جاباما
۷۷۶۲۰۹
۸ نظر
۵۰۰۵
۸ نظر
۵۰۰۵
پ

برخورد با ممانعت‌کنندگان از تردد کامیون‌ها در شیراز

دادستان عمومی و انقلاب شیراز با تاکید براینکه امنیت تردد در تمام جاده‌های فارس برقرار است، گفت: با کسانی‌که به هر شکل مانع خدمات رسانی و جابه جایی بار و کالا شوند، بر اساس قانون برخوردی جدی انجام می شود.

خبرگزاری ایسنا: دادستان عمومی و انقلاب شیراز با تاکید براینکه امنیت تردد در تمام جاده‌های فارس برقرار است، گفت: با کسانی‌که به هر شکل مانع خدمات رسانی و جابه جایی بار و کالا شوند، بر اساس قانون برخوردی جدی انجام می شود.

علی صالحی در این باره افزود: افرادی که با تحریک دشمنان و به قصد ایجاد نارضایتی از خدمت رسانی کامیون‌ها و تردد آنان در جاده‌ها جلوگیری نمایند در چارچوب قانون برخورد خواهد شد.

صالحی با بیان اینکه حساب افراد تحریک کننده با رانندگان خدوم جداست، گفت: برخی افراد معلوم الحال قصد سوء استفاده از مشکلات اقتصادی و ایجاد اخلال در نظم و امنیت عمومی و ایجاد ناامنی در جاده‌های استان دارند که این افراد با نظارت نهادهای امنیتی و انتظامی شناسایی و مطابق با قانون با آنان برخورد خواهد شد.

وی تصریح کرد: برخی افراد به صورت هدفمند و برنامه ریزی شده قصد به حاشیه بردن مطالبات صنفی رانندگان را دارند که لازم است مسئولان اصناف مرتبط و سندیکاهای حمل و نقل آگاهی و هوشیاری لازم را به قشر زحمت کش رانندگان بدهند تا مطالبات صنفی رانندگان مورد سوء استفاده عوامل اخلال گر و معاندان نظام قرار نگیرد.

دادستان عمومی و انقلاب شیراز از تعیین شعب ویژه‌ای برای رسیدگی به تخلفات این دسته از افراد در دادسراها و محاکم خبر داد و افزود: این افراد با اتهاماتی همچون اخلال در نظم و امنیت عمومی، راه بندان، تخریب عمدی اموال مردم و ایجاد ناامنی در جاده ها و راه های مواصلاتی رو برو می باشند که حتی ممکن است عنوان محارب پیدا کند.

صالحی با بیان اینکه به این اتهامات به صورت فوق‌العاده و خارج از نوبت در دستگاه قضایی استان رسیدگی خواهد شد، از مجازات‌ حبس، شلاق و جریمه و محرومیت های اجتماعی برای دستگیر شدگان و فراخوانان اعتصاب مشابه در خرداد ماه گذشته خبر داد و افزود: در بین این افراد کسانی که اقدام به تخریب اموال برخی کامیون داران کرده بودند ضمن محکومیت در جهت جبران خسارات به مجازات متناسب محکوم شده‌اند.

دادستان عمومی و انقلاب شیراز همچنین از مردم خواست که "با اعمال نظارت عمومی، افرادی که با اخلال در نظم، امنیت و تهدید و یا تخریب اموال شخصی رانندگان و کامیون آنان مانع خدمت رسانی و عبور مرور می‌شوند را شناسایی و به مراجع امنیتی، انتظامی و قضایی استان معرفی کنند."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برخورد کجا بود از بی لاستیکی ماشینمون خوابیده

    • .

      این آشغالا رو ب سزاشون برسونید یه فیلم دیدم اعصابم خورد شد ماشین یه نفرو خورد کردن و فوش و بد وبیرا

    • بدون نام

      شماچقدرخل وچلین به جای حل مسله وپاک کردن راه حلش نیس بدترازاینهاهم میش

    • سعید

      با گرفتن و بردن و سر و صدا کردن مشکل حل نمیشه فکر اساسی کنید

      پاسخ ها

      • عادل

        تا مشکلالت رانندها سختی کار بهشون ندهند وضع بهمین صورته راننده ای که 24 ساعت پشت فرمانه چرا سختی کار نباید تعلق بگیره

      • عادل

        تا مشکلالت رانندها سختی کار بهشون ندهند وضع بهمین صورته راننده ای که 24 ساعت پشت فرمانه چرا سختی کار نباید تعلق بگیره

    • مشیری

      آفای دادستان استان فارس شده محل عبور روزانه هزاران دام قاچاق به مقصد استان هرمزگان واسه کشورهای حوزه خلیج فارس .قاچاقچیان روزانه هزاران میش رو بخاطر سود بیشتر داران از کشور خارج میکنند،به عبارتی واقعاً دارن نسل دام رو از بین میبرن .این فاجعه س نه جلو گیری از تردد چند تا کامیون.فکری واسه این معضل بکنید.

    • بهرنگ

      اره تو راست میگی همه مردم از عوامل امریکا واسراییلن! تا صدای اعتراضی در امد,همه رو بگیرید! همه رو زندانی کنید!اصلاً چه کاریه دور ایران سیم خاردار ودیوار بکشید! ایران رو به زندان تبدیل کنید!ننگ بر شما

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج