جاباما
۷۷۶۱۰۰
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

راکی‌ها و رامبو‌های تازه استالونه

در ادامه سال ۲۰۱۸ «نقشه فرار۲» را که قسمت اول آن در سال ۲۰۱۳ اکران شد در نوبت نمایش دارد اما نگاه و امید او بیشتر به «کرید۲» و «رامبو۵» است که اولی نیز در ماههای پیش رو (اواسط پاییز امسال) پخش می شود و دومی در تابستان سال آینده به نمایش در می آید.

بانی فیلم: سیلوستر استالونه هنرپیشه ۷۲ ساله شده و همچنان فعال هالیوود که دو نقش تبلیغاتی و معروف هالیوودی او یعنی راکی و رامبو به تاریخ ولو غیرعمیق و صوری سینما پیوند خورده اند. در ادامه سال ۲۰۱۸ «نقشه فرار۲» را که قسمت اول آن در سال ۲۰۱۳ اکران شد در نوبت نمایش دارد اما نگاه و امید او بیشتر به «کرید۲» و «رامبو۵» است که اولی نیز در ماههای پیش رو (اواسط پاییز امسال) پخش می شود و دومی در تابستان سال آینده به نمایش در می آید.

راکی‌ها و رامبو‌های تازه استالونه

«کرید۲» که ادامه ای بر «کرید یک» محصول ۲۰۱۵ است، با احتساب مشتق شدن از سری فیلم های راکی که از ۱۹۷۶ آغاز شدند، هشتمین فیلم از این مجموعه را شکل می دهد و او یک بار دیگر در آن در قالب یک مربی پیر ظاهر می شود و نه بوکسور جوان و پرتوانی که در قسمت های اولیه راکی، دنیا را تکان داد.

«رامبو۵» نیز استمرار دهنده ماجراهای یک سرباز شورشی به نام جان رامبو است که فیلم های آن از ۱۹۸۲ شروع شدند. اگر رل معروف بارنی راس استالونه در تریلوژی پر زد و خورد «بدرد نخورها»ی وی را به فرانچیزهای استالونه اضافه کنیم، می بینیم در اکثر قریب به اتفاق ۱۴ فیلم مرتبط با این کاراکترها و سوژه ها، از سناریست ها و کارگردانان فیلم ها هم بوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج