۷۷۶۱۰۶
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

جای خالی شجاعیان در تیم شفر

تیم فوتبال استقلال این روزها در میانه میدان یک چیزی کم دارد؛ تیمی غیر بالانس که در گلزنی و گل‌سازی با مشکل مواجه است.

روزنامه فرهیختگان: تیم فوتبال استقلال این روزها در میانه میدان یک چیزی کم دارد؛ تیمی غیر بالانس که در گلزنی و گل‌سازی با مشکل مواجه است. تیمی که یکی از بهترین خطوط حمله را در فصل قبل داشت، این فصل حتی حریفان را هم نمی‌ترساند و در گلزنی ناکام است.

عده‌ای از همان ابتدای فصل زوم کرده‌اند روی جدایی برخی بازیکنان که البته به‌حق جدایی آنها نیز در روند فعلی استقلال بی‌تاثیر نیست. بازیکنانی مانند تیام، جباروف یا ابراهیمی و حتی حسینی و نورافکن هر کدام برای خود یلی بودند و خیمه استقلال فصل گذشته نیز روی قامت آنها استوار بود اما یک نفر دیگر هم که در میانه میدان می‌درخشید و به اصطلاح فوتبالی‌ها هر کاری دلش می‌خواست می‌کرد نیز در استقلال بود؛ او حالا هم هست و فقط یک مصدومیت بد برای چند ماه خانه‌نشینش کرد!

داریوش شجاعیان، بازیکن خوش‌استیل و تکنیکی استقلال با خوش‌رقصی در میانه میدان به‌خصوص در اواخر فصل گذشته به‌قدری خوب بود و در موفقیت‌های تیم شفر نقش ایفا می‌کرد که حتی به اردوی تیم ملی هم دعوت شد و یکی از ۲۳ بازیکن اعزامی کی‌روش برای جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بود اما دقیقه ۳۷ بازی با ذوب‌آهن، جهنمی شد برای این بازیکن پا‌‌به‌توپ و تکنیکی که از طراحی حملات و کمک به دفاع تیمی تا گل‌ها و پاس‌گل‌هایی که برای استقلال می‌داد و می‌زد، هر کدام‌شان برای منفجر کردن یک ورزشگاه کفایت می‌کرد.

شجاعیان را از روزهای درخشانش در گسترش‌فولاد می‌شناسیم تا جایی که تشعشع این درخشش چشمان کی‌روش را هم گرفته و او از گسترش به دفعات به اردوی تیم ملی فوتبال ایران هم دعوت شد و بارها نیز لباس مقدس تیم ملی را هم بر تن کرد.

از همان ابتدا بیشتر به‌عنوان یک فانتزی‌باز اسم خودش را مطرح کرد و چه‌ بسا در همان دوران اوج حضور در تبریز هم دریبل‌های گاه و بی‌گاهش صدای فراز را هم در می‌آورد؛ با این حال شجاعیان به چنان مرزی از پختگی و بلوغ فنی و حرفه‌ای رسیده بود که این دریبل‌ها و بازی فانتزی‌اش نیز در خدمت استقلال بوده و امروز که نیست غیبتش در میانه میدان بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود.

تمام آنهایی که رفتند به کنار و امروز همه‌جا صحبت از آنهاست اما داریوش شجاعیان هم یکی از ستون‌های فصل گذشته استقلال و عصای دست شفر در میانه میدان بود و در‌صورتی که به مرز آمادگی برسد و دوباره به میادین بازگردد، می‌توان انتظار روزهای بهتر استقلال را از حالا کشید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حیف

    • بدون نام

      هیچکس نمیگه هفت تا بازیکن از استقلال جدا شدن همه فقط زر میزنن.
      خب بابا ضعیف شدیم ، بازیکنای جدید هم دیر اضافه شدن زمان میخوان.ایشالا یه ماه دیگه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج