۷۷۶۱۹
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

بازتاب جهانی سخنان امروز رهبر معظم انقلاب

سخنرانی مقام معظم رهبری در جمع بیش از ۵۰ هزار فرمانده بسیج سراسر کشور بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های خارجی داشت.

خبرگزاری ایسنا: سخنرانی مقام معظم رهبری در جمع بیش از ۵۰ هزار فرمانده بسیج سراسر کشور بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های خارجی داشت.

خبرگزاری رویترز در خبری با عنوان «رهبر معظم ایران می‌گوید از حقوق هسته‌یی‌اش عقب‌نشینی نخواهد کرد» گزارش داد که آیت‌الله علی خامنه‌ای روز چهارشنبه تاکید کرد که تهران ذره‌ای از حقوق هسته‌یی‌اش عقب نمی‌نشیند.

رویترز گزارش داد که ایشان در آستانه آغاز دور جدید مذاکرات ایران و ۱+۵ درباره برنامه هسته‌یی تهران گفت که مستقیما در مذاکرات ژنو دخالتی نخواهد داشت، گرچه «خطوط قرمزی» را برای مذاکره‌کنندگان‌ تعیین کرده است.

آیت‌آلله خامنه‌ای علاوه بر آن گفت که مقامات فرانسوی نه تنها در برابر آمریکا تسلیم شده‌اند، بلکه در برابر رژیم اسرائیل هم به زانو در آمده‌اند.

رویترز در گزارش دیگری به عنوان «رهبر ایران خواستار روابط دوستانه با آمریکا است» گزارش داد که ایشان روز چهارشنبه گفت که تهران خواستار روابط دوستانه با همه کشورها از جمله آمریکا است.

رویترز به نقل از رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران گزارش داد ما خواستار روابط دوستانه با همه کشورها حتی آمریکا هستیم. ما نسبت به ملت آمریکا خصومتی نداریم و آن‌ها مانند سایر ملت‌های جهان هستند.

خبرگزاری فرانسه نیز در گزارشی با عنوان «آیت‌الله خامنه‌ای می‌گوید مذاکره‌کنندگان هسته‌یی ایران باید به خطوط قرمز احترام بگذارند» گزارش داد: آیت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی ایران روز چهارشنبه تاکید کرد که احترام به خطوط قرمز تهران باید در مذاکره با قدرت‌های جهانی توسط مذاکره‌کنندگان هسته‌یی ایران رعایت شود.

این خبرگزاری به نقل از آیت‌الله خامنه‌ای گزارش داد که ایشان قصد دخالت در جزییات این مذاکرات را ندارند، ولی خطوط قرمز و محدودیت‌هایی وجود دارد که باید رعایت شود.

خبرگزاری آسوشیتدپرس نیز در گزارشی با عنوان «رهبر ایران: تحریم‌ها ما را مجبور به مصالحه نمی‌کند» گزارش داد که رهبر معظم ایران تاکید دارد که فشار تحریم‌های اقتصادی هرگز کشور را مجبور به مصالحه ناخوشایند نخواهد کرد.

این خبرگزاری در ادامه گزارشش نوشت که آیت‌الله علی خامنه‌ای علاوه بر آن از سیاست‌های دولت آمریکا از جمله تهدید اقدام نظامی انتقاد کرد، ولی در عین حال گفت که ایران «هیچ خصومتی» نسبت به مردم آمریکا ندارد و به دنبال روابط «دوستانه» است.

روزنامه کانادایی گلوب اند میل، شبکه خبری ای‌بی‌سی، خبرگزاری ترند آذربایجان و شبکه خبری یورونیوز از رسانه‌هایی بودند که اخبار خبرگزاری فرانسه و رویترز و خبرگزاری آسوشیتدپرس را منعکس کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بععععله كه انرژى هسته اى حق مسلم ماست.خدا لعنت كنه هرچى آدم حسوده مخصوصاً اسرائيل و آل سعود كه تو فكر حمله به ايران هستند!!!!!
      آدم خنده اش ميگيره عربستان بخواد به ايران حمله كنه خخخخخخخخ

    • طُرفه

      بابا اين سران آمریکا انگار از جنگل های آمازون هستند که زبان صلح ایران و بشریّت را کلاً نمی فهمند !!! البته بیشتر این موضوع صدق میکنه که خودشان را زدن به نفهمی !!!

    • رضا

      سخنان مقام معظم رهبری مشت محکمی بر دهان هرچه یاوه گو خصوصاً نخست وزیر رژیم حرامزاده اسرائیل می باشد انشاء اله که تیم مذاکره کننده ازخطوط قرمز موردنظر مقام معظم رهبری عدول نکنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج