جاباما
۷۷۶۳۰۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

گردشگران وارد دنیای «بازی تاج و تخت» می‌شوند

مجموعه لوکیشن‌های سریال معروف «بازی تاج وتخت» در کشور ایرلند شمالی برای بازدید گردشگران بازگشایی می‌شوند.

خبرگزاری ایسنا به نقل از بی‌بی‌سی: مجموعه لوکیشن‌های سریال معروف «بازی تاج وتخت» در کشور ایرلند شمالی برای بازدید گردشگران بازگشایی می‌شوند.

گردشگران وارد دنیای «بازی تاج و تخت» می‌شوند

با اتمام مراحل فیلمبرداری سریال «بازی تاج و تخت» در کشور ایرلند شمالی پس از یک دهه، حالا طرفداران این مجموعه تلویزیونی محبوب و دیگر گردشگران این فرصت را خواهند داشت تا از نزدیک از محل ساخت این سریال دیدن کنند.

بازدیدکنندگان می‌توانند در هر یک از این لوکیشن‌ها از لباس‌های شخصیت‌ها، اسلحه‌ها و دیگر متعلقات مربوط به صحنه‌ فیلمرداری این مجموعه تلویزیونی بازدید کنند.

«جف پیترز» رئیس شبکه «اچ‌بی‌او» سازنده سریال «بازی تاج و تخت» گفت این شبکه از کار تیم خلاق سازنده سریال «بازی تاج و تخت» در حفظ لوکیشن‌های این مجموعه و دعوت از طرفداران و گردشگران برای بازدید از نزدیارسال به سردبیرک از دنیای بازی تاج و تخت استقبال می‌کند.

«جان مک‌گریلن» مدیر ارشد گردشگری ایرلند شمالی نیز گفت این پروژه نقش بسیار مهمی در رونق گردشگری این کشور در سطح جهانی خواهد دشت وما بی‌صبرانه در انتظار استقبال از شمار بیشتری از گردشگران خارجی در کشور زیبای ایرلند شمالی هستیم.

سریال «بازی تاج‌وتخت» توسط «دیوید بنیاف» و «دی. بی. وایس» برای شبکه اچ‌بی‌او و بر اساس مجموعه داستان‌های فانتزی نوشته «جورج آر. آر. مارتین»ساخته می‌شود. جذابیت این سریال تا حدی بوده که علاوه بر جوایز تلویزیونی که نصیب سازندگانش کرده‌، سیلی از گردشگران را برای دیدن لوکیشن‌های فیلمبرداری‌ این پروژه در ایرلند شمالی ترغیب کرده است. فصل پنجم این اثر با متوسط ۸.۱۱ میلیون نفر مخاطب، رکورد بیشترین مخاطب این سریال را آمریکا شکست. فصل ششم این مجموعه در ماه ژوئن به پایان رسیده و پخش فصل هفتم آن از نیز در سال ۲۰۱۸ رونمایی شد می‌شود و فصل هشتم و نهایی نیز سال ۲۰۱۹ میلادی در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

فصل‌های مختلف مجموعه «بازی تاج و تخت» تاکنون موفق به کسب ۴۷ جایزه امی شده‌ است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج