پیوسته است.

او ادامه داد: نگاهی می‌کنیم به گروه های تروریستی که در چند سال گذشته دست به عملیات هایی زده اند میبینیم گروه داعش، ریگی، القاعده،طالبان و ... دست پرورده عربستان سعودی است بنابراین باید گفت عربستان به مرکز تروریسم پروری تبدیل شده است.

ضعف امنیتی خودمان را باید مرتفع کنیم

سخنگو سابق کمیسیون امنیت ملی درپاسخ به این سوال که چطور می شود در روزی که مانور نظامی درحال برگزاری است حمله تروریستی صورت می گیرد و آیا این برای ما یک ضعف نیست گفت: قطعا این یک ضعف است و باید مسوولان پاسخ گو باشند.

نقوی حسینی افزود: ما جلسه ای در این رابطه در کمیسیون امنیت برگزار خواهیم کرد و بی تردید چنین موضوعی برای ما ضعف محسوب می شود چراکه در چنین مانور نظامی مهمی باید مراقبت ها و نظارت و حراست های لازم صورت بگیرد.

او درپاسخ به این سوال که چطور تروریست ها توانسته اند تا وسط مانور رخنه کنند گفت: آنچنان که توضیح داده شد مثل اینکه پشت خیابانی که رژه در آن برگزار میشود یک پارک بزرگی قرار دارد که این افراد از چند روز قبل آن ناحیه را بررسی کردند و در آن قسمت سلاح هایی را مدفون کرده بودند. آن روز هم با لباس نظامی آمده بودند که طبیعی است اشتباه گرفته میشوند و عملیات را به پیش میبرند البته باز تاکید می کنم ما ضعف امنیتی داریم که باید مرتفع شود.

گفتنی است که شنبه گذشته تروریستها به مراسم رژه اهواز حمله مسلحانه کردند که منجر به شهادت و مجروحیت دهها نفر از هموطنانمان شد. سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس و مشاور رییس مجلس هم از عوامل پشت پرده این جنایت اطلاعاتی را منتشر کرده اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ضعف که چه عرض کنم در یک محلی که قرار باشد مانورهای نظامی برگزار شود چطور ممکن است آن محل و اطرافش را یک بازرسی ساده نکرد آنهم مانوری که آبرو و اقتدار نظام اسلامی بود

    • بی نام

      ما برای مقابله با این تروریسم ها آموزش لازم داریم که در هنگام مقابله افراد عادی و بیگناه مصدوم و کشته نشوند

    • مهدی

      آخه‌چی‌بگیم‌از‌دست‌شما‌نماینده‌های‌مجلس؟؟؟
      خواهشن‌خودتون‌را‌مقتدر‌تر‌ و صراحت‌گو‌تر‌از‌مسئولین‌ندونید !!!
      شماها‌مثل‌عروسک‌خیمه‌شب‌بازی‌هر‌جور‌که‌خواستند‌بازیتون‌میدهند .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج