۷۷۶۱۵۶
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

مایکل بی‌جوردن، «تام کلنسی» می‌شود

بنابر گزارش پایگاه خبری Deadline، مایکل بی جوردنِ بزرگ (Michael B. Jordan)، بازیگر فیلم‌های Creed «کرید» و Black Panther «پلنگ سیاه»، با شرکت پارامونت پیکچرز (Paramount Pictures) برای ایفای نقش اصلی در فیلم اقتباسی آینده‌ی آنها از رمان‌های هیجان‌انگیز تام کلنسی (Tom Clancy) با نام Rainbow Six و Without Remorse قرارداد بسته است. جوردن همچنین تهیه کننده‌ی این فیلم نیز شده است.

سینما گیمفا: بنابر گزارش پایگاه خبری Deadline، مایکل بی جوردنِ بزرگ (Michael B. Jordan)، بازیگر فیلم‌های Creed «کرید» و Black Panther «پلنگ سیاه»، با شرکت پارامونت پیکچرز (Paramount Pictures) برای ایفای نقش اصلی در فیلم اقتباسی آینده‌ی آنها از رمان‌های هیجان‌انگیز تام کلنسی (Tom Clancy) با نام Rainbow Six و Without Remorse قرارداد بسته است. جوردن همچنین تهیه کننده‌ی این فیلم نیز شده است.

مایکل بی‌جوردن، «تام کلنسی» می‌شود

جوردن قرار است تا نقش قهرمان کلنسی به نام جان کلارک (John Clark) را که یک شخصیت تکراری در رمان‌های کلنسی است ایفا کند. کلارک یک دریادار سابق نیروی دریایی است که به یک افسر عملیاتی CIA تبدیل شده است. در ابتدا، او یک نقش دوم بود که به جک رایان (Jack Ryan) در ماموریت‌ها کمک می‌کرد اما رمان Without Remorse او را به نقش اول و اصل خودش بازگرداند. کلارک در بیش از ۱۷ رمان کلنسی حضور دارد.

آکیوا گولدسمن (Akiva Goldsman)، جاش اپلبام (Josh Appelbaum) و اندره نمک (Andre Nemec) تهیه کنندگان فیلم هستند. پارامونت همچنان به دنبال نویسندگان و کارگردانان احتمالی برای Without Remorse می‌گردد.

بیشتر شهرت جوردن به علت حضورش در بلاک باستر مارول یعنی «پلنگ سیاه» در نقش اریک کیلمونگر (Erik Killmonger) است که در اوایل همین امسال اکران شد و توجهات زیادی را هم به خودش منعطف کرد. او به زودی در دنباله‌ی درام ورزشی Creed II «کرید ۲» ظاهر می‌شد که قرار است در ۱۷ نوامبر اکران شود و کار بعدی او نیز درام Just Mercy «فقط بخشش» از شرکت برداران وارنر (Warner Bros) است که در کنار بری لارسون (Brie Larson) بازیگر Captain Marvel «کاپیتان مارول» و جمی فاکس (Jamie Fox) بازی خواهد کرد.

اخیرا شرکت آمازون و بخش تلویزیونی پارامونت، فصل اول ریبوت Tom Clancy's Jack Ryan را با درخشش جان کراسینسکی (John Krasinski) در نقش اول منتشر کرده است که ساخت فصل دوم آن نیز در ماه آوریل گذشته تایید شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج